![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
Гость_Varn_* |
![]()
Сообщение
#1
|
Гости ![]() |
Покопавшись на форумах так и не нашол ответа на мою проблему. На скорости при отпускании газа падают обороты, машина почти глохнет, потом резко поднимаются до 1500 и так 2-3 раза потом обороты норм, и так почти все время что при езде на бензине или на газу. Чистка инжектора и PXX ничего не дала, диагностика выдает код ошибки 36(Система рециркуляции выхлопных газов), хотя клапан заглушен. Иногда загорается чек но потом тухнет.
Машина Ксю 07г 16кл. пробег 155тис. Зарание спасибо за консультацию. Сообщение отредактировал Varn - 14.10.2013, 20:10 |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 232 Регистрация: 26.10.2012 Из: Киев Авто:Nexia SOHC N150 Пол: ![]() ![]() |
Dissa, я не звернув увагу, що Ви говорили про індукційну катушку, бо одночасно йшла розмова про первинну котушку запалювання. Я тому й подумав: який може бути розмах 2 Вольта, коли на первинній котушці при розриві - сотні вольт. Словом, Ви казали правильно.
А от навіщо комусь грузять на СТО, що у нього проблема з трамблером, коли ясно написано на початку теми, що мотор глохне при роботі ? Працює, а вже потім глохне. Якби погано заводився від стартера і добре заводився на буксирі, то треба було би подивитись до цього безтолкового трамблера для Ланосів і старих Нексій. А в даному випадку - йому голову морочать на СТО з тим трамблером. -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 30.7.2025, 21:27 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |