Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() ![]()  | 
	
			
			  28.1.2013, 17:17
			
				 Сообщение
					#101
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 18 Регистрация: 11.2.2009 Из: Ивано-Франковск Авто:NEXIA 1.5 GL Пол:    | 
       
			
			 
				Всім привіт. Народ підкажіть будь-ласка! 
			
			
					
		На швидкості 40-50км/год даєш більше газу, двигун швидко набирає оберти, а швидкість майже не збільшується, тобто пробуксовує. Пробіг тільки 60тис. 2007р Що треба міняти чи регулювати? Сообщение отредактировал Igora_ - 28.1.2013, 17:52  | 
	
		
 
 | 
	|
| 
 | 
|
			
			  13.3.2013, 16:21
			
				 Сообщение
					#102
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 18 Регистрация: 11.2.2009 Из: Ивано-Франковск Авто:NEXIA 1.5 GL Пол:    | 
       
			
			 Всім привіт. Народ підкажіть будь-ласка! На швидкості 40-50км/год даєш більше газу, двигун швидко набирає оберти, а швидкість майже не збільшується, тобто пробуксовує. Пробіг тільки 60тис. 2007р Що треба міняти чи регулювати? Історія має продовження. Поміняв я таки щеплення (диск, корзина, підшипник), через місяць теж саме: (. Скажіть якусь розумну пораду.  | 
	
		
 
 | 
	|
| 
 | 
|
			
			  13.3.2013, 17:17
			
				 Сообщение
					#103
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Мегафлудер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Главные администраторы Сообщений: 15694 Регистрация: 6.10.2008 Из: Киев, позняки Пол:    | 
       
			
			 
				Старе зчеплення як виглядало? 
			
			Можливо зігнута вилка чи ход поршня гідравлічного приводу чимось обмежено... -------------------- Связь - как воздух: пока не испортится - её не замечают 
					
		 | 
	
		
 
 | 
	|
| 
 | 
|
			
			  13.3.2013, 18:00
			
				 Сообщение
					#104
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 18 Регистрация: 11.2.2009 Из: Ивано-Франковск Авто:NEXIA 1.5 GL Пол:    | 
       
			
			 Старе зчеплення як виглядало? Можливо зігнута вилка чи ход поршня гідравлічного приводу чимось обмежено... Біда в тому що старому нічого не бракує, диск ще досить товстий. Майстер сказав що можливо ослабились пелюстки корзини, але на новому історія повторилась. Значить не воно.  | 
	
		
 
 | 
	|
| 
 | 
|
			
			  14.3.2013, 8:36
			
				 Сообщение
					#105
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Мегафлудер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Главные администраторы Сообщений: 15694 Регистрация: 6.10.2008 Из: Киев, позняки Пол:    | 
       
			
			 
				Ну так я ж і кажу, що можливо не прижимається зчеплення нормально. Як варіант через те, що постійно трохи вижате.
				
				
				
			 
			
			-------------------- Связь - как воздух: пока не испортится - её не замечают 
					
		 | 
	
		
 
 | 
	|
| 
 | 
|
			
			  14.3.2013, 9:14
			
				 Сообщение
					#106
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 18 Регистрация: 11.2.2009 Из: Ивано-Франковск Авто:NEXIA 1.5 GL Пол:    | 
       |
		
 
 | 
	|
| 
 | 
|
			
			  14.3.2013, 9:46
			
				 Сообщение
					#107
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Мегафлудер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Главные администраторы Сообщений: 15694 Регистрация: 6.10.2008 Из: Киев, позняки Пол:    | 
       
			
			 
				Потрібно подивитись (просто під капотом) чи да кінця відпускається робочий циліндр зчеплення. 
			
			Можиливо просто зігнуте його кріплення. Ось де він стоїть: ![]() Також у педалі зчеплення повинен бути невеликий люфт (у відпущеному стані) Сообщение отредактировал traffic - 14.3.2013, 9:49 -------------------- Связь - как воздух: пока не испортится - её не замечают 
					
		 | 
	
		
 
 | 
	|
| 
 | 
|
			
			  14.3.2013, 14:49
			
				 Сообщение
					#108
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 18 Регистрация: 11.2.2009 Из: Ивано-Франковск Авто:NEXIA 1.5 GL Пол:    | 
       
			
			 Потрібно подивитись (просто під капотом) чи да кінця відпускається робочий циліндр зчеплення. Можиливо просто зігнуте його кріплення. Ось де він стоїть: [ Також у педалі зчеплення повинен бути невеликий люфт (у відпущеному стані) як визначити чи відпускається до кінця? Пробував руками посмикати ричаг за роб цилінром не зміг. Люфт є.  | 
	
		
 
 | 
	|
| 
 | 
|
			
			  14.3.2013, 19:30
			
				 Сообщение
					#109
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Мегафлудер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Главные администраторы Сообщений: 15694 Регистрация: 6.10.2008 Из: Киев, позняки Пол:    | 
       
			
			 
				Як буду біля машини - подивлючь що там в мене з робочим і чи є там якийсь люфт. Але це буде швидше всього аж у вівторок. 
			
			А так можна просто ослабити кріплення робочого і подивиться чи буде йти далі пелюстка, яку він натискає. На фото вище як раз в положенні коли педаль зчеплення не нажата. -------------------- Связь - как воздух: пока не испортится - её не замечают 
					
		 | 
	
		
 
 | 
	|
| 
 | 
|
			
			  15.3.2013, 18:03
			
				 Сообщение
					#110
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 18 Регистрация: 11.2.2009 Из: Ивано-Франковск Авто:NEXIA 1.5 GL Пол:    | 
       
			
			 Як буду біля машини - подивлючь що там в мене з робочим і чи є там якийсь люфт. Але це буде швидше всього аж у вівторок. А так можна просто ослабити кріплення робочого і подивиться чи буде йти далі пелюстка, яку він натискає. На фото вище як раз в положенні коли педаль зчеплення не нажата. В мене виглядає подібно як на фото. але визначити чи дожимається диск до корзини неможливо.  | 
	
		
 
 | 
	|
| 
 | 
|
			
			  8.5.2013, 16:49
			
				 Сообщение
					#111
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 18 Регистрация: 11.2.2009 Из: Ивано-Франковск Авто:NEXIA 1.5 GL Пол:    | 
       
			
			 
				Може когось зацікавить. 
			
			
					
		Чомусь між головним і робочим ціліндром залишався надлишковий тиск, який не давав щепленню повністю повернутись в початкове положення при відпущеній педалі щеплення. Напевне проблема із головним цилінром. На даний момент зтравив тиск через отвір прокачки і так їду. Подивлюсь чи знову буде виникати ця проблема.  | 
	
		
 
 | 
	|
| 
 | 
|
			
			  12.5.2013, 9:22
			
				 Сообщение
					#112
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Мегафлудер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Главные администраторы Сообщений: 15694 Регистрация: 6.10.2008 Из: Киев, позняки Пол:    | 
       
			
			 
				Таки да, надлишковий тиск повинен стравлювати головний циліндр. 
			
			Якщо не стравлює, то можливо досить буде його перебрати: механіка там проста, але потрібна акуратність щоб не пошкрябати що-небудь. Також можливо щось трапилось з самим шлангом, але це малоймовірно. -------------------- Связь - как воздух: пока не испортится - её не замечают 
					
		 | 
	
		
 
 | 
	|
| 
 | 
|
![]() ![]()  | 
	
| Текстовая версия | Сейчас: 4.11.2025, 12:01 | 
| Разработка сайта: JetBrain, 2008 |