![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
Привіт усім форумчанам, нещодавно (15.12.08) я купив Нексію Н150, базова модель за 53 тис. грн. Наїздив уже 1300 км. взагальному машиною задоволений, але є кілька питань що мене турбуюють, а саме:
- стукають задні амортизатори на великих ямах (коли машина не завантажена, стук добре відчутний на великих ямах. Коли ж є два пасижира на задніх сидіннях, то стуку немає - думав що недокручені амортизатори але провіряв і все нормально. Чи цей стукіт є номальною роботою для них? Можливо у когось похожі симптоми є на нових автомобівлях? - інколи незаводиться машина з першого разу - попрацює секунд 3 і глохне, а з другого разу - з пів обороту заводиться ( прочитав на форумі що треба наливати більше ніж 10 літрів в бак, що б тиск був нормальний для заводки, але відколи купив машину катаюсь з повним баком. Заправляюсь на WOG 95 бензином, фішка на 92 бензин виставлена). - при оборотах 2000...2300 відчутний невеличкий (лише на місці водія) гул в салоні, а саме з краю зліва, де розміщенний передній гучномовець. ЧИ є в когось похожі трабли з машиною, якщо є то напишіть що саме і як ви їх вирішуєте??? |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
іііііііііі ще одне - погано закриваються двері. Думаю підрегулювати, незнаю чи поможе але попробую....
|
![]() |
|
|
|
![]() ![]()
Сообщение
#3
|
|
Почетный нексиавод ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1071 Регистрация: 30.11.2008 Из: Донецк Пол: ![]() ![]() |
Ну, коллега, вы не одиноки в этом вопросе
![]() ![]() Цитата - інколи незаводиться машина з першого разу - попрацює секунд 3 і глохне, а з другого разу - з пів обороту заводиться ( прочитав на форумі що треба наливати більше ніж 10 літрів в бак, що б тиск був нормальний для заводки, але відколи купив машину катаюсь з повним баком. Заправляюсь на WOG 95 бензином, фішка на 92 бензин виставлена). Ну насчет этого не скажу, но почему если фишка на 92, льешь 95? Может в этом проблема, тобишь с зажиганием. У меня 16клапанник, на чем стоит фишка не знаю ![]() ![]() Цитата - при оборотах 2000...2300 відчутний невеличкий (лише на місці водія) гул в салоні, а саме з краю зліва, де розміщенний передній гучномовець. Мож че под торпедой дребезжит? У мя все ок, шум двига равномерный со всех сторон. Цитата іііііііііі ще одне - погано закриваються двері. Думаю підрегулювати, незнаю чи поможе але попробую.... У всех новых эта проблема, посмотри как прилегают резинки, не трет ли дверная карта об них, у меня картой приминается на левой задней там где кузов с крылом стыкуется (на изгибе), поэтому закрывается не с первого раза. На водительской практически разработалась, на пер. правой чуть хуже водительской. Почаще пользуйся дверями, и еще раз скажу, присмотрись к резинкам, мож их мнет там где не надо и чем не надо.... -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Активист клуба ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 4961 Регистрация: 22.1.2008 Из: Харьков Пол: ![]() ![]() |
глохнет не от бензина и не от малого количества в баке!!! - какойто датчик врет, и возможно на морозе на холодном двигателе - это восновном проявляется на датчике ДАД (МАР сенсор).
двери регулируются, и обязательно нужно смазать петли на новой!!! если грюкают амортизаторы то вперед на гарантийку, пусть меняют - если же это брак! Роланд - какой двигатель? если чтото рыпит в торпеде то все устраняется, просто нужно найти причину. -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
Двигун 8-клапановий. Недавно визначив розхід бензину в міському режимі (в зимових умовах при температурі повітря в день -4 радуси в ночі -10 градусів, кожен раз прогріваю двигун 3-4 хвилини перед виїздом) - 8,4 літрів на 100 км. Визначав методом заправки баку до відстрілу пістолета)))
Ще помітив шо машина туга на розгін - розганяється як Славута 1,2 (в мене на роботі є ). Прочитав на російському форумі, що під час обкатки ЕБУ зменшує потужність двигуна. Чи хтось може з вас підтвердити або спростувати цю інфу.... І чи на практиці ви відчули збільшення потужності машини після 2000 км. Sergik, Іntel спасибі за поради!!! |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
![]() Активист клуба ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 4961 Регистрация: 22.1.2008 Из: Харьков Пол: ![]() ![]() |
что касается расхода то чтото уж слишком мал для новой машины, до 2000 км расход будет не меньше 9,5, а еще если и прогревать 3-4 минуты то за 10 литров. Какой город?
Машина после 2000 км не очень намного станет резвей, резвости добавляет чип тюнинг, я этим как раз и занимаюсь. Да немного она станет веселей, но и до 2000 км не нужно ее насиловать, обкатай как следует. Эбу толком ничего не умеьшает при обкатке, просто двигатель чуть туже пока новый - идет приработка, но это мизеры. -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
![]() Почетный нексиавод ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1405 Регистрация: 22.1.2008 Из: Украина, Харьков Авто:Blue Nexia Пол: ![]() ![]() |
- при оборотах 2000...2300 відчутний невеличкий (лише на місці водія) гул в салоні, а саме з краю зліва, де розміщенний передній гучномовець. ЧИ є в когось похожі трабли з машиною, якщо є то напишіть що саме і як ви їх вирішуєте??? Может динамик фонить. -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#8
|
|
![]() Активист клуба ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 4961 Регистрация: 22.1.2008 Из: Харьков Пол: ![]() ![]() |
Может динамик фонить. да нет, там смысл прост, на данных оборотах двигатель создает вибрацию, все что не прикручено было или сикось накось поставленно создает потом шум, искать нужно методом тыка, прижал послушал, нет другое прижал .... -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#9
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
Сам я з Тернополя, купив машину на УзДеу.....
Нарахунок споживання палива: в мене 8 клапановий двигун, він менше бере палива ніж 16 клапановий, хоча я завжди думав що 16 клапанні двигуни економнішні... Результати заміру розходу палива вважаю точними(на 30 літрах виїздив 357 км). Скоро проведу повторний замір - результати напишу... Щодо чіп тюнінга то я над цим зразу ж задумався коли купив машину. Але не знаю скільки буде коштувати перепрошивка... та й ще борги маю (машину взяв без кредиту, на фоні зростання євро і долара). Intel підкажи якщо машину чіптюнінгувати, то розхід палива зросте??? Щодо амортизаторів, які стукають на великих ямах - то найюлижчим часом попробую перевірити їх, по можливості поміняти по гарантії( в чому дуже сумніваюся). |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#10
|
|
![]() Активист клуба ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 4961 Регистрация: 22.1.2008 Из: Харьков Пол: ![]() ![]() |
Сам я з Тернополя, купив машину на УзДеу..... Нарахунок споживання палива: в мене 8 клапановий двигун, він менше бере палива ніж 16 клапановий, хоча я завжди думав що 16 клапанні двигуни економнішні... Результати заміру розходу палива вважаю точними(на 30 літрах виїздив 357 км). Скоро проведу повторний замір - результати напишу... Щодо чіп тюнінга то я над цим зразу ж задумався коли купив машину. Але не знаю скільки буде коштувати перепрошивка... та й ще борги маю (машину взяв без кредиту, на фоні зростання євро і долара). Intel підкажи якщо машину чіптюнінгувати, то розхід палива зросте??? Щодо амортизаторів, які стукають на великих ямах - то найюлижчим часом попробую перевірити їх, по можливості поміняти по гарантії( в чому дуже сумніваюся). По поводу чип тюнинга скажу так: на низах машина приобретет динамику, лучший будет разгон, тяга на низких оборотах появится, одним словом машина станет шустрей. на высоких оборотах почти ничего не изменится. Расход не добавится, но! если начнеш ездить в натяг (постоянно на низких оборотах в натяг) то расход возможно и добавится, а если режим езды не измениш (тоисть не будеш зажигать с перекрестков) то немного и упадет расход. Но, у тебя на обкаточный момент слишком малый расход, гдето ты ошибся, по стрелке и лампочке на приборке не вычисляй - очень обманчиво, но если действительно у тебя такой расход, то .... но я не встречал такого расхода зимой на обкатке. У меня чиповка стоит 300 грн - так как это для клубников цена, я тебе могу прочиповать, и тебе не прийдется ехать в Харьков, короче звони 8-093-739-86-73 или 8-050-732-65-16 Сергей. -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 15.6.2025, 16:48 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |