![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
В мене глючить Нексія (8 кл., 2008 р., Євро 2)
Буває що все нормально працює, але деколи засвічується ДЖЕКІ ЧАН і вона глохне, після цього не можу взагалі завести. Чекаю 5 хв і заводиться.... після цього Їжджу 2...3 дня без глюків і потім знову глохне.... Помітив що глюки починаються коли попадаю в якусь яму (в Тернополі дуже погані дороги) - таке відчуття що пропадає якийсь контакт на датчику або відходить якась трубочка ( повітряна чи з паливом)... Нещодавно їздив на діагностику (заплатив 80 грн) сказали що є дві помилки - славнозвісний ДАД і друга - невідома...... Підкажіть, що крім ДАДу може таке викликати... Читав в розумній книжці що Нексія може заводитися при будь-якому несправному датчику, крім датчика (здається) положення колінвалу - він є індукційного типу.... може він бути??? Ще я хочу зробити сам K-line адаптер (для сканування) на 2 транзисторах, схема називається Ksmall-3... Підкажіть яка схема справді робоча, випробована для адптера, скажіть які є нюанси при підключені схеми і саме основне, де взяти проги DW_scan і DW_resorch.... може хтось може поділитися зі мною r_o_l_a_n_d@mail.ru |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
НЕ я думаю що причина не в форсунках.... Діло в тому, що я її може завести і їздити, а деколи не можу завести в загалі - немає іскри... Тут точно винен розподілювач запалювання або поганий контакт.... напротязі 5 хв спроб я можу її разів 10 завести і разів 10 незавести...... Таке відчуття що пропадає контакт.... Думаю може в замку запалюваня проблема (там де втикається ключик)... Сьогодні прислухався до звуку і почув що в замку запалювання щось потріскує (певно контакти під напругою)... Чи може бути вньому ще причина??
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
_ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 5181 Регистрация: 27.1.2008 Из: киев Пол: ![]() ![]() |
НЕ я думаю що причина не в форсунках.... Діло в тому, що я її може завести і їздити, а деколи не можу завести в загалі - немає іскри... Тут точно винен розподілювач запалювання або поганий контакт.... напротязі 5 хв спроб я можу її разів 10 завести і разів 10 незавести...... Таке відчуття що пропадає контакт.... Думаю може в замку запалюваня проблема (там де втикається ключик)... Сьогодні прислухався до звуку і почув що в замку запалювання щось потріскує (певно контакти під напругою)... Чи може бути вньому ще причина?? Катушка, камутатор, датчик хола. -------------------- автомагазин запчастей на ул. Российская, 45-в автозапчасти запчасти автомагазин нексия ланос лачетти такума киахундай сеед маджентис акцент гетц таксон элантра I30 ходовая мотор шаровая опора наконечники рулевых тяг фильтр подшипник тормозные диски колодкистойки стабилизатора втулки стабилизатора сайлентблоки опоры амортизаторов свечи зажигания подушка двигателя направляющие суппорта ремкомплекты суппортов пыльники отбойники амортизаторов реле поворотов |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 31.7.2025, 21:32 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |