Полная версия этой страницы:
Глючить НЕКСІЯ
ROLAND1984
3.6.2009, 20:10
В мене глючить Нексія (8 кл., 2008 р., Євро 2)
Буває що все нормально працює, але деколи засвічується ДЖЕКІ ЧАН і вона глохне, після цього не можу взагалі завести. Чекаю 5 хв і заводиться.... після цього Їжджу 2...3 дня без глюків і потім знову глохне.... Помітив що глюки починаються коли попадаю в якусь яму (в Тернополі дуже погані дороги) - таке відчуття що пропадає якийсь контакт на датчику або відходить якась трубочка ( повітряна чи з паливом)... Нещодавно їздив на діагностику (заплатив 80 грн) сказали що є дві помилки - славнозвісний ДАД і друга - невідома......
Підкажіть, що крім ДАДу може таке викликати... Читав в розумній книжці що Нексія може заводитися при будь-якому несправному датчику, крім датчика (здається) положення колінвалу - він є індукційного типу.... може він бути???
Ще я хочу зробити сам K-line адаптер (для сканування) на 2 транзисторах, схема називається Ksmall-3... Підкажіть яка схема справді робоча, випробована для адптера, скажіть які є нюанси при підключені схеми і саме основне, де взяти проги DW_scan і DW_resorch.... може хтось може поділитися зі мною r_o_l_a_n_d@mail.ru
Цитата(ROLAND1984 @ 3.6.2009, 21:10)

В мене глючить Нексія (8 кл., 2008 р., Євро 2)
Буває що все нормально працює, але деколи засвічується ДЖЕКІ ЧАН і вона глохне, після цього не можу взагалі завести. Чекаю 5 хв і заводиться.... після цього Їжджу 2...3 дня без глюків і потім знову глохне.... Помітив що глюки починаються коли попадаю в якусь яму (в Тернополі дуже погані дороги) - таке відчуття що пропадає якийсь контакт на датчику або відходить якась трубочка ( повітряна чи з паливом)... Нещодавно їздив на діагностику (заплатив 80 грн) сказали що є дві помилки - славнозвісний ДАД і друга - невідома......
Підкажіть, що крім ДАДу може таке викликати... Читав в розумній книжці що Нексія може заводитися при будь-якому несправному датчику, крім датчика (здається) положення колінвалу - він є індукційного типу.... може він бути???
Ще я хочу зробити сам K-line адаптер (для сканування) на 2 транзисторах, схема називається Ksmall-3... Підкажіть яка схема справді робоча, випробована для адптера, скажіть які є нюанси при підключені схеми і саме основне, де взяти проги DW_scan і DW_resorch.... може хтось може поділитися зі мною r_o_l_a_n_d@mail.ru
У твоему випадку датчику коленвалу немае, бо в тебе 8 клапанна машина евро-2. Скажи номер другоi помилки, тодi можна вiдповiсти що це.
Можна схему к-лайн адаптеру зiбрати на двох транзисторах, ала краще на мiкросхемi мс33199. В будь-якому випадку пiдтяжка к-лiнii повинна бути 5 вольт, а не 12.
Програми, якi тобi потрiбнi я прикрепив до цього меседжу. Щасти.
Нажмите для просмотра прикрепленного файлаНажмите для просмотра прикрепленного файла
ROLAND1984
3.6.2009, 21:47
Спасибі тобі...... велике....
ROLAND1984
3.6.2009, 22:00
роскажіть тонкощі підключення адаптера.....
я хочу для підключення взяти екранований кабель, живлення хочу взяти +12В із прикурювача.... Чому саме треба 5В?
Цитата(ROLAND1984 @ 3.6.2009, 23:00)

роскажіть тонкощі підключення адаптера.....
я хочу для підключення взяти екранований кабель, живлення хочу взяти +12В із прикурювача.... Чому саме треба 5В?
для подтяжки К-линии нужно использовать именно 5В, иначе работать не будет, ставится маленькая микросхемка LM, которая с 12 вытягивает 5В.
Все там просто, а софт, которым тебе делали диагностику не совсем совместим с твоим авто, потому и неизвестная ошибка вывалилась.
ROLAND1984
4.6.2009, 11:14
LM wt здається стабілізатор напруги... а на рахунок сканування то я проходив на Діагностичному центрі для Ланосів...
Не парься и воспользуйся готовыми решениями
http://www.masterkit.ru/main/set.php?num=634http://www.masterkit.ru/main/set.php?num=1168я себе с подключением по USB купил. работает супер, со всеми программами по дэу
ROLAND1984
6.6.2009, 18:10
Певно, що я буду купляти уже готовий адаптер BM9213-USB. В нас він коштує 200 грн.
Тіки незнаю як його точно підключати.... З опису пристрою я зрозумів, що він має 4 виходи (GND,K,L,+12V):
K - підключається до клеми М(діагностичного розєму ЕБУ),
GND - підключається до клеми А (це внас є корпус "земля")
L - думаю що не підключається взагалі.....
+12V - в описі пише що тре підключати на клему Н (діагностичного розєму ЕБУ), хоча я думаю що не потрібно цього робити....
Питання в тому, чи потрібно підключати клему L і клему +12 V ???? Якщо треба то на які точно клеми діагностичного розєму ???
А будет работать адаптер BM9213-USB с Евро-3, разъм OBD-II?
ROLAND1984
8.6.2009, 9:04
На інших форумах пишуть, що працює......
Цитата(ROLAND1984 @ 6.6.2009, 19:10)

Питання в тому, чи потрібно підключати клему L і клему +12 V ???? Якщо треба то на які точно клеми діагностичного розєму ???
Клемму L подключать не надо. +12В и GND подключать надо, можно к прикуривателю
ROLAND1984
9.6.2009, 18:00
Я вже купив адаптер на USB - буду пробувати підключати.... але маю крім цього багато справ... коли підключу відпишу....
ROLAND1984
10.6.2009, 17:04
Пробував підключити адаптер до ЮСБ - віндовс не може поставити драйвера... Де їх взяти???
Firebird
10.6.2009, 18:43
Цитата(ROLAND1984 @ 10.6.2009, 18:04)

Пробував підключити адаптер до ЮСБ - віндовс не може поставити драйвера... Де їх взяти???
http://aes.at.ua/publ/11-1-0-9http://fanta.org.ua/?pageid=5http://www.masterkit.ru/main/set.php?num=1168
ROLAND1984
10.6.2009, 19:08
Спасибі всім за допомогу.... драйвер поставив тепер пробую запустити Деу Ресорч, але компютер повністю перезавантажується коли я запускаю цю прогу. Ще буває таке, що коли включений вінап, або запущений ворд при підєднанні адаптера компютер теж перезавантажується - таке відчуття ніби відбувається в системі конфлікт..... попробую змінити ком4 на на ком3 ... 2 .... 1...
Цитата(ROLAND1984 @ 10.6.2009, 20:08)

Спасибі всім за допомогу.... драйвер поставив тепер пробую запустити Деу Ресорч, але компютер повністю перезавантажується коли я запускаю цю прогу. Ще буває таке, що коли включений вінап, або запущений ворд при підєднанні адаптера компютер теж перезавантажується - таке відчуття ніби відбувається в системі конфлікт..... попробую змінити ком4 на на ком3 ... 2 .... 1...
для того чтобы выставить порт, нужно для начала узнать каким портом определился у тебя адаптер, через диспетчер задач!
песерч не грузит компьютер абсолютно, ищи у себя конфликтные ПО!
ROLAND1984
11.6.2009, 12:18
Пробував на іншому компютері поставити інший драйвер... Все вийшло адаптер розпізнається, немає конфліктів.... Тепер буду в дома переставляти версію драйвера... і буду пробувати підключати адаптер до машини....
Л. Виталий
30.6.2009, 8:50
Цитата(intel @ 4.6.2009, 8:29)

для подтяжки К-линии нужно использовать именно 5В, иначе работать не будет, ставится маленькая микросхемка LM, которая с 12 вытягивает 5В.
Все там просто, а софт, которым тебе делали диагностику не совсем совместим с твоим авто, потому и неизвестная ошибка вывалилась.
Подскажите пожалуйста причину, пропадает тяга и бывает отключае половину катушки не работает 1 и 4 цилиндер, выдаёт 63, 64 ошибку (малое напряжение на катушку А и катушку В). У меня 16 клапанная
ROLAND1984
24.8.2009, 22:42
В мене знову виникла ця сама проблема (повторюється вже 6 раз за 8 місяців експлуатації) - машина тепер взагалі не заводиться, стартер крутить, бензонасос гудить, але іскри не має.... думаю що проблема в Трамплері (а саме катушка індуктивності(датчик), або комутатор).
Комутатор коштує 600 грн, а катушка 100 грн... Перш ніж вкладати свої грн в комутатор хочу переконатися, що саме в ньому проблема....
Підкажіть шановні форумчани, як можна перевірити справність комутатора.... В "Николаэвочи" пише, що за допомогою світодіода і опору 2 Ком підєднавши їх до одного із 4-ох виводів комутатора, а якого я не знаю....
Цитата(Л. Виталий @ 30.6.2009, 9:50)

Подскажите пожалуйста причину, пропадает тяга и бывает отключае половину катушки не работает 1 и 4 цилиндер, выдаёт 63, 64 ошибку (малое напряжение на катушку А и катушку В). У меня 16 клапанная
скорее всего датчик хола вышел из строя, или катушка барахлит, а может и крышка трамблера пробита ..... множество может быть причин, может вообще Ваш акумулятор выдает напряжение 9 вольт.
ROLAND1984
28.8.2009, 13:48
Поміняв я в трамплері катушку індуктивності (така байда кругла за 100 грн, поставив оригінальну корейську). Їздив 3 дні і тепер знову машина заглючила - заглохла і засвітився ЧЕКІНДЖАЙН пробував заводити - завелася але лампочка помилки не потухла... При їзді дьргається і глохе, при цьому стрілка тахометра дуже скакала від 0 до 3000 оборотів... зчитав код помилки - 42, що означає проблеми в системі зажигання... Думаю що треба міняти комутатор, але невпевнений що в ньому проблема...
Акамулятор нормальний тестер показує 13 В, Високовольтні провода провіряв тоже тестером, Катушку Запалювання перевіряв - тоже робоча.... В чому ще може бути проблема..... ДОПОМОЖІТЬ ПЛІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІЗ
Цитата(ROLAND1984 @ 28.8.2009, 14:48)

В чому ще може бути проблема..... ДОПОМОЖІТЬ ПЛІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІЗ
Недавно знакомый с такой проблемой сталкнуся, поменял пол машины, заезжал на уз-деу тож ничего не нашли, почесали мы репу и решили посмотреть состояние фарсунок, в итоге почитили форсунки стало лучше, но все равно подергивалась, сняли планку и проверили оказалось что одна форсунка все равно льет, у меня в мусорнике валялась с какого-то форда я ее втулил машина перестала дергатся и более мене нормально стала ехать, я для экперемента снял свою и поставил ему машина стала работать нормально. Мож и утебя така фигня.(свою я снял, а он так на этой фордовской пока катается.)
ROLAND1984
29.8.2009, 14:49
НЕ я думаю що причина не в форсунках.... Діло в тому, що я її може завести і їздити, а деколи не можу завести в загалі - немає іскри... Тут точно винен розподілювач запалювання або поганий контакт.... напротязі 5 хв спроб я можу її разів 10 завести і разів 10 незавести...... Таке відчуття що пропадає контакт.... Думаю може в замку запалюваня проблема (там де втикається ключик)... Сьогодні прислухався до звуку і почув що в замку запалювання щось потріскує (певно контакти під напругою)... Чи може бути вньому ще причина??
Цитата(ROLAND1984 @ 29.8.2009, 15:49)

НЕ я думаю що причина не в форсунках.... Діло в тому, що я її може завести і їздити, а деколи не можу завести в загалі - немає іскри... Тут точно винен розподілювач запалювання або поганий контакт.... напротязі 5 хв спроб я можу її разів 10 завести і разів 10 незавести...... Таке відчуття що пропадає контакт.... Думаю може в замку запалюваня проблема (там де втикається ключик)... Сьогодні прислухався до звуку і почув що в замку запалювання щось потріскує (певно контакти під напругою)... Чи може бути вньому ще причина??
Катушка, камутатор, датчик хола.
ROLAND1984
30.8.2009, 11:58
Все вияснив в чому була причина

..... Діло було в розємі до Висококвольтної катушки запалюваня (Джгут проводу який йде від двох виводів комутатора до катушки запалюваня). Знайшов неполадку методом вимірювання всіх напруг на комутаторі і Катушки запалювання.... Діло в тому що пр включені зажигання на катушку запалювання має подаватися напруга +12 В.... а її там не було.... поправив розєм - напруга появилася, машина завелася)))))))) А я вже думав міняти комутатор за 600 грн.... або цілий Трамблер за 1500 грн.....
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста,
пройдите по ссылке.