![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#21
|
|
![]() Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 22 Регистрация: 15.12.2009 Из: Киев Авто:daewoo nexia Пол: ![]() ![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#22
|
|
![]() Активист клуба ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 4961 Регистрация: 22.1.2008 Из: Харьков Пол: ![]() ![]() |
заехал на выходных на станцию, сделали диагноститу, оказалось проблема была в датчике скорости. Заменил теперь все ок! ну вот видите как все просто. если правильно сформулировать проблему и когда именно она появляется - можно дать почти 100% ответ о причине, но как правило многие даже не замечают как и когда это случается. -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#23
|
|
![]() Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 232 Регистрация: 26.10.2012 Из: Киев Авто:Nexia SOHC N150 Пол: ![]() ![]() |
В моїй машині не було і нема "зависання" холостих обертів під час руху на "нейтралі", а вот у сина мого ця проблема появилась (він сам собі купив старенький Форд, у мене грошей не просив). Шукали ми з ним, в чому справа, а потом ми зробили "обнуління" параметрів.
Проблема з зависанням холостих обертів зникла. І нічого не міняли. Коли ми відключали датчик швидкості, зависання холостих обертів не було. Сообщение отредактировал Купил NEXIA - 4.5.2015, 16:03 -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#24
|
|
![]() Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 232 Регистрация: 26.10.2012 Из: Киев Авто:Nexia SOHC N150 Пол: ![]() ![]() |
Прийдеться додати, а то виглядає, ніби обманюю.
Не назавжди зникла проблема з тим зависаннями обертів. Пройшов деякий час, і знову мотор виє, як ненормальний, коли, розігнавшись, переключити на нейтральну передачу. Ми з сином продовжили пошуки. Датчик положення дроссельної заслонки (ДПДЗ) в машині стоїть не "рідний", а від Форда "Ескорт". Дістали "рідний" датчик, але непридатний до використання, в ньому з'являється неконтакт при роботі мотора. Уважно, по точках, порівняв характеристики обох датчиків, і виявилось, що є невеличка нелінійність в нашому датчику, і напругу він дає приблизно на 0,2 Вольта меншу, ніж напівдохлий штатний. Зкоректував харакреристику ДПДЗ, піднявши сигнал на ті самі 0,2 Вольта. Аж тепер зависання обертів зникло відразу, і більше не з'являється. А перед тим стільки експериментів зробили ! І те попробували, і се, і завжди здається, що стало нібито не так, а стало краще. Електроніка складніша, ніж нам здається. -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 15.6.2025, 15:12 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |