Двигун 8 кл., пробіг 75000. В один циліндр протікав тосол, відігнав на сто - замінили прокладку, при цьому, головку не шліфували, бо на діагностиці показали, що не деформована. Через два тижні знову деколи зранку погано заводиться і валить білий дим поки не вижене тосол (4-6 хв), за 18 днів долив літр тосолу. На сто рекомендують далі їздити поки малий розхід тосолу або відправляти в Хмельницький головку на опресовку. Якщо головка ціла, то кранти блоку, а відповідно треба міняти двигун. Я пропонував дотягнути головку після заміни прокладки, кажуть, що не дотягується.
Може хто стикався з таким, порадьте, чи варто з таким їздити (які наслідки?) чи може краще швидше відправити головку на опресовку і після цього думати, що далі робити?