![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Почетный нексиавод ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Партнер клуба Сообщений: 1325 Регистрация: 4.7.2013 Из: Винница Авто:Nexia Пол: ![]() ![]() |
закройте тему пож...!
Сообщение отредактировал vadyavinua - 15.1.2014, 23:01 -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Любитель ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 479 Регистрация: 16.12.2009 Из: Хмельницкий Авто:Daewoo Nexia NS18 Пол: ![]() ![]() |
А я і нестверджував, що адсорбер підключений до комп'ютера.Тraffic Ви напевно мене невірно зрозуміли. Він трубкою з'єднаний з впускним колектором, куда подає пари бензину, так, як і ЕГР, з'єднаний з впускним колектором трубкою, подає частину відпрацьованих газів. І клапан ЕГР і клапан адсорбера в Нексіях з Євро-2 пневматичні, тому і при заглушці ЕГР не видає CHEK. До повітряного фільтра адсорбер немає ніякого відношення.
На фото у автора видно 3 гнізда для трубок два з яких вільні. Як Він вказав вище, ДАД підключено, отже виходить що в одне гніздо має бути підключено шланг з сапуна(вентиляції клапанної кришки), а в інше - шланг, що йде до адсорбера (на одній з картинок вище, я виділяв його червоним кольором - йде з впускного колектора, під аккумулятор до лівого крила). -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 27.7.2025, 13:15 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |