IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

6 страниц V  « < 4 5 6  
Ответить в данную темуНачать новую тему
> СЦЕПЛЕНИЕ
Igora_
сообщение 28.1.2013, 17:17
Сообщение #101


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 18
Регистрация: 11.2.2009
Из: Ивано-Франковск
Авто:NEXIA 1.5 GL
Пол:



Всім привіт. Народ підкажіть будь-ласка!
На швидкості 40-50км/год даєш більше газу, двигун швидко набирає оберти, а швидкість майже не збільшується, тобто пробуксовує.
Пробіг тільки 60тис. 2007р
Що треба міняти чи регулювати?

Сообщение отредактировал Igora_ - 28.1.2013, 17:52
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
Igora_
сообщение 13.3.2013, 16:21
Сообщение #102


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 18
Регистрация: 11.2.2009
Из: Ивано-Франковск
Авто:NEXIA 1.5 GL
Пол:



Цитата(Igora_ @ 28.1.2013, 17:17) *
Всім привіт. Народ підкажіть будь-ласка!
На швидкості 40-50км/год даєш більше газу, двигун швидко набирає оберти, а швидкість майже не збільшується, тобто пробуксовує.
Пробіг тільки 60тис. 2007р
Що треба міняти чи регулювати?


Історія має продовження.
Поміняв я таки щеплення (диск, корзина, підшипник), через місяць теж саме: (. Скажіть якусь розумну пораду.
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
traffic
сообщение 13.3.2013, 17:17
Сообщение #103


Мегафлудер
*******

Группа: Главные администраторы
Сообщений: 15694
Регистрация: 6.10.2008
Из: Киев, позняки
Пол:



Старе зчеплення як виглядало?
Можливо зігнута вилка чи ход поршня гідравлічного приводу чимось обмежено...


--------------------
Связь - как воздух: пока не испортится - её не замечают
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
Igora_
сообщение 13.3.2013, 18:00
Сообщение #104


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 18
Регистрация: 11.2.2009
Из: Ивано-Франковск
Авто:NEXIA 1.5 GL
Пол:



Цитата(traffic @ 13.3.2013, 17:17) *
Старе зчеплення як виглядало?
Можливо зігнута вилка чи ход поршня гідравлічного приводу чимось обмежено...

Біда в тому що старому нічого не бракує, диск ще досить товстий. Майстер сказав що можливо ослабились пелюстки корзини, але на новому історія повторилась. Значить не воно.
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
traffic
сообщение 14.3.2013, 8:36
Сообщение #105


Мегафлудер
*******

Группа: Главные администраторы
Сообщений: 15694
Регистрация: 6.10.2008
Из: Киев, позняки
Пол:



Ну так я ж і кажу, що можливо не прижимається зчеплення нормально. Як варіант через те, що постійно трохи вижате.


--------------------
Связь - как воздух: пока не испортится - её не замечают
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
Igora_
сообщение 14.3.2013, 9:14
Сообщение #106


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 18
Регистрация: 11.2.2009
Из: Ивано-Франковск
Авто:NEXIA 1.5 GL
Пол:



Цитата(traffic @ 14.3.2013, 8:36) *
Ну так я ж і кажу, що можливо не прижимається зчеплення нормально. Як варіант через те, що постійно трохи вижате.

Може прокачка вирішити проблему?
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
traffic
сообщение 14.3.2013, 9:46
Сообщение #107


Мегафлудер
*******

Группа: Главные администраторы
Сообщений: 15694
Регистрация: 6.10.2008
Из: Киев, позняки
Пол:



Потрібно подивитись (просто під капотом) чи да кінця відпускається робочий циліндр зчеплення.
Можиливо просто зігнуте його кріплення.
Ось де він стоїть:


Також у педалі зчеплення повинен бути невеликий люфт (у відпущеному стані)

Сообщение отредактировал traffic - 14.3.2013, 9:49


--------------------
Связь - как воздух: пока не испортится - её не замечают
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
Igora_
сообщение 14.3.2013, 14:49
Сообщение #108


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 18
Регистрация: 11.2.2009
Из: Ивано-Франковск
Авто:NEXIA 1.5 GL
Пол:



Цитата(traffic @ 14.3.2013, 9:46) *
Потрібно подивитись (просто під капотом) чи да кінця відпускається робочий циліндр зчеплення.
Можиливо просто зігнуте його кріплення.
Ось де він стоїть:
[
Також у педалі зчеплення повинен бути невеликий люфт (у відпущеному стані)


як визначити чи відпускається до кінця? Пробував руками посмикати ричаг за роб цилінром не зміг.
Люфт є.
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
traffic
сообщение 14.3.2013, 19:30
Сообщение #109


Мегафлудер
*******

Группа: Главные администраторы
Сообщений: 15694
Регистрация: 6.10.2008
Из: Киев, позняки
Пол:



Як буду біля машини - подивлючь що там в мене з робочим і чи є там якийсь люфт. Але це буде швидше всього аж у вівторок.
А так можна просто ослабити кріплення робочого і подивиться чи буде йти далі пелюстка, яку він натискає.

На фото вище як раз в положенні коли педаль зчеплення не нажата.


--------------------
Связь - как воздух: пока не испортится - её не замечают
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
Igora_
сообщение 15.3.2013, 18:03
Сообщение #110


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 18
Регистрация: 11.2.2009
Из: Ивано-Франковск
Авто:NEXIA 1.5 GL
Пол:



Цитата(traffic @ 14.3.2013, 19:30) *
Як буду біля машини - подивлючь що там в мене з робочим і чи є там якийсь люфт. Але це буде швидше всього аж у вівторок.
А так можна просто ослабити кріплення робочого і подивиться чи буде йти далі пелюстка, яку він натискає.

На фото вище як раз в положенні коли педаль зчеплення не нажата.


В мене виглядає подібно як на фото. але визначити чи дожимається диск до корзини неможливо.
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
Igora_
сообщение 8.5.2013, 16:49
Сообщение #111


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 18
Регистрация: 11.2.2009
Из: Ивано-Франковск
Авто:NEXIA 1.5 GL
Пол:



Може когось зацікавить.
Чомусь між головним і робочим ціліндром залишався надлишковий тиск, який не давав щепленню повністю повернутись в початкове положення при відпущеній педалі щеплення.
Напевне проблема із головним цилінром. На даний момент зтравив тиск через отвір прокачки і так їду. Подивлюсь чи знову буде виникати ця проблема.
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
traffic
сообщение 12.5.2013, 9:22
Сообщение #112


Мегафлудер
*******

Группа: Главные администраторы
Сообщений: 15694
Регистрация: 6.10.2008
Из: Киев, позняки
Пол:



Таки да, надлишковий тиск повинен стравлювати головний циліндр.
Якщо не стравлює, то можливо досить буде його перебрати: механіка там проста, але потрібна акуратність щоб не пошкрябати що-небудь.
Також можливо щось трапилось з самим шлангом, але це малоймовірно.


--------------------
Связь - как воздух: пока не испортится - её не замечают
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение

6 страниц V  « < 4 5 6
Ответить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 



Текстовая версия Сейчас: 2.8.2025, 3:00
Разработка сайта: JetBrain, 2008