![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 84 Регистрация: 25.9.2008 Из: Луганск Пол: ![]() ![]() |
При движении накатом, после отпускания педали газа в движении обороты зависают на 1000-1150 при скорости более 30 км/ч. и падают до 825-850 при остановки, проблема одинакова что на газу что на бензине, соответственно и расход отличается . Может кто подскажет это нормально или нет?
Также при движении с горки на передаче по БК расход 0 литров, а температура двигателя не падает, может БК врет или есть проблема датчик положения дроссельной заслонки показывает 5%. Может он есть причиной расхода в 10-11 литров по городу бензина и 12-13,5 газа. -------------------- Автострахование со скидкой до -35% О5О 68 38 22О
|
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 232 Регистрация: 26.10.2012 Из: Киев Авто:Nexia SOHC N150 Пол: ![]() ![]() |
Прийдеться додати, а то виглядає, ніби обманюю.
Не назавжди зникла проблема з тим зависаннями обертів. Пройшов деякий час, і знову мотор виє, як ненормальний, коли, розігнавшись, переключити на нейтральну передачу. Ми з сином продовжили пошуки. Датчик положення дроссельної заслонки (ДПДЗ) в машині стоїть не "рідний", а від Форда "Ескорт". Дістали "рідний" датчик, але непридатний до використання, в ньому з'являється неконтакт при роботі мотора. Уважно, по точках, порівняв характеристики обох датчиків, і виявилось, що є невеличка нелінійність в нашому датчику, і напругу він дає приблизно на 0,2 Вольта меншу, ніж напівдохлий штатний. Зкоректував харакреристику ДПДЗ, піднявши сигнал на ті самі 0,2 Вольта. Аж тепер зависання обертів зникло відразу, і більше не з'являється. А перед тим стільки експериментів зробили ! І те попробували, і се, і завжди здається, що стало нібито не так, а стало краще. Електроніка складніша, ніж нам здається. -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 15.6.2025, 23:56 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |