![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
В мене глючить Нексія (8 кл., 2008 р., Євро 2)
Буває що все нормально працює, але деколи засвічується ДЖЕКІ ЧАН і вона глохне, після цього не можу взагалі завести. Чекаю 5 хв і заводиться.... після цього Їжджу 2...3 дня без глюків і потім знову глохне.... Помітив що глюки починаються коли попадаю в якусь яму (в Тернополі дуже погані дороги) - таке відчуття що пропадає якийсь контакт на датчику або відходить якась трубочка ( повітряна чи з паливом)... Нещодавно їздив на діагностику (заплатив 80 грн) сказали що є дві помилки - славнозвісний ДАД і друга - невідома...... Підкажіть, що крім ДАДу може таке викликати... Читав в розумній книжці що Нексія може заводитися при будь-якому несправному датчику, крім датчика (здається) положення колінвалу - він є індукційного типу.... може він бути??? Ще я хочу зробити сам K-line адаптер (для сканування) на 2 транзисторах, схема називається Ksmall-3... Підкажіть яка схема справді робоча, випробована для адптера, скажіть які є нюанси при підключені схеми і саме основне, де взяти проги DW_scan і DW_resorch.... може хтось може поділитися зі мною r_o_l_a_n_d@mail.ru |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Почетный нексиавод ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1579 Регистрация: 3.3.2008 Из: Харьков Авто:Peugeot 308 Allure 1,6 THP Пол: ![]() ![]() |
В мене глючить Нексія (8 кл., 2008 р., Євро 2) Буває що все нормально працює, але деколи засвічується ДЖЕКІ ЧАН і вона глохне, після цього не можу взагалі завести. Чекаю 5 хв і заводиться.... після цього Їжджу 2...3 дня без глюків і потім знову глохне.... Помітив що глюки починаються коли попадаю в якусь яму (в Тернополі дуже погані дороги) - таке відчуття що пропадає якийсь контакт на датчику або відходить якась трубочка ( повітряна чи з паливом)... Нещодавно їздив на діагностику (заплатив 80 грн) сказали що є дві помилки - славнозвісний ДАД і друга - невідома...... Підкажіть, що крім ДАДу може таке викликати... Читав в розумній книжці що Нексія може заводитися при будь-якому несправному датчику, крім датчика (здається) положення колінвалу - він є індукційного типу.... може він бути??? Ще я хочу зробити сам K-line адаптер (для сканування) на 2 транзисторах, схема називається Ksmall-3... Підкажіть яка схема справді робоча, випробована для адптера, скажіть які є нюанси при підключені схеми і саме основне, де взяти проги DW_scan і DW_resorch.... може хтось може поділитися зі мною r_o_l_a_n_d@mail.ru У твоему випадку датчику коленвалу немае, бо в тебе 8 клапанна машина евро-2. Скажи номер другоi помилки, тодi можна вiдповiсти що це. Можна схему к-лайн адаптеру зiбрати на двох транзисторах, ала краще на мiкросхемi мс33199. В будь-якому випадку пiдтяжка к-лiнii повинна бути 5 вольт, а не 12. Програми, якi тобi потрiбнi я прикрепив до цього меседжу. Щасти. [attachment=3948:dw_scan239.zip][attachment=3949:Research_Daewoo.zip] |
![]() |
|
|
|
![]() ![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
Спасибі тобі...... велике....
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
роскажіть тонкощі підключення адаптера.....
я хочу для підключення взяти екранований кабель, живлення хочу взяти +12В із прикурювача.... Чому саме треба 5В? |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
![]() Активист клуба ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 4961 Регистрация: 22.1.2008 Из: Харьков Пол: ![]() ![]() |
роскажіть тонкощі підключення адаптера..... я хочу для підключення взяти екранований кабель, живлення хочу взяти +12В із прикурювача.... Чому саме треба 5В? для подтяжки К-линии нужно использовать именно 5В, иначе работать не будет, ставится маленькая микросхемка LM, которая с 12 вытягивает 5В. Все там просто, а софт, которым тебе делали диагностику не совсем совместим с твоим авто, потому и неизвестная ошибка вывалилась. -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
LM wt здається стабілізатор напруги... а на рахунок сканування то я проходив на Діагностичному центрі для Ланосів...
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
Почетный нексиавод ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1071 Регистрация: 30.11.2008 Из: Донецк Пол: ![]() ![]() |
Не парься и воспользуйся готовыми решениями
http://www.masterkit.ru/main/set.php?num=634 http://www.masterkit.ru/main/set.php?num=1168 я себе с подключением по USB купил. работает супер, со всеми программами по дэу -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#8
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
Певно, що я буду купляти уже готовий адаптер BM9213-USB. В нас він коштує 200 грн.
Тіки незнаю як його точно підключати.... З опису пристрою я зрозумів, що він має 4 виходи (GND,K,L,+12V): K - підключається до клеми М(діагностичного розєму ЕБУ), GND - підключається до клеми А (це внас є корпус "земля") L - думаю що не підключається взагалі..... +12V - в описі пише що тре підключати на клему Н (діагностичного розєму ЕБУ), хоча я думаю що не потрібно цього робити.... Питання в тому, чи потрібно підключати клему L і клему +12 V ???? Якщо треба то на які точно клеми діагностичного розєму ??? |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#9
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 54 Регистрация: 16.5.2008 Из: Винница Пол: ![]() ![]() |
А будет работать адаптер BM9213-USB с Евро-3, разъм OBD-II?
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#10
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
На інших форумах пишуть, що працює......
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#11
|
|
![]() Почетный нексиавод ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1579 Регистрация: 3.3.2008 Из: Харьков Авто:Peugeot 308 Allure 1,6 THP Пол: ![]() ![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#12
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
Я вже купив адаптер на USB - буду пробувати підключати.... але маю крім цього багато справ... коли підключу відпишу....
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#13
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
Пробував підключити адаптер до ЮСБ - віндовс не може поставити драйвера... Де їх взяти???
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#14
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 54 Регистрация: 16.5.2008 Из: Винница Пол: ![]() ![]() |
Пробував підключити адаптер до ЮСБ - віндовс не може поставити драйвера... Де їх взяти??? http://aes.at.ua/publ/11-1-0-9 http://fanta.org.ua/?pageid=5 http://www.masterkit.ru/main/set.php?num=1168 |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#15
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
Спасибі всім за допомогу.... драйвер поставив тепер пробую запустити Деу Ресорч, але компютер повністю перезавантажується коли я запускаю цю прогу. Ще буває таке, що коли включений вінап, або запущений ворд при підєднанні адаптера компютер теж перезавантажується - таке відчуття ніби відбувається в системі конфлікт..... попробую змінити ком4 на на ком3 ... 2 .... 1...
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#16
|
|
![]() Активист клуба ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 4961 Регистрация: 22.1.2008 Из: Харьков Пол: ![]() ![]() |
Спасибі всім за допомогу.... драйвер поставив тепер пробую запустити Деу Ресорч, але компютер повністю перезавантажується коли я запускаю цю прогу. Ще буває таке, що коли включений вінап, або запущений ворд при підєднанні адаптера компютер теж перезавантажується - таке відчуття ніби відбувається в системі конфлікт..... попробую змінити ком4 на на ком3 ... 2 .... 1... для того чтобы выставить порт, нужно для начала узнать каким портом определился у тебя адаптер, через диспетчер задач! песерч не грузит компьютер абсолютно, ищи у себя конфликтные ПО! -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#17
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
Пробував на іншому компютері поставити інший драйвер... Все вийшло адаптер розпізнається, немає конфліктів.... Тепер буду в дома переставляти версію драйвера... і буду пробувати підключати адаптер до машини....
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#18
|
|
Группа: Пользователи Сообщений: 4 Регистрация: 25.2.2009 Авто:Nexia Пол: ![]() ![]() |
для подтяжки К-линии нужно использовать именно 5В, иначе работать не будет, ставится маленькая микросхемка LM, которая с 12 вытягивает 5В. Все там просто, а софт, которым тебе делали диагностику не совсем совместим с твоим авто, потому и неизвестная ошибка вывалилась. Подскажите пожалуйста причину, пропадает тяга и бывает отключае половину катушки не работает 1 и 4 цилиндер, выдаёт 63, 64 ошибку (малое напряжение на катушку А и катушку В). У меня 16 клапанная |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#19
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
В мене знову виникла ця сама проблема (повторюється вже 6 раз за 8 місяців експлуатації) - машина тепер взагалі не заводиться, стартер крутить, бензонасос гудить, але іскри не має.... думаю що проблема в Трамплері (а саме катушка індуктивності(датчик), або комутатор).
Комутатор коштує 600 грн, а катушка 100 грн... Перш ніж вкладати свої грн в комутатор хочу переконатися, що саме в ньому проблема.... Підкажіть шановні форумчани, як можна перевірити справність комутатора.... В "Николаэвочи" пише, що за допомогою світодіода і опору 2 Ком підєднавши їх до одного із 4-ох виводів комутатора, а якого я не знаю.... |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#20
|
|
![]() Активист клуба ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 4961 Регистрация: 22.1.2008 Из: Харьков Пол: ![]() ![]() |
Подскажите пожалуйста причину, пропадает тяга и бывает отключае половину катушки не работает 1 и 4 цилиндер, выдаёт 63, 64 ошибку (малое напряжение на катушку А и катушку В). У меня 16 клапанная скорее всего датчик хола вышел из строя, или катушка барахлит, а может и крышка трамблера пробита ..... множество может быть причин, может вообще Ваш акумулятор выдает напряжение 9 вольт. -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#21
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
Поміняв я в трамплері катушку індуктивності (така байда кругла за 100 грн, поставив оригінальну корейську). Їздив 3 дні і тепер знову машина заглючила - заглохла і засвітився ЧЕКІНДЖАЙН пробував заводити - завелася але лампочка помилки не потухла... При їзді дьргається і глохе, при цьому стрілка тахометра дуже скакала від 0 до 3000 оборотів... зчитав код помилки - 42, що означає проблеми в системі зажигання... Думаю що треба міняти комутатор, але невпевнений що в ньому проблема...
Акамулятор нормальний тестер показує 13 В, Високовольтні провода провіряв тоже тестером, Катушку Запалювання перевіряв - тоже робоча.... В чому ще може бути проблема..... ДОПОМОЖІТЬ ПЛІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІЗ |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#22
|
|
_ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 5183 Регистрация: 27.1.2008 Из: киев Пол: ![]() ![]() |
В чому ще може бути проблема..... ДОПОМОЖІТЬ ПЛІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІЗ Недавно знакомый с такой проблемой сталкнуся, поменял пол машины, заезжал на уз-деу тож ничего не нашли, почесали мы репу и решили посмотреть состояние фарсунок, в итоге почитили форсунки стало лучше, но все равно подергивалась, сняли планку и проверили оказалось что одна форсунка все равно льет, у меня в мусорнике валялась с какого-то форда я ее втулил машина перестала дергатся и более мене нормально стала ехать, я для экперемента снял свою и поставил ему машина стала работать нормально. Мож и утебя така фигня.(свою я снял, а он так на этой фордовской пока катается.) -------------------- автомагазин запчастей на Юрія Литвинського, 45-в автозапчасти запчасти автомагазин нексия ланос лачетти такума киахундай сеед маджентис акцент гетц таксон элантра I30 ходовая мотор шаровая опора наконечники рулевых тяг фильтр подшипник тормозные диски колодкистойки стабилизатора втулки стабилизатора сайлентблоки опоры амортизаторов свечи зажигания подушка двигателя направляющие суппорта ремкомплекты суппортов пыльники отбойники амортизаторов реле поворотов |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#23
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
НЕ я думаю що причина не в форсунках.... Діло в тому, що я її може завести і їздити, а деколи не можу завести в загалі - немає іскри... Тут точно винен розподілювач запалювання або поганий контакт.... напротязі 5 хв спроб я можу її разів 10 завести і разів 10 незавести...... Таке відчуття що пропадає контакт.... Думаю може в замку запалюваня проблема (там де втикається ключик)... Сьогодні прислухався до звуку і почув що в замку запалювання щось потріскує (певно контакти під напругою)... Чи може бути вньому ще причина??
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#24
|
|
_ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 5183 Регистрация: 27.1.2008 Из: киев Пол: ![]() ![]() |
НЕ я думаю що причина не в форсунках.... Діло в тому, що я її може завести і їздити, а деколи не можу завести в загалі - немає іскри... Тут точно винен розподілювач запалювання або поганий контакт.... напротязі 5 хв спроб я можу її разів 10 завести і разів 10 незавести...... Таке відчуття що пропадає контакт.... Думаю може в замку запалюваня проблема (там де втикається ключик)... Сьогодні прислухався до звуку і почув що в замку запалювання щось потріскує (певно контакти під напругою)... Чи може бути вньому ще причина?? Катушка, камутатор, датчик хола. -------------------- автомагазин запчастей на Юрія Литвинського, 45-в автозапчасти запчасти автомагазин нексия ланос лачетти такума киахундай сеед маджентис акцент гетц таксон элантра I30 ходовая мотор шаровая опора наконечники рулевых тяг фильтр подшипник тормозные диски колодкистойки стабилизатора втулки стабилизатора сайлентблоки опоры амортизаторов свечи зажигания подушка двигателя направляющие суппорта ремкомплекты суппортов пыльники отбойники амортизаторов реле поворотов |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#25
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: ![]() ![]() |
Все вияснив в чому була причина
![]() |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 18.10.2025, 13:15 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |