![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 48 Регистрация: 28.7.2010 Из: Івано-Франківськ Пол: ![]() ![]() |
Допоможіть розібратись з такою проблемою.
Через тріщину замінив в 8 кл. двигуні ГБЦ, при цьому майстер все промив (дросель і т. д.), після цього почались проблеми з обертами, а саме коли заводиться довше тримаються вищі, коли прогріта, то на холостих оберти деколи падають до першої після нуля поділки. Міряли компресію у всіх циліндрах 11,5-12. Подивились на свічки, вони у всіх циліндрах з чорним нагаром і відповідно нагар в вихлопній, і розхід явно більший ніж завжди. Чек не горить, перед заміною ГБЦ робив діагностику ніяких проблем не було. Підкажіть в чому може бути проблема і як усунути? |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 48 Регистрация: 28.7.2010 Из: Івано-Франківськ Пол: ![]() ![]() |
Виявляється не все - ОК. Лямбду, який замінив 04.06.16 на нову, "здох". В п'ятницю декілька раз засвітився CHEK, прочитав помилки 13 (лямбда), 14 (ДТОЖ висока темп) і 33 (датчик атмосферний), обнулив. Вчора знову помилка 13. Сьогодні на комп'ютері лямбда показував ідеальну синусоїду, яка через декілька хвилин перетворилась в пряму на рівні 0,47 В і все, ніяких коливань. Інших відхилень не показав. Майстер рекомендує знову міняти, але причина поломки невідома, тобто знов може два тижні попрацювати. Трохи прочитав про датчик, пишуть, що досить надійний елемент, тому можливість браку відкладаю в останню чергу.
Може хтось стикався з таким? Підкажіть в чому може бути причина, щоб її усунути? |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 15.6.2025, 23:38 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |