![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 48 Регистрация: 28.7.2010 Из: Івано-Франківськ Пол: ![]() ![]() |
Двигун 8 кл., пробіг 75000. В один циліндр протікав тосол, відігнав на сто - замінили прокладку, при цьому, головку не шліфували, бо на діагностиці показали, що не деформована. Через два тижні знову деколи зранку погано заводиться і валить білий дим поки не вижене тосол (4-6 хв), за 18 днів долив літр тосолу. На сто рекомендують далі їздити поки малий розхід тосолу або відправляти в Хмельницький головку на опресовку. Якщо головка ціла, то кранти блоку, а відповідно треба міняти двигун. Я пропонував дотягнути головку після заміни прокладки, кажуть, що не дотягується.
Може хто стикався з таким, порадьте, чи варто з таким їздити (які наслідки?) чи може краще швидше відправити головку на опресовку і після цього думати, що далі робити? |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Любитель ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 346 Регистрация: 27.5.2012 Из: Одесса Авто:Daewoo NEXIA N100 Пол: ![]() ![]() |
Я считаю что надо снимать голову и смотреть.Может трещина,может как и у меня было края водяных каналов тколоты,а ваши спецы на это не обратили внимания.
Я ездил с пробитой прокладкой,тосол потихоньку уходил,пока вовсе не начало жрать его,поездил еше 2 дня так. После замены прокладки гбц начался жор масла в крупных объемах,за неделю 4 литра масла(Походю кольца залягли) -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 1.8.2025, 9:03 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |