![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 48 Регистрация: 28.7.2010 Из: Івано-Франківськ Пол: ![]() ![]() |
Допоможіть розібратись з такою проблемою.
Через тріщину замінив в 8 кл. двигуні ГБЦ, при цьому майстер все промив (дросель і т. д.), після цього почались проблеми з обертами, а саме коли заводиться довше тримаються вищі, коли прогріта, то на холостих оберти деколи падають до першої після нуля поділки. Міряли компресію у всіх циліндрах 11,5-12. Подивились на свічки, вони у всіх циліндрах з чорним нагаром і відповідно нагар в вихлопній, і розхід явно більший ніж завжди. Чек не горить, перед заміною ГБЦ робив діагностику ніяких проблем не було. Підкажіть в чому може бути проблема і як усунути? |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 232 Регистрация: 26.10.2012 Из: Киев Авто:Nexia SOHC N150 Пол: ![]() ![]() |
майстер все промив (дросель і т. д.) Майстер все промив. І дроссель промив, і клапан холостого ходу. Чи не зачіпив щось майстер, промиваючи все підряд ? Я би відключив клапан холостого ходу (стане погано) і подивився, чи залишиться нестабільність з холостим ходом. Сообщение отредактировал Купил NEXIA - 30.5.2016, 19:26 -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 15.6.2025, 23:19 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |