Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Nexia Dohc Gl
Ukrainian NEXIA CLUB (Украинский Нексия Клуб) > Тюнинг > Клубный гараж
Страницы: 1, 2
Dissa
В любом случае починить можно, там резюк, кондер и датчик Холла, может стоять диод. Они редко вылетают, обычно окислюются выводы и дорожки, если все аккуратно пропаять то может и заработает.
Neighbor
Цитата(Dissa @ 5.3.2013, 22:58) *
В любом случае починить можно, там резюк, кондер и датчик Холла...

Там тільки ці три, дорожки провірив мультиметром. Поїзджу доки помилка не вискочить (просто зараз на ній не багато їзджу), тоді мабуть ще раз розберу.

А можна його якось перевірити не на машині?
Dissa
Цитата(Neighbor @ 6.3.2013, 14:21) *
Там тільки ці три, дорожки провірив мультиметром. Поїзджу доки помилка не вискочить (просто зараз на ній не багато їзджу), тоді мабуть ще раз розберу.

А можна його якось перевірити не на машині?

Конечно можно. Берешь "+" "-" 12В. И между + и сигнальным проводом подкл. светодиод 12В. или обычный через резюк 1кОм. Соблюдай полярность на светодиоде. И крути вал датчика, за один оборот должен 6 раз засветиться. На фишке , только определись, где какой провод, когда будешь снимать.
Neighbor
Цитата(Dissa @ 6.3.2013, 13:44) *
Конечно можно. Берешь "+" "-" 12В. И между + и сигнальным проводом подкл. светодиод 12В. или обычный через резюк 1кОм. Соблюдай полярность на светодиоде. И крути вал датчика, за один оборот должен 6 раз засветиться. На фишке , только определись, где какой провод, когда будешь снимать.

Зняв ще раз, розібрав, перевірив контакти мільтиметром всі ОК
Пробував перевірити по цьому варіанті - постійно ледь (в порівнянні з прямим 12В) горить світлодіод.
Подумав, що на сигнал повинен йти плюс, а не мінус, в такому випадку не горить взагалі.
Вольтметром міряв, то між синім (сигнал) і червоним (+) дротом десь губиться 0,5 вольта. Тобто між + і - є 12В, а між + і сигналом 11,5В
Dissa
Тогда одно из двух. Или сопнул вал датчика (посмотри если крутить с одной стороны, крутится ли с другой), или сам датчик (чорная штучка на 3 вывода TLE4941) приказал долго жить. Да, когда проверял - плату на место ставил, а то работать не будет, поскольку не будет магнитного поля идущего с вала. Датчик Холла подкорачивает на массу (если работает). Подключать для проверки нужно, описано выше. для надежности можно подцепить нагрузку между сигнальным и массой в 1кОм.
Neighbor
Дякую за консультацію.
Вал нормальний, крутиться з протилежної сторони (причому легко), та й механічний спідометр працює.
Я теж думаю що датчик, бо резистор працює (міряв мультиметром), він на 360 Ом, а конденсатор не сильно впливає.
Коли перевіряв, то ставив плату на місце, адже там треба щоб магніт впливав.
У мене так на велосипедному компі: магніт на шпиці і геркон на вилці.

Потом ще й перепаяв контакт, хоч він і був робочим, але був трохи облізлий.

Зібрав, поклав на місце, а раптом запрацює. А так буду купувати новий, або ставити від ваза, доречі на 16кл вони підходять, бо кругом знаходив, що для 8 кл точно підходить, а 16 idontno.gif
Dissa
Цитата(Neighbor @ 6.3.2013, 20:22) *
А так буду купувати новий, або ставити від ваза, доречі на 16кл вони підходять, бо кругом знаходив, що для 8 кл точно підходить, а 16 idontno.gif

А какая разница, главное, что бы 6 имп. за оборот давал.
Neighbor
Сьогодні закріпив БК, фото як і обіцяв. Трохи прийшлось погратися з проводами.
Як вивчу нормально постараюсь зробити відео-огляд.
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Neighbor
Сьогодні вликий день!
Було замінено ремень ГРМ + інше.
Гарно помив Ксю 1car_wash.gif
А ще, пару годин тому, замінив датчик швидкості (купив вчора за 70 грн.).
Провірив по БК все працює avt07.gif
Тепер займусь калібровкою і вивченням всіх функцій БК.

Пробіг 43 089 км.

PS. Перекинув колеса на літо
Neighbor
Вільного часу мало, займатися машиною нема коли.
Поміняв масло і свічки.
Пробіг близько 46 тис. км
andrey180677
Цитата(Neighbor @ 23.8.2013, 21:30) *
Вільного часу мало, займатися машиною нема коли.
Поміняв масло і свічки.
Пробіг близько 46 тис. км


масло яке заливав?
Neighbor
Цитата(andrey180677 @ 27.8.2013, 23:09) *
масло яке заливав?

Вирішив спробуувати кастрол 10в40.
Просто до цього теж була напівсинтетика (власник лив), так і далі заливаю щоб його не нервувати
Neighbor
Замінив задні колодки.
Причина: злетіла накладка на задній лівій колодці.
Міняв сам під під"їздом.
Ціна: 100+ грн. (точно вже не памятаю).
traffic
Розводку, сподіваюсь, зробив?
Neighbor
Цитата(traffic @ 22.11.2013, 23:26) *
Розводку, сподіваюсь, зробив?

що таке розодка?
Якщо це про планку ручника (з різьбою), то я її скоротив майже на максимум. Доречі прикольний механіз, коли зібрав, то дружина трохи нажимала на тормоз, а я дивився як то все працює.
Робив так як у книжці пише (дивився у трьох книжках), а так все як у тазіку (був досвід).
+ трохи почистив самі барабани (там де краї колодок)

Притруться побачимо.

Доречі старі (накладки) були тонші десь на 0,5-1 мм. Спробую заклепати ту колодку. Просто вона відклеїлась не повністю, а тільки нижня половина, але звук був shok.gif відклеїлась ліва задня, до якої трос ручника йде.
traffic
Не думаю що варто щось робити зі старими колодками.
Я про планку ручника, але її навпаки треба викрутити на максимальну довжину (при якій ще можливо надіти барабан).
Neighbor
Цитата(traffic @ 23.11.2013, 10:38) *
... але її навпаки треба викрутити на максимальну довжину (при якій ще можливо надіти барабан).

Я й так важкувато надівав
А хіба вона сама не подовжується? там такий механізм, що при натисканні на педаль він крутить ту гайку. Це при умові, що там є відносно великий хід колодок.
Сьогодні їздив наче все працює, ручнік працює точно не гірше ніж на старих.
Поїзжу поки хай притираються.

Сьогодні перекинув колеса на зиму.
traffic
Так, механізм є, але він не працює в граничних положеннях.
Крім того він досить повільно працює, адже розрахований на посиупове стирання колодок.

P.S. Якщо не помиляюсь, то автопідвод працює від ручнака, а не від гідравлічного приводу, але тут я не впевнений...
Neighbor
Цитата(traffic @ 23.11.2013, 23:03) *
...
P.S. Якщо не помиляюсь, то автопідвод працює від ручнака, а не від гідравлічного приводу, але тут я не впевнений...

Скільки натягує незнаю.
Працює так (дружина допомогла):
При натисканні на педаль колодки розжимаються -> опускається "флажок" (маленький гачок) -> крутить гайку (там є маленькі зубці) -> збільшуєься довжина планки ручника.
При відпусканні механізм повертається назад в початковий стан.
Але це якщо хід колодок досить суттєвий, якщо малий — то цей "флажок" не опускається наскільки щоб крутити гайку.
Neighbor
На днях замітив, що центральна частина правої подушки двигуна (метал) зверху відклеїлась від резинки.
Сьогодні, з дружиною, замінив її.
Робили все на ямі, так як потрібно було знімати металевий захист двигуна щоб його підперти.

Пробіг майже 50 тис. км
Neighbor
Давно нічого не писав. Впринципі й не було особливо чого, масла, фільтра. стало не цікаво писати.
Пару тижнів тому розібрав салон і зробив шумоізоляцію підлоги.
Потолок і двері були раніше проклеєні.

Вирішив зняти відео, бо коли брав матеріали, то один хлопець переживав чі зможе сам зробити.
Не судіть строго я не профі.

ЗІ.Ззаду їздити взагалі стало тихо
Neighbor
Добавив ще трохи комфорту.
Нарешті зробив підлокітник.
traffic
І не гірше фабричного !
Залишилось тільки підстаканники до нього приробити wink.gif
Neighbor
Цитата(traffic @ 17.1.2016, 22:59) *
І не гірше фабричного !
Залишилось тільки підстаканники до нього приробити wink.gif

планував ззаду під бутилку, але варінт тільки робити під певний розмір, тобто 0,5-1-1,5 літра
поки що думаю варіанти, мала любить термос з чаєм брати в дорогу, мабуть під нього і зроблю
Neighbor
Давно нічого не писав, та й не робив з авто нічого особливого.
На днях замінив передні гальмівні колодки.
Рідні пройшли майже 75 тисяч кілометрів, їх стан видно на відео


пробіг 74 800 км
road
Цитата(Neighbor @ 11.11.2016, 19:32) *
Давно нічого не писав, та й не робив з авто нічого особливого.
На днях замінив передні гальмівні колодки.
Рідні пройшли майже 75 тисяч кілометрів, їх стан видно на відео
пробіг 74 800 км

Прикольно только есть несколько ошибок 1. Для того что б не закисали и меньше разбивались направляющие нужно их вытащить набить пыльники специальной смазкой и этой же смазкой намазать сами направляющие. 2, когда вы утапливаете поршенек струбциной то за счет того что вы давите на одну сторону вы создаете перекос на самом пошеньке и на нижнюю направляющую что может привести к приклиниванию при первых торможениях и к образованию элипса в посадочном направляющей в целом, как по мне так более правильно вставить старые колодки в суппорт а отверткой или монтировкой создавая давление примерно на центр поршенька сразу утопить его полностью. 3. железная пластина на колодке это датчик износа, а внутренняя колодка всегда изнашивается быстрее чем наружная и если я ни чего не путаю то колодки с этим датчиком ставятся во внутрь. 4. ну это на любителя или кому как нравится но как по мне то удобней откручивать нижний болт, так легче зафиксировать суппорт и разжимать колодку. ИМХО
Neighbor
Цитата(road @ 11.11.2016, 23:12) *
Прикольно только есть несколько ошибок ...ИМХО

Дякую за зауваження, 1.про змазку знаю, але забув купити 2. я внизу зжимав рукою (потім зрозумів, що взагалі можна було прямо циліндр пресувати) 3. тут прокол трохи, але інша сторона була зношена рівномірно
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2025 IPS, Inc.