![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Почетный нексиавод ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Партнер клуба Сообщений: 1325 Регистрация: 4.7.2013 Из: Винница Авто:Nexia Пол: ![]() ![]() |
закройте тему пож...!
Сообщение отредактировал vadyavinua - 15.1.2014, 23:01 -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Любитель ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 479 Регистрация: 16.12.2009 Из: Хмельницкий Авто:Daewoo Nexia NS18 Пол: ![]() ![]() |
Про повітряний фільтр написав Автор. Він вказав, що кришка повітряного фільтра в нього від дизельного кадета, можливо і шланг вентиляції клапанної кришки в нього інший, без відгалуження до впускного колектора.
Я навів цитату про принцип роботи вентиляції адсорбера. Ще раз зазначу, що на Нексії Євро-2 ЕГР і клапан адсорбера пневматичні. -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 27.7.2025, 13:02 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |