![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#101
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 18 Регистрация: 11.2.2009 Из: Ивано-Франковск Авто:NEXIA 1.5 GL Пол: ![]() ![]() |
Всім привіт. Народ підкажіть будь-ласка!
На швидкості 40-50км/год даєш більше газу, двигун швидко набирає оберти, а швидкість майже не збільшується, тобто пробуксовує. Пробіг тільки 60тис. 2007р Що треба міняти чи регулювати? Сообщение отредактировал Igora_ - 28.1.2013, 17:52 |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#102
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 18 Регистрация: 11.2.2009 Из: Ивано-Франковск Авто:NEXIA 1.5 GL Пол: ![]() ![]() |
Всім привіт. Народ підкажіть будь-ласка! На швидкості 40-50км/год даєш більше газу, двигун швидко набирає оберти, а швидкість майже не збільшується, тобто пробуксовує. Пробіг тільки 60тис. 2007р Що треба міняти чи регулювати? Історія має продовження. Поміняв я таки щеплення (диск, корзина, підшипник), через місяць теж саме: (. Скажіть якусь розумну пораду. |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#103
|
|
Мегафлудер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Главные администраторы Сообщений: 15694 Регистрация: 6.10.2008 Из: Киев, позняки Пол: ![]() ![]() |
Старе зчеплення як виглядало?
Можливо зігнута вилка чи ход поршня гідравлічного приводу чимось обмежено... -------------------- Связь - как воздух: пока не испортится - её не замечают
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#104
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 18 Регистрация: 11.2.2009 Из: Ивано-Франковск Авто:NEXIA 1.5 GL Пол: ![]() ![]() |
Старе зчеплення як виглядало? Можливо зігнута вилка чи ход поршня гідравлічного приводу чимось обмежено... Біда в тому що старому нічого не бракує, диск ще досить товстий. Майстер сказав що можливо ослабились пелюстки корзини, але на новому історія повторилась. Значить не воно. |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#105
|
|
Мегафлудер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Главные администраторы Сообщений: 15694 Регистрация: 6.10.2008 Из: Киев, позняки Пол: ![]() ![]() |
Ну так я ж і кажу, що можливо не прижимається зчеплення нормально. Як варіант через те, що постійно трохи вижате.
-------------------- Связь - как воздух: пока не испортится - её не замечают
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#106
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 18 Регистрация: 11.2.2009 Из: Ивано-Франковск Авто:NEXIA 1.5 GL Пол: ![]() ![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#107
|
|
Мегафлудер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Главные администраторы Сообщений: 15694 Регистрация: 6.10.2008 Из: Киев, позняки Пол: ![]() ![]() |
Потрібно подивитись (просто під капотом) чи да кінця відпускається робочий циліндр зчеплення.
Можиливо просто зігнуте його кріплення. Ось де він стоїть: ![]() Також у педалі зчеплення повинен бути невеликий люфт (у відпущеному стані) Сообщение отредактировал traffic - 14.3.2013, 9:49 -------------------- Связь - как воздух: пока не испортится - её не замечают
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#108
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 18 Регистрация: 11.2.2009 Из: Ивано-Франковск Авто:NEXIA 1.5 GL Пол: ![]() ![]() |
Потрібно подивитись (просто під капотом) чи да кінця відпускається робочий циліндр зчеплення. Можиливо просто зігнуте його кріплення. Ось де він стоїть: [ Також у педалі зчеплення повинен бути невеликий люфт (у відпущеному стані) як визначити чи відпускається до кінця? Пробував руками посмикати ричаг за роб цилінром не зміг. Люфт є. |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#109
|
|
Мегафлудер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Главные администраторы Сообщений: 15694 Регистрация: 6.10.2008 Из: Киев, позняки Пол: ![]() ![]() |
Як буду біля машини - подивлючь що там в мене з робочим і чи є там якийсь люфт. Але це буде швидше всього аж у вівторок.
А так можна просто ослабити кріплення робочого і подивиться чи буде йти далі пелюстка, яку він натискає. На фото вище як раз в положенні коли педаль зчеплення не нажата. -------------------- Связь - как воздух: пока не испортится - её не замечают
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#110
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 18 Регистрация: 11.2.2009 Из: Ивано-Франковск Авто:NEXIA 1.5 GL Пол: ![]() ![]() |
Як буду біля машини - подивлючь що там в мене з робочим і чи є там якийсь люфт. Але це буде швидше всього аж у вівторок. А так можна просто ослабити кріплення робочого і подивиться чи буде йти далі пелюстка, яку він натискає. На фото вище як раз в положенні коли педаль зчеплення не нажата. В мене виглядає подібно як на фото. але визначити чи дожимається диск до корзини неможливо. |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#111
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 18 Регистрация: 11.2.2009 Из: Ивано-Франковск Авто:NEXIA 1.5 GL Пол: ![]() ![]() |
Може когось зацікавить.
Чомусь між головним і робочим ціліндром залишався надлишковий тиск, який не давав щепленню повністю повернутись в початкове положення при відпущеній педалі щеплення. Напевне проблема із головним цилінром. На даний момент зтравив тиск через отвір прокачки і так їду. Подивлюсь чи знову буде виникати ця проблема. |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#112
|
|
Мегафлудер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Главные администраторы Сообщений: 15694 Регистрация: 6.10.2008 Из: Киев, позняки Пол: ![]() ![]() |
Таки да, надлишковий тиск повинен стравлювати головний циліндр.
Якщо не стравлює, то можливо досить буде його перебрати: механіка там проста, але потрібна акуратність щоб не пошкрябати що-небудь. Також можливо щось трапилось з самим шлангом, але це малоймовірно. -------------------- Связь - как воздух: пока не испортится - её не замечают
|
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 2.8.2025, 3:00 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |