![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: Пользователи Сообщений: 8 Регистрация: 27.7.2015 Из: Черновцы Пол: ![]() ![]() |
Добрый день всем.Имеет ли кто инфу о том можно ли заливать биобензин и надо ли что-то переделывать(нексия N-100 2008 1.5 16кл.)
Сообщение отредактировал Victor4444 - 29.4.2016, 19:51 |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 232 Регистрация: 26.10.2012 Из: Киев Авто:Nexia SOHC N150 Пол: ![]() ![]() |
Те, що зараз прочитаєте, не мою думка (сам я автовласник, а не кваліфікований автолюбитель), а думка кваліфікованого механіка і механіку цьому я довіряю.
1. Якщо заправлятись бензином зі спиртом, то у тих, хто серйозно нагружає двигун і любить їздити швидко, на швидкісних режимах значно збільшується витрата палива, приблизно додатково до 1.5 літра на 100 км. 2. При помірних нагрузках додаткова витрата бензину може бути майже непомітною, приблизно 0.3-0.5 літрів на 100 км. 3. Проблеми виникають ПРИ ПЕРЕХОДІ з звичайного бензину на бензин зі спиртом. Цей бензин справді вимиває всі шлаки з двигуна і любить забивати цими шлаками форсунки і укріплює шлаком клапани, та так, що клапани ледве рухаються. Але якщо довго їздити на такому бензині, проблеми значно менші, ніж при самому переході на такий бензин. 4. Забрудненість і неякісність обох бензинів одинаково висока. 5. Про октанове число. Можна користуватись (якщо дуже хочеться) бензином з більшим октановим числом, ніж розрахований двигун, але НЕ ТРЕБА заливати бензин з меншим октановим чмслом. Спирт, чи не спирт - не має значення. 6. Якщо двигун на газу, треба пам'ятати, що газовий вихлоп більш гарячий, і весь випускний тракт, починаючи з випускних клапанів, буде швидше зношуватись. Сообщение отредактировал Купил NEXIA - 1.5.2016, 21:34 -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 16.6.2025, 3:20 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |