![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 194 Регистрация: 18.4.2012 Из: Хмельницкий Пол: ![]() ![]() |
доброго дня!! помітив таку штуку, що при прогрітій машині включаю задню, і загорається лампа АКБ, не завжди але буває...
це що гена помирае?!?!можливо хтось вкурсі що саме в ньому помирає, і як краще зробити!?!? зняти самому і перебрати, чи просто купити бу(є варіант живий і проблем з ним не помічалось!)!)завтра спробую заміряти - здається на холодну 14.6 має бути а на гарячу 13.8 - чи я помиляюсь?)? |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 194 Регистрация: 18.4.2012 Из: Хмельницкий Пол: ![]() ![]() |
ок дякую!! але все ж, брати бу гену з авта 2007 року(шось 80 тис пробігу)(400 грн) і продавати за пів ціни щетки і шоколадку які купляв, чи купляти діодний міст(230грн), і доробляти цей генератор!??!
з одного боку. якби це була б обмотка або ротор то він би взагалі струму не давав би....і тут реально залишається тільки діодний міст!!!... як правильно поступити я хз((( |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 27.7.2025, 7:43 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |