![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 48 Регистрация: 28.7.2010 Из: Івано-Франківськ Пол: ![]() ![]() |
Допоможіть розібратись з такою проблемою.
Через тріщину замінив в 8 кл. двигуні ГБЦ, при цьому майстер все промив (дросель і т. д.), після цього почались проблеми з обертами, а саме коли заводиться довше тримаються вищі, коли прогріта, то на холостих оберти деколи падають до першої після нуля поділки. Міряли компресію у всіх циліндрах 11,5-12. Подивились на свічки, вони у всіх циліндрах з чорним нагаром і відповідно нагар в вихлопній, і розхід явно більший ніж завжди. Чек не горить, перед заміною ГБЦ робив діагностику ніяких проблем не було. Підкажіть в чому може бути проблема і як усунути? |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 232 Регистрация: 26.10.2012 Из: Киев Авто:Nexia SOHC N150 Пол: ![]() ![]() |
По сумі написаного вже видно, що треба шукати неконтакт в електрообладнанні. Найчастіше неконтакт буває по "масі" або по живленню.
Крім того, зробіть простенькі експерименти, і напишіть: - відключити лямбда-датчик. Що змінюється ? - відключити ДАД. Що змінюється ? - відключити ДПДЗ. Що змінюється ? Відключають не оптом, а відключили датчик, уважно зафіксували, що і як змінилось, підключили назад. Сообщение отредактировал Купил NEXIA - 23.6.2016, 7:04 -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 15.6.2025, 23:53 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |