![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 207 Регистрация: 23.1.2008 Из: Днепропетровск Авто:Nexia ; Chevrolet Evanda Пол: ![]() ![]() |
Сегодня с утра сел в машинку, провернул ключ зажигания и поня что у меня сдох аккумулятор.У машинки вторая зима.Это нормально или что то посадило его за ночь?
|
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|||
![]() Любитель ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 399 Регистрация: 16.1.2010 Из: Бориспіль Пол: ![]() ![]() |
Я уважно прочитав попередні пости, і хочу запропонувать альтернатиму попередження виходу з ладу АКБ.
Це використання десульфататора. В ньому з частотою мережі 50 Гц відбувається один півперіод заряд АКБ импульсним струмом 10% від ємності АКБ (для 50 Амперного це 5 А), а інший півперіод розряд 1% струмом через R4. Свій я зібрав за схемою (в схемі добавив вольтметр для зручності використання) У випадку коли авто не часто їздить, це реальний вихід. Потрібно лише періодично провірять напругу на АКБ. Але в ході реалізації зіткнувся з проблемами: - в описі до схеми написано, покази РА1 1,8 А відповідають 5 А імпульсного зарядного тока, що подається на АКБ. Спроби перемірять ні цифровим, ні механічним були не вдалими. Цікаво чому? - В мене машина на гарантії, кажуть якщо знять АКБ, то ЕБУ втратить пам’ять. Цікаво, а що якщо : 1. Паралельно АКБ на авто під’єднать скажем акамулятор від шуруповёрта на 12 В. 2. Потім від’єднує АКБ, заряжаєм десульфататором 12 годин. 3. Під’єднуємо АКБ на місце. В моменти під’єднання і від’єднання можливі скачки напруги. Які допустимі, щоб ЕБУ не помітило? -------------------- |
||
![]() |
|||
|
|||
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Ellektrik ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Член клуба Сообщений: 3553 Регистрация: 16.2.2008 Из: Житомир (Полевая) Пол: ![]() ![]() |
Але в ході реалізації зіткнувся з проблемами: - в описі до схеми написано, покази РА1 1,8 А відповідають 5 А імпульсного зарядного тока, що подається на АКБ. Спроби перемірять ні цифровим, ні механічним були не вдалими. Цікаво чому? Это можно вычислить чисто теоретически. Все приборы показывают среднеквадратический показатель, если импульсный(амплитудный) ток 5А то среднеквадратический будем меньше на корень из двух, тоесть 5 разделиь на корень из двух и того 3,53А а так как у нас используется от синусоиды один полуперид то это показание нужно разделить на два и в результате мы имеем 1,77А, что и требовалось доказать. -------------------- Кто сказал что электрик не воин света? Он всегда на щите или под щитом.
|
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 16.6.2025, 4:22 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |