![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Engineer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Член клуба Сообщений: 2518 Регистрация: 19.9.2008 Из: Kherson-->Nova Kakhovka-->Cherkasy-->Kirovograd-->Kremenchug-->Cherkasy Авто:SUZUKI GRAND VITARA 2008 Пол: ![]() ![]() |
Периодически появляется тонкий противный писк под капотом, причем только на прогретом двигателе. Пищит в раене ГРМ Генератор.
Причем писк блуждающий, то есть то нет, словить не реально - пищит, заглушил завел-уже не пищит или газнул писк пропадает. Подшипники генератора поменял 2 месяца назад, ремень, ролик то-же менял на 60 тык. Сейчас пробег 95 тык. Может кто сталкивался???? Может помпа умирает??? -------------------- Упорство и прилежание лучше, чем беспутство и гений.
|
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 232 Регистрация: 26.10.2012 Из: Киев Авто:Nexia SOHC N150 Пол: ![]() ![]() |
У людей хоча б кондиціонер пищить, або ще якийсь ремінь, але що пишить у мене ?
1. Не залежить від того, холодний мотор чи гарячий. 2. Абсолютно нестабільно, і залежить від обертів. Наприклад, на холостому ході майже не пищить, трошки газонути - попискує, сильніше газонути - не пищить. Не чистий однотонний писк, а ніби сюрчання. Швидкість цього "сюрчання" збільшується при газуванні. 3. Я не механік, але дещо перевірив. Ремінь до генератора і помпи навіть знімав, не воно, писк залишився, хоча трошки змінився, стало попискувати рідше. Я знімав ремінь повністю. Коли поставив назад ремінь, писк став проявлятись "якось не так", хоча закономірності немає. 4. Кондиціонера в машині немає і не було. 5. Гучність писку не така, щоб прислухатись, пробуючи почути. В салоні добре чути. Таке враження, що пищить лише в досить вузькому діапазоні обертів, це легко помітити при розгоні, тому спочатку думав, що пищить в зчепленні. 6. Стою, даю різні оберти, попискує, пробую натискати на зчеплення, відпускати, вмикати першу передачу, і тут саме дивне. Писк залишається, але відчувається, що натискання на зчеплення трошечки впливає на писк. Інший раз пробую натискати на зчеплення, і тепер здається, що не впливає. І все це на мою голову в новенькій машині. В 2009 році купив. На більш непомітні речі я вже й рукою махнув. Контролер звик показувати мені, що другий кисневий датчик хронічно показує "0", перший кисневий працює нормально. Перший нормальний, а другий отруївся ? Тут щось не так, а в чому проблема, не знаю. А ще контролер нагадує мені, що поплавковий датчик в бензобаку показує нестабільно, я це і так знаю. Без толку засвічує мені "check engine", я іноді, під настрій, ліниво скидую помилку своїм сканером. Шкода, що неможливо поставити опцію "з цією помилкою відчепись". Сообщение отредактировал Купил NEXIA - 13.5.2015, 10:17 -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Мегафлудер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Главные администраторы Сообщений: 6643 Регистрация: 15.9.2008 Из: Барышевка, Киевская область Авто:Nexia N100 16v GLE fully loaded, luxury Пол: ![]() ![]() |
Если ремни снимал и проблема осталась, то может подшипники писк издавать. Например у меня на гене подшипник писк издавал, то же думал по-началу на ремень, но ремень отпал само собой, когда другой поставил.
А ще контролер нагадує мені, що поплавковий датчик в бензобаку показує нестабільно, я це і так знаю. Без толку засвічує мені "check engine", я іноді, під настрій, ліниво скидую помилку своїм сканером. Шкода, що неможливо поставити опцію "з цією помилкою відчепись". А эту проблему, нужно на сервис или к чиповщикам, что бы убрали в прошивке эту опцию. Это "недорабока" завода. У нас ДУТ механический и не свяхан с мозгами, а подключен только на приборку т.е. указатель уровня топлива. -------------------- ![]() I love Harley-Davidson and girls "Делай Добро и бросай его в воду... Оно не пропадет, Добром тебе вернётся" |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 16.6.2025, 12:51 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |