![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 48 Регистрация: 28.7.2010 Из: Івано-Франківськ Пол: ![]() ![]() |
Двигун 8 кл., пробіг 75000. В один циліндр протікав тосол, відігнав на сто - замінили прокладку, при цьому, головку не шліфували, бо на діагностиці показали, що не деформована. Через два тижні знову деколи зранку погано заводиться і валить білий дим поки не вижене тосол (4-6 хв), за 18 днів долив літр тосолу. На сто рекомендують далі їздити поки малий розхід тосолу або відправляти в Хмельницький головку на опресовку. Якщо головка ціла, то кранти блоку, а відповідно треба міняти двигун. Я пропонував дотягнути головку після заміни прокладки, кажуть, що не дотягується.
Може хто стикався з таким, порадьте, чи варто з таким їздити (які наслідки?) чи може краще швидше відправити головку на опресовку і після цього думати, що далі робити? |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 48 Регистрация: 28.7.2010 Из: Івано-Франківськ Пол: ![]() ![]() |
Відписую результат.
Тріщина в ГБЦ, яку добре видно, дивно, що перший майстер не побачив. Зваживши вартість зварювання і б\у, а також те, що гарантію на заварену не дають, купив б\у. Фактично все, як написав road, тому йому респект ![]() Сьогодні інший майстер все зібрав, при цьому всі запчастини поставив з моєї ГБЦ, замінив всі прокладки і сальники поршнів на нові. Але коли завів двигун, то я почув, що він працює нерівномірно, оберти були біля 800, проїхав 300 метрів і на холостому оберти почали падати до дуже низького рівня (перша поділка на тахометрі), але машина не глохне лише сильно вібрує. Майстер каже, що так може бути після ремонту і треба трохи поїздити. Я трохи притопив по трасі близько 8 км на швидкості 130 км/год і після цього оберти на холостому тримаються на 800, але двигун працює нерівномірно. Тому прошу порадити чи потрібно трохи поїздити і все може нормалізуватися чи краще зразу шукати причину нерівномірної роботи двигуна. |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 16.6.2025, 1:45 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |