IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

> Глючить НЕКСІЯ, Хелп, хочу сам зробити сканер....
ROLAND1984
сообщение 3.6.2009, 20:10
Сообщение #1


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



В мене глючить Нексія (8 кл., 2008 р., Євро 2)
Буває що все нормально працює, але деколи засвічується ДЖЕКІ ЧАН і вона глохне, після цього не можу взагалі завести. Чекаю 5 хв і заводиться.... після цього Їжджу 2...3 дня без глюків і потім знову глохне.... Помітив що глюки починаються коли попадаю в якусь яму (в Тернополі дуже погані дороги) - таке відчуття що пропадає якийсь контакт на датчику або відходить якась трубочка ( повітряна чи з паливом)... Нещодавно їздив на діагностику (заплатив 80 грн) сказали що є дві помилки - славнозвісний ДАД і друга - невідома......
Підкажіть, що крім ДАДу може таке викликати... Читав в розумній книжці що Нексія може заводитися при будь-якому несправному датчику, крім датчика (здається) положення колінвалу - він є індукційного типу.... може він бути???

Ще я хочу зробити сам K-line адаптер (для сканування) на 2 транзисторах, схема називається Ksmall-3... Підкажіть яка схема справді робоча, випробована для адптера, скажіть які є нюанси при підключені схеми і саме основне, де взяти проги DW_scan і DW_resorch.... може хтось може поділитися зі мною r_o_l_a_n_d@mail.ru

Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
2 страниц V   1 2 >  
Начать новую тему
Ответов (1 - 24)
AlfaNick
сообщение 3.6.2009, 21:05
Сообщение #2


Почетный нексиавод
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 1579
Регистрация: 3.3.2008
Из: Харьков
Авто:Peugeot 308 Allure 1,6 THP
Пол:



Цитата(ROLAND1984 @ 3.6.2009, 21:10) *
В мене глючить Нексія (8 кл., 2008 р., Євро 2)
Буває що все нормально працює, але деколи засвічується ДЖЕКІ ЧАН і вона глохне, після цього не можу взагалі завести. Чекаю 5 хв і заводиться.... після цього Їжджу 2...3 дня без глюків і потім знову глохне.... Помітив що глюки починаються коли попадаю в якусь яму (в Тернополі дуже погані дороги) - таке відчуття що пропадає якийсь контакт на датчику або відходить якась трубочка ( повітряна чи з паливом)... Нещодавно їздив на діагностику (заплатив 80 грн) сказали що є дві помилки - славнозвісний ДАД і друга - невідома......
Підкажіть, що крім ДАДу може таке викликати... Читав в розумній книжці що Нексія може заводитися при будь-якому несправному датчику, крім датчика (здається) положення колінвалу - він є індукційного типу.... може він бути???

Ще я хочу зробити сам K-line адаптер (для сканування) на 2 транзисторах, схема називається Ksmall-3... Підкажіть яка схема справді робоча, випробована для адптера, скажіть які є нюанси при підключені схеми і саме основне, де взяти проги DW_scan і DW_resorch.... може хтось може поділитися зі мною r_o_l_a_n_d@mail.ru

У твоему випадку датчику коленвалу немае, бо в тебе 8 клапанна машина евро-2. Скажи номер другоi помилки, тодi можна вiдповiсти що це.
Можна схему к-лайн адаптеру зiбрати на двох транзисторах, ала краще на мiкросхемi мс33199. В будь-якому випадку пiдтяжка к-лiнii повинна бути 5 вольт, а не 12.
Програми, якi тобi потрiбнi я прикрепив до цього меседжу. Щасти.
[attachment=3948:dw_scan239.zip][attachment=3949:Research_Daewoo.zip]
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 3.6.2009, 21:47
Сообщение #3


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



Спасибі тобі...... велике....
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 3.6.2009, 22:00
Сообщение #4


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



роскажіть тонкощі підключення адаптера.....
я хочу для підключення взяти екранований кабель, живлення хочу взяти +12В із прикурювача.... Чому саме треба 5В?
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
intel
сообщение 4.6.2009, 7:29
Сообщение #5


Активист клуба
*******

Группа: Пользователи
Сообщений: 4961
Регистрация: 22.1.2008
Из: Харьков
Пол:



Цитата(ROLAND1984 @ 3.6.2009, 23:00) *
роскажіть тонкощі підключення адаптера.....
я хочу для підключення взяти екранований кабель, живлення хочу взяти +12В із прикурювача.... Чому саме треба 5В?

для подтяжки К-линии нужно использовать именно 5В, иначе работать не будет, ставится маленькая микросхемка LM, которая с 12 вытягивает 5В.
Все там просто, а софт, которым тебе делали диагностику не совсем совместим с твоим авто, потому и неизвестная ошибка вывалилась.


--------------------
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 4.6.2009, 11:14
Сообщение #6


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



LM wt здається стабілізатор напруги... а на рахунок сканування то я проходив на Діагностичному центрі для Ланосів...
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
Sergik
сообщение 5.6.2009, 0:33
Сообщение #7


Почетный нексиавод
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 1071
Регистрация: 30.11.2008
Из: Донецк
Пол:



Не парься и воспользуйся готовыми решениями
http://www.masterkit.ru/main/set.php?num=634
http://www.masterkit.ru/main/set.php?num=1168

я себе с подключением по USB купил. работает супер, со всеми программами по дэу


--------------------

Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 6.6.2009, 18:10
Сообщение #8


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



Певно, що я буду купляти уже готовий адаптер BM9213-USB. В нас він коштує 200 грн.
Тіки незнаю як його точно підключати.... З опису пристрою я зрозумів, що він має 4 виходи (GND,K,L,+12V):
K - підключається до клеми М(діагностичного розєму ЕБУ),
GND - підключається до клеми А (це внас є корпус "земля")
L - думаю що не підключається взагалі.....
+12V - в описі пише що тре підключати на клему Н (діагностичного розєму ЕБУ), хоча я думаю що не потрібно цього робити....
Питання в тому, чи потрібно підключати клему L і клему +12 V ???? Якщо треба то на які точно клеми діагностичного розєму ???
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
Firebird
сообщение 7.6.2009, 17:49
Сообщение #9


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 54
Регистрация: 16.5.2008
Из: Винница
Пол:



А будет работать адаптер BM9213-USB с Евро-3, разъм OBD-II?
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 8.6.2009, 9:04
Сообщение #10


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



На інших форумах пишуть, що працює......
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
AlfaNick
сообщение 9.6.2009, 8:11
Сообщение #11


Почетный нексиавод
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 1579
Регистрация: 3.3.2008
Из: Харьков
Авто:Peugeot 308 Allure 1,6 THP
Пол:



Цитата(ROLAND1984 @ 6.6.2009, 19:10) *
Питання в тому, чи потрібно підключати клему L і клему +12 V ???? Якщо треба то на які точно клеми діагностичного розєму ???

Клемму L подключать не надо. +12В и GND подключать надо, можно к прикуривателю
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 9.6.2009, 18:00
Сообщение #12


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



Я вже купив адаптер на USB - буду пробувати підключати.... але маю крім цього багато справ... коли підключу відпишу....
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 10.6.2009, 17:04
Сообщение #13


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



Пробував підключити адаптер до ЮСБ - віндовс не може поставити драйвера... Де їх взяти???
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
Firebird
сообщение 10.6.2009, 18:43
Сообщение #14


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 54
Регистрация: 16.5.2008
Из: Винница
Пол:



Цитата(ROLAND1984 @ 10.6.2009, 18:04) *
Пробував підключити адаптер до ЮСБ - віндовс не може поставити драйвера... Де їх взяти???


http://aes.at.ua/publ/11-1-0-9
http://fanta.org.ua/?pageid=5
http://www.masterkit.ru/main/set.php?num=1168
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 10.6.2009, 19:08
Сообщение #15


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



Спасибі всім за допомогу.... драйвер поставив тепер пробую запустити Деу Ресорч, але компютер повністю перезавантажується коли я запускаю цю прогу. Ще буває таке, що коли включений вінап, або запущений ворд при підєднанні адаптера компютер теж перезавантажується - таке відчуття ніби відбувається в системі конфлікт..... попробую змінити ком4 на на ком3 ... 2 .... 1...
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
intel
сообщение 11.6.2009, 7:02
Сообщение #16


Активист клуба
*******

Группа: Пользователи
Сообщений: 4961
Регистрация: 22.1.2008
Из: Харьков
Пол:



Цитата(ROLAND1984 @ 10.6.2009, 20:08) *
Спасибі всім за допомогу.... драйвер поставив тепер пробую запустити Деу Ресорч, але компютер повністю перезавантажується коли я запускаю цю прогу. Ще буває таке, що коли включений вінап, або запущений ворд при підєднанні адаптера компютер теж перезавантажується - таке відчуття ніби відбувається в системі конфлікт..... попробую змінити ком4 на на ком3 ... 2 .... 1...

для того чтобы выставить порт, нужно для начала узнать каким портом определился у тебя адаптер, через диспетчер задач!
песерч не грузит компьютер абсолютно, ищи у себя конфликтные ПО!


--------------------
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 11.6.2009, 12:18
Сообщение #17


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



Пробував на іншому компютері поставити інший драйвер... Все вийшло адаптер розпізнається, немає конфліктів.... Тепер буду в дома переставляти версію драйвера... і буду пробувати підключати адаптер до машини....
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
Л. Виталий
сообщение 30.6.2009, 8:50
Сообщение #18





Группа: Пользователи
Сообщений: 4
Регистрация: 25.2.2009
Авто:Nexia
Пол:



Цитата(intel @ 4.6.2009, 8:29) *
для подтяжки К-линии нужно использовать именно 5В, иначе работать не будет, ставится маленькая микросхемка LM, которая с 12 вытягивает 5В.
Все там просто, а софт, которым тебе делали диагностику не совсем совместим с твоим авто, потому и неизвестная ошибка вывалилась.

Подскажите пожалуйста причину, пропадает тяга и бывает отключае половину катушки не работает 1 и 4 цилиндер, выдаёт 63, 64 ошибку (малое напряжение на катушку А и катушку В). У меня 16 клапанная
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 24.8.2009, 22:42
Сообщение #19


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



В мене знову виникла ця сама проблема (повторюється вже 6 раз за 8 місяців експлуатації) - машина тепер взагалі не заводиться, стартер крутить, бензонасос гудить, але іскри не має.... думаю що проблема в Трамплері (а саме катушка індуктивності(датчик), або комутатор).
Комутатор коштує 600 грн, а катушка 100 грн... Перш ніж вкладати свої грн в комутатор хочу переконатися, що саме в ньому проблема....
Підкажіть шановні форумчани, як можна перевірити справність комутатора.... В "Николаэвочи" пише, що за допомогою світодіода і опору 2 Ком підєднавши їх до одного із 4-ох виводів комутатора, а якого я не знаю....
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
intel
сообщение 25.8.2009, 7:38
Сообщение #20


Активист клуба
*******

Группа: Пользователи
Сообщений: 4961
Регистрация: 22.1.2008
Из: Харьков
Пол:



Цитата(Л. Виталий @ 30.6.2009, 9:50) *
Подскажите пожалуйста причину, пропадает тяга и бывает отключае половину катушки не работает 1 и 4 цилиндер, выдаёт 63, 64 ошибку (малое напряжение на катушку А и катушку В). У меня 16 клапанная

скорее всего датчик хола вышел из строя, или катушка барахлит, а может и крышка трамблера пробита ..... множество может быть причин, может вообще Ваш акумулятор выдает напряжение 9 вольт.


--------------------
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 28.8.2009, 13:48
Сообщение #21


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



Поміняв я в трамплері катушку індуктивності (така байда кругла за 100 грн, поставив оригінальну корейську). Їздив 3 дні і тепер знову машина заглючила - заглохла і засвітився ЧЕКІНДЖАЙН пробував заводити - завелася але лампочка помилки не потухла... При їзді дьргається і глохе, при цьому стрілка тахометра дуже скакала від 0 до 3000 оборотів... зчитав код помилки - 42, що означає проблеми в системі зажигання... Думаю що треба міняти комутатор, але невпевнений що в ньому проблема...
Акамулятор нормальний тестер показує 13 В, Високовольтні провода провіряв тоже тестером, Катушку Запалювання перевіряв - тоже робоча.... В чому ще може бути проблема..... ДОПОМОЖІТЬ ПЛІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІЗ
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
road
сообщение 28.8.2009, 16:31
Сообщение #22


_
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 5183
Регистрация: 27.1.2008
Из: киев
Пол:



Цитата(ROLAND1984 @ 28.8.2009, 14:48) *
В чому ще може бути проблема..... ДОПОМОЖІТЬ ПЛІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІЗ

Недавно знакомый с такой проблемой сталкнуся, поменял пол машины, заезжал на уз-деу тож ничего не нашли, почесали мы репу и решили посмотреть состояние фарсунок, в итоге почитили форсунки стало лучше, но все равно подергивалась, сняли планку и проверили оказалось что одна форсунка все равно льет, у меня в мусорнике валялась с какого-то форда я ее втулил машина перестала дергатся и более мене нормально стала ехать, я для экперемента снял свою и поставил ему машина стала работать нормально. Мож и утебя така фигня.(свою я снял, а он так на этой фордовской пока катается.)


--------------------

автомагазин запчастей на Юрія Литвинського, 45-в

автозапчасти запчасти автомагазин нексия ланос лачетти такума киахундай сеед маджентис акцент гетц таксон элантра I30 ходовая мотор шаровая опора наконечники рулевых тяг фильтр подшипник тормозные диски колодкистойки стабилизатора втулки стабилизатора сайлентблоки опоры амортизаторов свечи зажигания подушка двигателя направляющие суппорта ремкомплекты суппортов пыльники отбойники амортизаторов реле поворотов
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 29.8.2009, 14:49
Сообщение #23


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



НЕ я думаю що причина не в форсунках.... Діло в тому, що я її може завести і їздити, а деколи не можу завести в загалі - немає іскри... Тут точно винен розподілювач запалювання або поганий контакт.... напротязі 5 хв спроб я можу її разів 10 завести і разів 10 незавести...... Таке відчуття що пропадає контакт.... Думаю може в замку запалюваня проблема (там де втикається ключик)... Сьогодні прислухався до звуку і почув що в замку запалювання щось потріскує (певно контакти під напругою)... Чи може бути вньому ще причина??
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
road
сообщение 29.8.2009, 19:07
Сообщение #24


_
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 5183
Регистрация: 27.1.2008
Из: киев
Пол:



Цитата(ROLAND1984 @ 29.8.2009, 15:49) *
НЕ я думаю що причина не в форсунках.... Діло в тому, що я її може завести і їздити, а деколи не можу завести в загалі - немає іскри... Тут точно винен розподілювач запалювання або поганий контакт.... напротязі 5 хв спроб я можу її разів 10 завести і разів 10 незавести...... Таке відчуття що пропадає контакт.... Думаю може в замку запалюваня проблема (там де втикається ключик)... Сьогодні прислухався до звуку і почув що в замку запалювання щось потріскує (певно контакти під напругою)... Чи може бути вньому ще причина??

Катушка, камутатор, датчик хола.


--------------------

автомагазин запчастей на Юрія Литвинського, 45-в

автозапчасти запчасти автомагазин нексия ланос лачетти такума киахундай сеед маджентис акцент гетц таксон элантра I30 ходовая мотор шаровая опора наконечники рулевых тяг фильтр подшипник тормозные диски колодкистойки стабилизатора втулки стабилизатора сайлентблоки опоры амортизаторов свечи зажигания подушка двигателя направляющие суппорта ремкомплекты суппортов пыльники отбойники амортизаторов реле поворотов
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 30.8.2009, 11:58
Сообщение #25


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



Все вияснив в чому була причина rolleyes.gif ..... Діло було в розємі до Висококвольтної катушки запалюваня (Джгут проводу який йде від двох виводів комутатора до катушки запалюваня). Знайшов неполадку методом вимірювання всіх напруг на комутаторі і Катушки запалювання.... Діло в тому що пр включені зажигання на катушку запалювання має подаватися напруга +12 В.... а її там не було.... поправив розєм - напруга появилася, машина завелася)))))))) А я вже думав міняти комутатор за 600 грн.... або цілий Трамблер за 1500 грн.....
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение

2 страниц V   1 2 >
Ответить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 



Текстовая версия Сейчас: 18.10.2025, 13:15
Разработка сайта: JetBrain, 2008