![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 184 Регистрация: 17.1.2016 Из: Коломия Авто:Nexia 1.5 16V Пол: ![]() ![]() |
Ситуація слідуюча. Від покупки Нексії боровся з цокотінням гідриків. приблизно рік тому знімав голову ГБЦ , всі гідрики промивав , прокачував . навіть 5 шт. замінив. Але після установки стукіт залишився. Тоді я купив майже нову голову (прробіг 15 тис) . Все перебрав , помив , прокачав гідрики і т.д. Коли поклав нову голову цокотіння не пропало. Але з прогрівання двигуна все затихало. І ось недавно причину цокотіння гідриків ліквідував. Все виявилось дуже просто. Зняв піддон і коли побачив сітку маслозаборника , то дуже здивувався. Як масло взагалі прокачувалось і лампа гаснула відразу після заводки, коли сітка була повністю забита залишками герметика. Після кількох десятків км. гідрики повністю перестали цокотіти . Навіть після довгого простою цокотять 5-10 сек.
Але виникла інша проблема. Тепер при заводці зранку чітко прослуховується металічне цокотіння. Звук чіткий і в мене не виникає сумнівів , що це клапана. По мірі прогрівання двигуна стук затихає. Після повного прогріву двигун працює досить тихо. Ні при нагрузках , ні на ХХ , біль не стукає. Тільки на холодну. Сьогодні провірив ремінь. Виставив поршень 1-го циліндра ВМТ і побачив ,що мітки РВалів не співпадають , як мінімум на 1 зуб. Тепер в мене виникло питання . Чи можуть цокотіти клапана , якщо мітки РВ не співпадають ? Двигун А15МF. -------------------- Myroslav
|
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 16.6.2025, 1:17 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |