![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 48 Регистрация: 28.7.2010 Из: Івано-Франківськ Пол: ![]() ![]() |
Двигун 8 кл., пробіг 75000. В один циліндр протікав тосол, відігнав на сто - замінили прокладку, при цьому, головку не шліфували, бо на діагностиці показали, що не деформована. Через два тижні знову деколи зранку погано заводиться і валить білий дим поки не вижене тосол (4-6 хв), за 18 днів долив літр тосолу. На сто рекомендують далі їздити поки малий розхід тосолу або відправляти в Хмельницький головку на опресовку. Якщо головка ціла, то кранти блоку, а відповідно треба міняти двигун. Я пропонував дотягнути головку після заміни прокладки, кажуть, що не дотягується.
Може хто стикався з таким, порадьте, чи варто з таким їздити (які наслідки?) чи може краще швидше відправити головку на опресовку і після цього думати, що далі робити? |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Активист клуба ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 4961 Регистрация: 22.1.2008 Из: Харьков Пол: ![]() ![]() |
Если тосол в том же цилиндре - значит трещина в голове.
В блоке не может быть проблем, гильз там нет. Меняй голову -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 48 Регистрация: 28.7.2010 Из: Івано-Франківськ Пол: ![]() ![]() |
Если тосол в том же цилиндре - значит трещина в голове. В блоке не может быть проблем, гильз там нет. Меняй голову В тому самому. Тобто голову на опресовку не давати, а зразу на заміну? Порадьте, якщо міняти, то на нову чи можна б/у і де краще її брати. І ще одне запитання чи можна якийсь час з цим поїздити? |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
Авторитет ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 999 Регистрация: 8.1.2014 Из: Харьков Авто:Nexia Пол: ![]() ![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 16.6.2025, 1:17 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |