Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Моя Nexia N100
Ukrainian NEXIA CLUB (Украинский Нексия Клуб) > Тюнинг > Клубный гараж
Страницы: 1, 2
Jurek
Цитата(traffic @ 13.5.2016, 23:23) *
Чим повідки фарбував?
Розбирав їх чи фарбував у зборі?

Повідки не розбирав. Почистив насадкою на дрель, пройшов наждачкою, обезжирив, загрунтував кислотним грунтом Body і пофарбував з балона матовою чорною NewTon в чотири шари.
traffic
Дякую.
road
Цитата(Jurek @ 13.5.2016, 22:59) *

дайте размеры втулок плз.

Цитата(Dissa @ 13.5.2016, 23:40) *
Коля, я красил краской матовой с балона 200мл. Именно матовой черной, не глянцем. Выбирай на вкус любую фирму. Можно даже жаростойкой воспользоваться (в среднем баллон 50-70грн.).

Если красить не пошкурив и без грунтовки, то краска через пол года облезит.
Jurek
Креслення для втулки брав ТУТ
Сверло під таку втулку купив 12,5 для кераміки і дерева.
traffic



але в мене з анкера зовнішній діаметр 12мм, а не 13...
Dissa
это втулка, а не анкер. Можно и анкер и втулку выточить, только втулка на 1мм толще.
traffic
Цитата(Dissa @ 15.5.2016, 23:23) *
это втулка, а не анкер. Можно и анкер и втулку выточить, только втулка на 1мм толще.

Я в курсі що це креслення втулки - я ж його за посиланням з посту вище взяв.
Втулку також можливо виточити будь-яку. Направляючі клапанів з москвича (які пропонують використовувати як втулки) взагалі мають зовнішній діаметр 15мм...

А анкер я собі встановив. Навіть два wink.gif
Jurek
Сьогодні нарешті поставив панель приладів з N 150.
Панель була з 16 кл. Нексії (код E3020051)
Купив її ще минулого року в одноклубника Myron за 450 грн. На ній було тріснуте скло та небуло ламп.
За прикладом Zhest' докупив в якості донора неробочу панель приладів без тахометра з Kadett E за 30 грн, зняв з неї скло, відполірував і
приклеїв до корпусу скла з панелі N 150. Скло стало майже ідеально, по боках невистарчало дель по 2 мм. Цей проміжок заліпив чорним герметиком. Отвори для кнопок скидання пробігу акуратно просверлив, а на отвір Кадетівського скла приклеїв декоративну чорну заглушку. Сіре обрамлення приладів мені не сподобалось, тому перефарбував в чорний мат.
І тут почалось найцікавіше - поставив панель в авто, тахометр запрацював, показує оберти коректно (резистора впаювати не прийшлось),
стрілка спідометра при повороті ключа робить провірочний круг, а швидкість при рухові не показує і не працює одометр (проїхався по двору
біля будинку). Зняв я її тай закинув в гаражі в шафу. Десь більше півроку вона там пролежала поки я про неї не згадав минулого тижня.
Поставив панель і поїхав до знайомого електрика за допомогою. Їхати прийшлось в інший кінець міста. Спідометр так і не запрацював, але по
дорозі почав вискакувати Chek. Просканували на місці - помилка 24. Поміняли датчик швидкості, поставили з N 150, перепаявши контакти під
штатний роз'єм - далі загорається Chek і спідометр з одометром не працюють. Мій електрик зняв з панелі спідометр і обіцяв показати його
знайомому електронщику.
І от сьогодні він мені віддав вже робочий спідометр. Що там було не так, той спец по електроніці сказати не хотів.
Так що панель приладів з N 150 обійшлась мені в 450 грн+30 за скло+ 2 Doppio Espresso.
Було так
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Стало так
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Підсвітку залишив штатну.
Нажмите для просмотра прикрепленного файла Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Dissa
Дешево обошлась еще. Поздравляю, теперь троса не нужно.
traffic
А хіба в N100 і N150 різні роз'єми ДСА?
Dissa
Однакові.
Jurek пише, що віддавав знайомому електрику приборку, та він там щось з нею робив.
Jurek
Цитата(traffic @ 18.5.2016, 10:16) *
А хіба в N100 і N150 різні роз'єми ДСА?

Роз'єми різні, розпіновка контактів можливо однакова (робив по схемах електрик я не в курсі) і не хватає довжини проводки з коси до датчика від N150, тому прийшлось "схрещувати" роз'єм від Ланоса Нажмите для просмотра прикрепленного файлазі старим роз'ємом від датчика N100 з тросом (датчик в мене залишився старий про запас після заміни)
traffic
Я тримав у руках обидва датчика разом - однакові там роз'єми.
Та й у ДСА від N100 проводок стирчить всього сантиметрів на 7-10 (у N150 не стирчить зовсім), але в мене особисто рідного провода точно вистачить (вже приміряв)...
Не думаю щоб узбеки робили різні коси.
А якщо рідний датчик живий - то чого взагалі було його міняти? Крім корпуса вони абсолютно однакові (я маю на увазі схему і принцип роботи).

Ну а з приводу спідометра - швидше за все або сигнальний провід відійшов/відпав (стрілка буде бігати навіть якщо просто живлення подати, це самодіагностика самого спідометра), або підтяжку яку зробили...
Jurek
Роз'єми точно різні в мене G15MF. Обидва датчики теж трамав в руках.
Міняли датчик, окільки горів Chek і діагностика показувала помилку 24, а новий датчик був в електрика в наявності. Штатних проводів до нового датчика в мене не вистарчало сантиметрів 4-5.
Несправність була в мікросхемі спідометра, саме від нової панелі приладів вискакував Chek. Зі старою приборкою на обох датчиках все було нормально.
Dissa
Так тогда, микросхема спидометра или обвязка ее где то подкорачивала сигнал с ДС. А ДС скорее всего целый был.
Jurek
ДС цілий, я і зараз з ним їжджу. (Новий подарували про запас).
traffic
Ну не знаю. Потримав у руках, повдівав свій з машини - обидва датчика нормально під'єднуються.
Тільки й того що у одного роз'єм у корпусі, а у іншого на провідку звисає...
Jurek
Вже майже тиждень моя Nexia на кузовному ремонті.
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Нарешті зібрався зробити задні арки, бо повилазила іржа. Найгірша картина з правої сторони - наскрізна дірка з внутрішньої сторони. З лівої - лише зовнішня арка.
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Взяв ремонтні вставки Klokkerholm 5049585 і 5049586 для Opel Kadett седан.
На сьогодні вже всі проблемні місця на арках вирізано, зачищено і вварено ремвставки. Залишилось лише пофарбувати і проантикорити. Заодно і пофарбують ще деякі придбані детальки з корейської Нексії, яких не поставили узбеки (так сказати поставлю "корейські корінці").
До речі, уважний читач може на першій фото побачити деякі зміни в салоні, про які напишу десь в подальшому, бо ще не довів все до ладу.
Dissa
Цитата(Jurek @ 9.12.2016, 19:29) *
До речі, уважний читач може на першій фото побачити деякі зміни в салоні, про які напишу десь в подальшому, бо ще не довів все до ладу.

Сиденья от опеля, задний фонарь дополнительный другой, даже шильдик на крышке багажника другого образца.
Пока бампер задний снят, я бы сделал правильную вентиляцию через багажник, салон будет прогреваться быстрее и потеть стекла меньше будут.
Типа такого, только клапана я бы все таки взял бы от ланоса код 96546894
https://f-a.d-cd.net/c3c7974s-960.jpg
https://www.drive2.com/l/4914689/
Jurek
На рахунок заднього додаткового стопа і шильдів - то вони в мене вже давно, а от сидіння прикупив тільки цього літа.
Передні сидіння Recaro від Opel Vectra 2000 CD з регулюванням підтримки поясниці, підігрівом і водійське з мікроліфтом.
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Пасажирське сидіння майже в ідеалі, а ось у водійського - окрім стандартної проблеми таких сидінь - протерта тканина бокової підтримки, був ще пошкоджений нижній каркас. Однак і ціна за комплект була така, що неможиливо було відмовитись. Каркас вже поварений, водійське сидіння зібране і після свят обидва сидіння та задній диван віддам на перетяжку. Заодно буду вживлювати в задній диван ще одне придбання - підлокітник з боксом і підстаканниками від Chevrolet Evanda.
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Щодо вентиляції через багажник, дякую за пораду. Буду робити сам коли потепліє.
RVI
Когда будишь ставить диван, рекомендую избавится от лишнего металла, потому как диван очень тяжелый. Я когда ставил себе, сбросил почти 12кг. Перетяжку рекомендую после установки.
Jurek
Сидіння в мене залишаються рідні - від нексії, просто в спинку дивану буде вмонтовано підлокітник від Chevrolet Evanda.
RVI
Все понятно. Удачи.
Neighbor
Цитата(Jurek @ 19.12.2016, 13:07) *
Сидіння в мене залишаються рідні - від нексії, просто в спинку дивану буде вмонтовано підлокітник від Chevrolet Evanda.

в спинку рідного дивану? бажано тоді декілька фото і інструкцію хоч в пару словах.
traffic
Цитата(Neighbor @ 19.12.2016, 20:55) *
в спинку рідного дивану? бажано тоді декілька фото і інструкцію хоч в пару словах.

plus.gif
Jurek
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Всі плани по перетяжці салону і сидінь поки-що відкладаю.
Вчора вперше потрапив в ДТП.
Жіночка на Suzuki Swift виїжджала з парковки і не побачила мене. Я теж не зміг побачити її через припаркований на обочині бус.
Нажмите для просмотра прикрепленного файла Нажмите для просмотра прикрепленного файла

Jurek
Після цього невеликого ДТП вже повністю відновиви авто.
Праву фару і поворотник брав оригінальні з розборки. Передній бампер, праве переднє крило і капот з правої сторони рихтували і частково вфарбовували. Робили знайомі на СТО. Виплату зі страхової компанії винуватиці отримав швидко і досить непогано прорахували суму виплати. Трохи шкода власницю Suzuki - все таки в Нексії передній бампер виявився міцнішим.
На вихідних нарешті пофарбували легкосплавні диски, котрі придбав ще минулого року. Позавчора поставив на них резину і змонтував на авто.
Нажмите для просмотра прикрепленного файлаНажмите для просмотра прикрепленного файла
Dissa
Як нова.
Jurek
Поставив сьогодні задні вікна-трикутники з алюмінієвими молдингами в колір кузова, такі, як були на корейський Nexia'х.
Нажмите для просмотра прикрепленного файла Нажмите для просмотра прикрепленного файла

Трикутники купив минулого року обійшлись мені в 150 грн пара, молдинги з них зняв та мені пофарбували їх, коли робили задні арки.
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Dissa
Прикольно, такого не видел.
Matrik
Цитата(Dissa @ 6.5.2017, 1:55) *
Прикольно, такого не видел.

https://www.olx.ua/obyavlenie/steklo-ruchki...html#9b303aad71
Neighbor
В мене взагалі є ідейка заварити повністю те місце
Jurek
Я теж бачив фото кількох Нексій із завареними боковими трикутниками. Особисто мені не дуже сподобалось. Якось втрачається весь вигляд Нексії, її оригінальність.
Нажмите для просмотра прикрепленного файла Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Dissa
Цитата(Jurek @ 9.5.2017, 23:13) *
Я теж бачив фото кількох Нексій із завареними боковими трикутниками. Особисто мені не дуже сподобалось.

plus.gif
Та ну на...
Чери амулет ag.gif
Jurek
Скоріше на Dacia Solenza змахує.
Jurek
Вчора перший раз ремонтували двигун. Потекла прокладка ГБЦ. Заодно і поміняли ремінь ГРМ також розподільчий вал і гідрокомпенсатори.
Рідний вал мав виробітку на кулачках в районі четвертого циліндра,а також була виробітка на рокерах і стукали два гідрокомпенсатори.
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Список того, що поміняли:
Прокладка ГБЦ Victor Reinz 61-27270-20
Сальник колінвалу Corteco 12010674b
Болти ГБЦ Elring 820.262
Розподільчий вал АЕ САМ359
Гідрокомпенсатори АЕ FOL38
Рокери АЕ FOL 40
"п'ятаки" АЕ TTP1
Сальник розподільчого валу Victor Reinz 81-24909-10
Прокладка кришки клапанів GM 96191318
Ремінь ГРМ Gates 5310XS
Ремінь генератора Gates 5PK970
Ролік INA 531010130
Помпа Dolz D210
Термостат взяв Mahle TX 1 92D на 92 градуси без клапана.
Антифриз знову Neste Superjäähdytinneste XLC
Також заодно промив дросельну заслінку і поміняв гофру від повітряного фільтра до дроселя GM96350584. Стара мала вже невелику тріщинку.
Масло як завжди Neste Oil, але моторист, котрий робив двигун порадив брати з більшою в'язкістю, тому залив Premium 10W40.

nac67
Цитата(Jurek @ 17.6.2017, 23:37) *
...але моторист, котрий робив двигун порадив брати з більшою в'язкістю, тому залив Premium 10W40.

Чем он это объяснил?
Jurek
Цитата(nac67 @ 18.6.2017, 15:57) *
Чем он это объяснил?

Я не уточняв аргументацію.
Післа того, як зняли "голову", коли я їхав по масло, він порекомендував взяти саме 10W40
traffic
А яке мастило за в'язкістю було до того?
Jurek
Цитата(traffic @ 4.8.2017, 18:53) *
А яке мастило за в'язкістю було до того?

До того було Neste Oil SityStandart 5W40
traffic
Цитата(Jurek @ 7.8.2017, 18:19) *
До того було Neste Oil SityStandart 5W40

Ну і де змінилася в'язкість при робочій температурі?
Jurek
Повністю поміняв вихлопну систему, оскільки глушник і резонатор прогоріли в один день. Заодно поміняв також і прийомну трубу. Весь комплект взяв Polmostrow 05.51, 05.03, 05.05.
Всі деталі підвіски вихлопної системи також поміняв:
Bosal 256-859 -Прокладка прийомної труби
General Motors 90128079 Пружина, кріплення прийомної труби 2 шт.
General Motors 94501326 Болт кріплення прийомної труби 2 шт
General Motors 96182037 Прокладка 2 шт
General Motors 90352773 Подушка резонатора 2 шт
General Motors 96081950 — Хомут вихлопної системи
General Motors 90128194 — Кронштейн глушника,
Opel кронштейн глушника 08 56 308
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Також обновив металеві диски під зимову гуму.
Почистив насадками на дрель, потім наджачкою.
Нажмите для просмотра прикрепленного файла Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Обробив перетворювачем іржі і прогрунтував цинковим грунтом
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Далі 3 шари фарби матової кольору сірий антрацит і три шари матового лаку
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Також купив ковпіки на ступиці GM 96604443
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Завтра поїду на шиномонтаж.
traffic
У що встали матеріали для дисків?
Jurek
Цитата(traffic @ 21.11.2017, 13:44) *
У що встали матеріали для дисків?


Два балони грунту цинкового NEW TON по 67,00 грн - 134,00
Два балони фарби NEW TON сірий матовий антрацит (RAL 7016) по 67,00 - 134,00
Балон матового лаку NEW TON купляв раніше літом теж десь 60 грн.
Тобто загалом 268,00 без лаку.
На початку осені, заїжджав у нас в одну кантору, що займається порошковою покраскою. За 4 диски - піскотруй + пофарбування сказали 2700. Тому вирішив робити сам, підручними засобами.
traffic
Дякую!
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2025 IPS, Inc.