![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 207 Регистрация: 23.1.2008 Из: Днепропетровск Авто:Nexia ; Chevrolet Evanda Пол: ![]() ![]() |
Сегодня с утра сел в машинку, провернул ключ зажигания и поня что у меня сдох аккумулятор.У машинки вторая зима.Это нормально или что то посадило его за ночь?
|
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|||
![]() Любитель ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 399 Регистрация: 16.1.2010 Из: Бориспіль Пол: ![]() ![]() |
Я уважно прочитав попередні пости, і хочу запропонувать альтернатиму попередження виходу з ладу АКБ.
Це використання десульфататора. В ньому з частотою мережі 50 Гц відбувається один півперіод заряд АКБ импульсним струмом 10% від ємності АКБ (для 50 Амперного це 5 А), а інший півперіод розряд 1% струмом через R4. Свій я зібрав за схемою (в схемі добавив вольтметр для зручності використання) У випадку коли авто не часто їздить, це реальний вихід. Потрібно лише періодично провірять напругу на АКБ. Але в ході реалізації зіткнувся з проблемами: - в описі до схеми написано, покази РА1 1,8 А відповідають 5 А імпульсного зарядного тока, що подається на АКБ. Спроби перемірять ні цифровим, ні механічним були не вдалими. Цікаво чому? - В мене машина на гарантії, кажуть якщо знять АКБ, то ЕБУ втратить пам’ять. Цікаво, а що якщо : 1. Паралельно АКБ на авто під’єднать скажем акамулятор від шуруповёрта на 12 В. 2. Потім від’єднує АКБ, заряжаєм десульфататором 12 годин. 3. Під’єднуємо АКБ на місце. В моменти під’єднання і від’єднання можливі скачки напруги. Які допустимі, щоб ЕБУ не помітило? -------------------- |
||
![]() |
|||
|
|||
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 16.6.2025, 4:18 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |