![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Пользователи Сообщений: 6 Регистрация: 11.11.2008 Из: Тернопіль Пол: ![]() ![]() |
Здравствуйте!
Недавно снял крышку мотора для заливки масла и заметил коричнево-белый налёт, как будто масло смешалось с каким растворителем(интересно также то что именно под крышечкой, на стенках почти нет). На механизмах мотора, которые видны сквозь отверстие такого не наблюдается, только под самой крышечкой. Кто знает, в чем здесь проблема? |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 166 Регистрация: 7.5.2008 Из: Львів Авто:MarkII Cavalier Пол: ![]() ![]() |
Aле далеко не кожен другий щасливий власник Нексії взагалі кришку маслозаливну знімає...
![]() Такий наліт біло-коричневого кольору теж не кожен буде «пробувати на зуб». ![]() НМСД волога попадає під кришку з повітрям через нещільність прокладки тої кришки або через інші нещільності. Так як каже МАГДЕБУРГ, - якщо на щупі масла нічого сильно підозрілого не побачиш, то проблема - в конденсаті, не звертай увагу. В мене колись через прокладку ЩУПА! волога попадала на щуп і він весь був в такому нальоті.... ![]() А взагалі можеш перевірити затяжку болтів головки... в мого доброго знайомого колись через недотягнуті болти тосол в масло попадав в кадеті, дотягнув болти і проблема зникла ![]() -------------------- Не кажіть мені, що я повинен робити і я не скажу, куди Ви повинні йти. ©
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Почетный нексиавод ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1431 Регистрация: 4.2.2008 Из: Киев.Русановская наб 6. Пол: ![]() ![]() |
Aле далеко не кожен другий щасливий власник Нексії взагалі кришку маслозаливну знімає... ![]() Такий наліт біло-коричневого кольору теж не кожен буде «пробувати на зуб». ![]() НМСД волога попадає під кришку з повітрям через нещільність прокладки тої кришки або через інші нещільності. Так як каже МАГДЕБУРГ, - якщо на щупі масла нічого сильно підозрілого не побачиш, то проблема - в конденсаті, не звертай увагу. В мене колись через прокладку ЩУПА! волога попадала на щуп і він весь був в такому нальоті.... ![]() А взагалі можеш перевірити затяжку болтів головки... в мого доброго знайомого колись через недотягнуті болти тосол в масло попадав в кадеті, дотягнув болти і проблема зникла ![]() ))) Випадок як раз не рідкісний, нажаль.... а дуже частий й непередбачувальний... -------------------- Find myself
|
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 27.7.2025, 13:16 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |