![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 194 Регистрация: 18.4.2012 Из: Хмельницкий Пол: ![]() ![]() |
Всім доброї пори дня!!!
Таке діло - після придбання ксюхи 97го року, відїздив вже майже рік, багато чого доробив і вдосконалив, і вирішив зайнятись серйозно гальмами! Великий холостий хід педалі гальма, + деяка"ватність " гальмування мене вже дістали!! гарно загальмувати можна, і заблокувати колеса теж але вдавивши педаль вже аж там знизу....поки зима мені це якраз на руку - ніяких різких рухів))ггг!!!але скоро потепління і в планах далекі виїзди... відступ ...я коли сідаю до знайомого в четвірку то натискаючи педаль гальма хапають майже одразу і досить сильно!!! Замінив зпереду колодки!ззаду знявши барабани виявив що вони досить вже стерті і на колодках доварені ніжки!! підтягнув колодки ближче барабанів вдягнув, підтягнув ручне гальмо, але великих змін не отримав, трошки краще стало хапати але через місяць зникло!! і ось питання до знавців!!! думаю я: 1.замінити зпереду диски і колодки, розібрати і почистити та змастити супорта 2.ззаду замінити колодки. барабани та всі направляючі з пружинками. 3.замінити ГТЦ і залити нової тормозухи і прокачати всю систему гарненько! трос ручного незнаю чи треба міняти))) Після такої роботи я отримаю гарні гальма!?!?!? Можливо хтось робив таку роботу і зможе поділитись !!! чекаю ваших порад!!!! |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Злой модератор ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 10287 Регистрация: 24.1.2008 Из: Киев- Бровары Пол: ![]() ![]() |
да, вы еще диски с перфорацией Brembo не вспоминали и колодки кенрамические Brembo.
вот только они здесь причем- тут надо суппорта пересматривать передние и задние. -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 48 Регистрация: 14.11.2012 Из: Киев Пол: ![]() ![]() |
да, вы еще диски с перфорацией Brembo не вспоминали и колодки кенрамические Brembo. вот только они здесь причем- тут надо суппорта пересматривать передние и задние. дисков Брембо с перфорацией на наши авто нет...Брембо Макс - они с проточкой - намного хуже, кстати, чем Циммерман Спорт и ATE PowerDisc... керамические колодки на наши авто, тоже ни АТЕ, ни Брембо не выпускают... А тот факт, что, если нормально проверить и обслужить суппорта + установить нормальную пару колодка+тормозной диск - характеристики торможения улучшаются в разы (хотите верьте, хотите - нет, но пробовал тормозить с лачиком 1,8 - коллеги по работе на трассе со скорости 130 км/ч - я смог остановиться метра на 2-3 раньше его авто - у него стоит такая же модель летней резины, как и у меня, только другой типоразмер - по-больше 195/60 R15, если не ошибаюсь... у меня 185/60 R14)... Сообщение отредактировал krabik - 7.2.2013, 12:44 |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 16.6.2025, 13:17 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |