Полная версия этой страницы:
Стучат клапана
Ситуація слідуюча. Від покупки Нексії боровся з цокотінням гідриків. приблизно рік тому знімав голову ГБЦ , всі гідрики промивав , прокачував . навіть 5 шт. замінив. Але після установки стукіт залишився. Тоді я купив майже нову голову (прробіг 15 тис) . Все перебрав , помив , прокачав гідрики і т.д. Коли поклав нову голову цокотіння не пропало. Але з прогрівання двигуна все затихало. І ось недавно причину цокотіння гідриків ліквідував. Все виявилось дуже просто. Зняв піддон і коли побачив сітку маслозаборника , то дуже здивувався. Як масло взагалі прокачувалось і лампа гаснула відразу після заводки, коли сітка була повністю забита залишками герметика. Після кількох десятків км. гідрики повністю перестали цокотіти . Навіть після довгого простою цокотять 5-10 сек.
Але виникла інша проблема. Тепер при заводці зранку чітко прослуховується металічне цокотіння. Звук чіткий і в мене не виникає сумнівів , що це клапана. По мірі прогрівання двигуна стук затихає. Після повного прогріву двигун працює досить тихо. Ні при нагрузках , ні на ХХ , біль не стукає. Тільки на холодну. Сьогодні провірив ремінь. Виставив поршень 1-го циліндра ВМТ і побачив ,що мітки РВалів не співпадають , як мінімум на 1 зуб.
Тепер в мене виникло питання . Чи можуть цокотіти клапана , якщо мітки РВ не співпадають ? Двигун А15МF.
Конечно могут, фаза то сбита. Хотя при таких показателях она и ехать толком не должна. В смысле выставил ВМТ? Просто ставишь шкив колена на метку исмотришь, совпадает ли метка распреда сверху. Зачем усложнять с ВМТ?
Цитата(Joda @ 19.9.2016, 7:34)

Конечно могут, фаза то сбита. Хотя при таких показателях она и ехать толком не должна. В смысле выставил ВМТ? Просто ставишь шкив колена на метку исмотришь, совпадает ли метка распреда сверху. Зачем усложнять с ВМТ?
Ремінь так і був натянутий - по мітках КВ і РВ. А при виставленій ВМТ мітки РВ не співпадають. Їде добре .Середній розхід не більше 8л. Але дивує , що цокотіння тільки на холодну. По мірі прогрівання шум пропадає.
Цитата(myron @ 19.9.2016, 7:49)

Ремінь так і був натянутий - по мітках КВ і РВ. А при виставленій ВМТ мітки РВ не співпадають. Їде добре .Середній розхід не більше 8л. Але дивує , що цокотіння тільки на холодну. По мірі прогрівання шум пропадає.
Ну гидрики холодными могут цокотеть - это норм. Цокотят - масло разжижелось при прогреве - перестали. У меня, например, гидрики цокотели из-за износа распреда...
Знайшов причину , чому не співпадають мітки КВ та РВ з ВМТ. Коли зняв ремінь , то виявив що шестерня КВ має люфт. На шестерні розбита шпонка. Відповідно вона може зміщуватись на КВ на 1 зуб. А це дає на РВ вже 2 зуби . Плюс не відповідність запалювання до 17 градусів по тайм-диску.
Ну и... Проблема исчезла?
Цитата(Dissa @ 19.9.2016, 15:37)

Ну и... Проблема исчезла?
Пока ні, бо ще не знайшов нову шестерню. Обійшов усі автомагазини в місті , а шестерні нема.
Всім привіт . Проблему свою вирішив . Замінив комплект ГРМ , та шестерню КВ. Все виставив по мітках , і звірив з ВМТ. Після заводки двигуна почув свист. Виявив , що шків тре до захисного пластику. Коли усунув несправність , то отримав дуже тиху роботу мотора. Вже коли відходиш на 20 метрів ,то взагалі не чути як він працює. Холостий став стабільнішим.
Всім дякую за увагу.
ТЕМУ МОЖНА ЗАКРИВАТИ.
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста,
пройдите по ссылке.