![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 48 Регистрация: 28.7.2010 Из: Івано-Франківськ Пол: ![]() ![]() |
Допоможіть розібратись з такою проблемою.
Через тріщину замінив в 8 кл. двигуні ГБЦ, при цьому майстер все промив (дросель і т. д.), після цього почались проблеми з обертами, а саме коли заводиться довше тримаються вищі, коли прогріта, то на холостих оберти деколи падають до першої після нуля поділки. Міряли компресію у всіх циліндрах 11,5-12. Подивились на свічки, вони у всіх циліндрах з чорним нагаром і відповідно нагар в вихлопній, і розхід явно більший ніж завжди. Чек не горить, перед заміною ГБЦ робив діагностику ніяких проблем не було. Підкажіть в чому може бути проблема і як усунути? |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 48 Регистрация: 28.7.2010 Из: Івано-Франківськ Пол: ![]() ![]() |
Провів експеримент:
- включення/відключення лямбди ніяким чином не впливає на роботу двигуна, чек не загоряється. Міряв масу опір нуль. Таке враження, що лямбда постійно працює в аварійному режимі на напрузі 0,45 В. - ДАД відключив короткочасно відчувся збій роботи двигуна, а потім працював трохи нерівномірно, але не критично, чек загорівся. Коли включив все нормалізувалось. - ДПДЗ (я так розумію датчик положення дросельної заслінки??) не перевірив оскільки неуважно читав пост, замість нього рубанув ДТОР (охолодження), то включився вентилятор і загорівся чек. Ось так, які думки? В мене підозра, що ЕБУ не бачить лямбди і тримає аварійний режим, але в чому причина? |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 15.6.2025, 23:58 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |