IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

> Стучат клапана
myron
сообщение 18.9.2016, 21:08
Сообщение #1


Житель
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 184
Регистрация: 17.1.2016
Из: Коломия
Авто:Nexia 1.5 16V
Пол:



Ситуація слідуюча. Від покупки Нексії боровся з цокотінням гідриків. приблизно рік тому знімав голову ГБЦ , всі гідрики промивав , прокачував . навіть 5 шт. замінив. Але після установки стукіт залишився. Тоді я купив майже нову голову (прробіг 15 тис) . Все перебрав , помив , прокачав гідрики і т.д. Коли поклав нову голову цокотіння не пропало. Але з прогрівання двигуна все затихало. І ось недавно причину цокотіння гідриків ліквідував. Все виявилось дуже просто. Зняв піддон і коли побачив сітку маслозаборника , то дуже здивувався. Як масло взагалі прокачувалось і лампа гаснула відразу після заводки, коли сітка була повністю забита залишками герметика. Після кількох десятків км. гідрики повністю перестали цокотіти . Навіть після довгого простою цокотять 5-10 сек.
Але виникла інша проблема. Тепер при заводці зранку чітко прослуховується металічне цокотіння. Звук чіткий і в мене не виникає сумнівів , що це клапана. По мірі прогрівання двигуна стук затихає. Після повного прогріву двигун працює досить тихо. Ні при нагрузках , ні на ХХ , біль не стукає. Тільки на холодну. Сьогодні провірив ремінь. Виставив поршень 1-го циліндра ВМТ і побачив ,що мітки РВалів не співпадають , як мінімум на 1 зуб.
Тепер в мене виникло питання . Чи можуть цокотіти клапана , якщо мітки РВ не співпадають ? Двигун А15МF.


--------------------
Myroslav
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
 
Начать новую тему
Ответов
myron
сообщение 19.9.2016, 14:28
Сообщение #2


Житель
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 184
Регистрация: 17.1.2016
Из: Коломия
Авто:Nexia 1.5 16V
Пол:



Знайшов причину , чому не співпадають мітки КВ та РВ з ВМТ. Коли зняв ремінь , то виявив що шестерня КВ має люфт. На шестерні розбита шпонка. Відповідно вона може зміщуватись на КВ на 1 зуб. А це дає на РВ вже 2 зуби . Плюс не відповідність запалювання до 17 градусів по тайм-диску.


--------------------
Myroslav
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение

Сообщений в этой теме


Тема закрытаНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 



Текстовая версия Сейчас: 16.6.2025, 1:14
Разработка сайта: JetBrain, 2008