IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

2 страниц V  < 1 2  
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Зависание оборотов при движении накатом
Yaroslav
сообщение 28.12.2009, 10:17
Сообщение #21


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 22
Регистрация: 15.12.2009
Из: Киев
Авто:daewoo nexia
Пол:



Цитата(intel @ 21.12.2009, 13:36) *
надо считать ошибку, а потом советы можно дать, так как сейчас их будет просто туча, а после чтения ошибки максимум пару проблем.


заехал на выходных на станцию, сделали диагноститу, оказалось проблема была в датчике скорости. Заменил теперь все ок!
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
intel
сообщение 28.12.2009, 10:30
Сообщение #22


Активист клуба
*******

Группа: Пользователи
Сообщений: 4961
Регистрация: 22.1.2008
Из: Харьков
Пол:



Цитата(Yaroslav @ 28.12.2009, 10:11) *
заехал на выходных на станцию, сделали диагноститу, оказалось проблема была в датчике скорости. Заменил теперь все ок!

ну вот видите как все просто.

если правильно сформулировать проблему и когда именно она появляется - можно дать почти 100% ответ о причине, но как правило многие даже не замечают как и когда это случается.


--------------------
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
Купил NEXIA
сообщение 13.3.2014, 14:38
Сообщение #23


Житель
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 232
Регистрация: 26.10.2012
Из: Киев
Авто:Nexia SOHC N150
Пол:



В моїй машині не було і нема "зависання" холостих обертів під час руху на "нейтралі", а вот у сина мого ця проблема появилась (він сам собі купив старенький Форд, у мене грошей не просив). Шукали ми з ним, в чому справа, а потом ми зробили "обнуління" параметрів.
Проблема з зависанням холостих обертів зникла. І нічого не міняли.
Коли ми відключали датчик швидкості, зависання холостих обертів не було.

Сообщение отредактировал Купил NEXIA - 4.5.2015, 16:03


--------------------
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
Купил NEXIA
сообщение 4.5.2015, 15:24
Сообщение #24


Житель
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 232
Регистрация: 26.10.2012
Из: Киев
Авто:Nexia SOHC N150
Пол:



Прийдеться додати, а то виглядає, ніби обманюю.
Не назавжди зникла проблема з тим зависаннями обертів. Пройшов деякий час, і знову мотор виє, як ненормальний, коли, розігнавшись, переключити на нейтральну передачу.
Ми з сином продовжили пошуки. Датчик положення дроссельної заслонки (ДПДЗ) в машині стоїть не "рідний", а від Форда "Ескорт". Дістали "рідний" датчик, але непридатний до використання, в ньому з'являється неконтакт при роботі мотора. Уважно, по точках, порівняв характеристики обох датчиків, і виявилось, що є невеличка нелінійність в нашому датчику, і напругу він дає приблизно на 0,2 Вольта меншу, ніж напівдохлий штатний.
Зкоректував харакреристику ДПДЗ, піднявши сигнал на ті самі 0,2 Вольта.
Аж тепер зависання обертів зникло відразу, і більше не з'являється.
А перед тим стільки експериментів зробили ! І те попробували, і се, і завжди здається, що стало нібито не так, а стало краще.
Електроніка складніша, ніж нам здається.


--------------------
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение

2 страниц V  < 1 2
Ответить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 



Текстовая версия Сейчас: 15.6.2025, 15:12
Разработка сайта: JetBrain, 2008