![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
Гость_Varn_* |
![]()
Сообщение
#1
|
Гости ![]() |
Покопавшись на форумах так и не нашол ответа на мою проблему. На скорости при отпускании газа падают обороты, машина почти глохнет, потом резко поднимаются до 1500 и так 2-3 раза потом обороты норм, и так почти все время что при езде на бензине или на газу. Чистка инжектора и PXX ничего не дала, диагностика выдает код ошибки 36(Система рециркуляции выхлопных газов), хотя клапан заглушен. Иногда загорается чек но потом тухнет.
Машина Ксю 07г 16кл. пробег 155тис. Зарание спасибо за консультацию. Сообщение отредактировал Varn - 14.10.2013, 20:10 |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 232 Регистрация: 26.10.2012 Из: Киев Авто:Nexia SOHC N150 Пол: ![]() ![]() |
Не хотів вклинюватись в розмову, але ви спровокували.
Ви, не сумніваюсь, хороші автоспеціалісти, але знання в електриці трохи провалюються. Ми не говоримо про "Жигулі", тому забудемо про датчик Холла. Вам показали схему, на схемі все добре видно. На один із виводів первинної котушки запалювання подається 12 Вольт, а при заведенні мотора ця напруга може понижуватись аж ло 8 Вольт. Існування генератора в машині не чіпаємо, він в заведенні мотора ніяк не приймає участі. Стартер лише крутить мотор, і не пхається до формування іскри в системі запалювання, про стартер навіть не говоримо. З першим виводом котушки запалювання розібрались. Другий вивід первинної обмотки котушки запалювання є комутаційним, електронний комутатор в ЕБУ періодично замикає цей вивіз на "землю", відповідно до командного сигналу з блока ЕБУ. Це не "Жигулі", тут не крутяться магніти навколо улюблених датчиків Холла. Комутований сигнал на первинній обмотці котушки запалювання викликає появу високовольтних імпульсів на вторинній обмотці котушки запалювання, ці імпульси через трамблер подаються на свічки. Опір вторинної котушки запалювання справді близько 1 kOm, і міряти його даремно, при міжвитковому замиканні тестер нічого нового не покаже, от тільки котушка працювати не буде. Чи може погана робота системи запалювання викликати заглохання мотора ? Не дуже з вами сперечаюсь, але думаю, що тут підозрювати запалювання не треба. Коли запалювання працює погано, першим ділом воно себе проявляє при заведенні двигуна, а також на великих оборотах. Але не на холостому ході. Сообщение отредактировал Купил NEXIA - 27.11.2015, 14:10 -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 22.6.2024, 7:54 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |