![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 48 Регистрация: 28.7.2010 Из: Івано-Франківськ Пол: ![]() ![]() |
Двигун 8 кл., пробіг 75000. В один циліндр протікав тосол, відігнав на сто - замінили прокладку, при цьому, головку не шліфували, бо на діагностиці показали, що не деформована. Через два тижні знову деколи зранку погано заводиться і валить білий дим поки не вижене тосол (4-6 хв), за 18 днів долив літр тосолу. На сто рекомендують далі їздити поки малий розхід тосолу або відправляти в Хмельницький головку на опресовку. Якщо головка ціла, то кранти блоку, а відповідно треба міняти двигун. Я пропонував дотягнути головку після заміни прокладки, кажуть, що не дотягується.
Може хто стикався з таким, порадьте, чи варто з таким їздити (які наслідки?) чи може краще швидше відправити головку на опресовку і після цього думати, що далі робити? |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 48 Регистрация: 28.7.2010 Из: Івано-Франківськ Пол: ![]() ![]() |
Ще одне питання чи шліфується блок і в яких випадках?
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 157 Регистрация: 9.3.2008 Из: Боярка Авто:Nexia dohns Пол: ![]() ![]() |
Ще одне питання чи шліфується блок і в яких випадках? поверхность прилягания прокладки шлифуеться таким же способом как и гбц. только блок надо снимать и разбирать. шлифани голову, стоит 100грн. блок проверь по плоскости линейкой. а по прокладке что видно? если есть прогар то будет чернота. -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 16.6.2025, 1:46 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |