Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Тосол в циліндрі
Ukrainian NEXIA CLUB (Украинский Нексия Клуб) > Технический раздел > Двигатель и трансмиссия
Юрій
Двигун 8 кл., пробіг 75000. В один циліндр протікав тосол, відігнав на сто - замінили прокладку, при цьому, головку не шліфували, бо на діагностиці показали, що не деформована. Через два тижні знову деколи зранку погано заводиться і валить білий дим поки не вижене тосол (4-6 хв), за 18 днів долив літр тосолу. На сто рекомендують далі їздити поки малий розхід тосолу або відправляти в Хмельницький головку на опресовку. Якщо головка ціла, то кранти блоку, а відповідно треба міняти двигун. Я пропонував дотягнути головку після заміни прокладки, кажуть, що не дотягується.
Може хто стикався з таким, порадьте, чи варто з таким їздити (які наслідки?) чи може краще швидше відправити головку на опресовку і після цього думати, що далі робити?
intel
Если тосол в том же цилиндре - значит трещина в голове.
В блоке не может быть проблем, гильз там нет.
Меняй голову
Юрій
Цитата(intel @ 12.5.2016, 21:44) *
Если тосол в том же цилиндре - значит трещина в голове.
В блоке не может быть проблем, гильз там нет.
Меняй голову

В тому самому. Тобто голову на опресовку не давати, а зразу на заміну?
Порадьте, якщо міняти, то на нову чи можна б/у і де краще її брати.

І ще одне запитання чи можна якийсь час з цим поїздити?
Joda
Цитата(Юрій @ 12.5.2016, 22:06) *
В тому самому. Тобто голову на опресовку не давати, а зразу на заміну?
Порадьте, якщо міняти, то на нову чи можна б/у і де краще її брати.

І ще одне запитання чи можна якийсь час з цим поїздити?

У Вити Мaxmyd спроси, и цены адекватные, и качество норм.
myron
Спочатку бажано знайти тріщину. А то заміниш головку , а тосол знову попаде в циліндр.
Юрій
Цитата(myron @ 13.5.2016, 12:49) *
Спочатку бажано знайти тріщину. А то заміниш головку , а тосол знову попаде в циліндр.

В тому й справа, що хочу вибрати оптимальний порядок дій, в любому випадку попадаю в бабло, але і переплачувати не хочеться wink.gif
roma
Цитата(Юрій @ 13.5.2016, 13:05) *
В тому й справа, що хочу вибрати оптимальний порядок дій, в любому випадку попадаю в бабло, але і переплачувати не хочеться wink.gif

Тогда прийдется потратися на опресовку, а потом решать ремонт старой или приобретение новой.
Юрій
Цитата(roma @ 13.5.2016, 13:56) *
Тогда прийдется потратися на опресовку, а потом решать ремонт старой или приобретение новой.

А хіба вона ремонтується?
Саша ого
Цитата(Юрій @ 13.5.2016, 14:06) *
А хіба вона ремонтується?

да, если трещину заварить можно.
Юрій
Ще одне питання чи шліфується блок і в яких випадках?
kolay2101
Цитата(Юрій @ 13.5.2016, 20:37) *
Ще одне питання чи шліфується блок і в яких випадках?

поверхность прилягания прокладки шлифуеться таким же способом как и гбц. только блок надо снимать и разбирать. шлифани голову, стоит 100грн. блок проверь по плоскости линейкой. а по прокладке что видно? если есть прогар то будет чернота.
road
Цитата(Юрій @ 13.5.2016, 13:05) *
В тому й справа, що хочу вибрати оптимальний порядок дій, в любому випадку попадаю в бабло, але і переплачувати не хочеться wink.gif

Попробую разложить по полочкам исходя из описания у вас трещина в ГБЦ.
1. Головка ремонтируется есть фирмы которые варят трещины и потом шлифуют головы чаще всего прицепом приходится менять направляющие и клапана в Киеве таких фирм вагон и маленькая тележка как у вас с этим дела состоят я не знаю, но есть одно но это имеет смысл на дорогих машинах где за голову б/у хотят кучу $$, на нексии я б на вашем месте прежде чем пытаться что то заварить узнал бы стоимость работы + запчасти (клапана направляющие ну и что там еще мастера скажут) и сравнил стоимость с ценой б/у Головы что б понять имеет ли смысл заморачиватся с этим, если цена б/у Головы = сварки вашей головы ну или чуть дороже то я лично брал бы б/у голову, гарантий больше что головняка с ней будет меньше.
2, По поводу блока за все время я видел всего два раза внутренние трещины и то это было на убитых в хлам моторах но это не ваш случай. Блоки шлифуют только спортсмены и то не из того что блок кривой, а для своих примочек для уменьшения сопротивления при работе ДВС. Просто сам блок это цельно отлитый кусок чугуна высотой 20-30см с кучей отверстий и хочу посмотреть на того чувака которому удастся погнуть Нексивкий блок (ну если он не будет им ибаш.ть по чему нибудь твердому долго и завидным постоянством). Как то так. И да еще шлифуют блоки с плавающими гильзами, но нексиях таких не ставили. Исключение составляют блоки с заводским дефектом, но это может определить любой моторист не снимая его с машины.
Юрій
Цитата(road @ 14.5.2016, 23:59) *
Попробую разложить по полочкам исходя из описания у вас трещина в ГБЦ.
1. Головка ремонтируется есть фирмы которые варят трещины и потом шлифуют головы чаще всего прицепом приходится менять направляющие и клапана в Киеве таких фирм вагон и маленькая тележка как у вас с этим дела состоят я не знаю, но есть одно но это имеет смысл на дорогих машинах где за голову б/у хотят кучу $$, на нексии я б на вашем месте прежде чем пытаться что то заварить узнал бы стоимость работы + запчасти (клапана направляющие ну и что там еще мастера скажут) и сравнил стоимость с ценой б/у Головы что б понять имеет ли смысл заморачиватся с этим, если цена б/у Головы = сварки вашей головы ну или чуть дороже то я лично брал бы б/у голову, гарантий больше что головняка с ней будет меньше.
2, По поводу блока за все время я видел всего два раза внутренние трещины и то это было на убитых в хлам моторах но это не ваш случай. Блоки шлифуют только спортсмены и то не из того что блок кривой, а для своих примочек для уменьшения сопротивления при работе ДВС. Просто сам блок это цельно отлитый кусок чугуна высотой 20-30см с кучей отверстий и хочу посмотреть на того чувака которому удастся погнуть Нексивкий блок (ну если он не будет им ибаш.ть по чему нибудь твердому долго и завидным постоянством). Как то так. И да еще шлифуют блоки с плавающими гильзами, но нексиях таких не ставили. Исключение составляют блоки с заводским дефектом, но это может определить любой моторист не снимая его с машины.

Дякую!
Dissa
Честно говоря road правильно все описал, поддерживаю его мнение.
Volak
Я считаю что надо снимать голову и смотреть.Может трещина,может как и у меня было края водяных каналов тколоты,а ваши спецы на это не обратили внимания.
Я ездил с пробитой прокладкой,тосол потихоньку уходил,пока вовсе не начало жрать его,поездил еше 2 дня так.
После замены прокладки гбц начался жор масла в крупных объемах,за неделю 4 литра масла(Походю кольца залягли)
Юрій
Цитата(Volak @ 20.5.2016, 17:39) *
Я считаю что надо снимать голову и смотреть.Может трещина,может как и у меня было края водяных каналов тколоты,а ваши спецы на это не обратили внимания.
Я ездил с пробитой прокладкой,тосол потихоньку уходил,пока вовсе не начало жрать его,поездил еше 2 дня так.
После замены прокладки гбц начался жор масла в крупных объемах,за неделю 4 литра масла(Походю кольца залягли)

Машина себе дивно поводить, один день явні ознаки протікання в циліндр потім три дні ніби все добре, добре заводиться, не димить, лише свічка трохи іншого кольору. Але буду давати іншому майстру нехай ще раз уважно дивиться, замінить всі прокладки. Про результати напишу.
Юрій
Відписую результат.
Тріщина в ГБЦ, яку добре видно, дивно, що перший майстер не побачив. Зваживши вартість зварювання і б\у, а також те, що гарантію на заварену не дають, купив б\у. Фактично все, як написав road, тому йому респект drinks.gif
Сьогодні інший майстер все зібрав, при цьому всі запчастини поставив з моєї ГБЦ, замінив всі прокладки і сальники поршнів на нові. Але коли завів двигун, то я почув, що він працює нерівномірно, оберти були біля 800, проїхав 300 метрів і на холостому оберти почали падати до дуже низького рівня (перша поділка на тахометрі), але машина не глохне лише сильно вібрує. Майстер каже, що так може бути після ремонту і треба трохи поїздити. Я трохи притопив по трасі близько 8 км на швидкості 130 км/год і після цього оберти на холостому тримаються на 800, але двигун працює нерівномірно.
Тому прошу порадити чи потрібно трохи поїздити і все може нормалізуватися чи краще зразу шукати причину нерівномірної роботи двигуна.
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2025 IPS, Inc.