Цитата(Купил NEXIA @ 26.7.2019, 10:04)

Написано гарно, але неправильно.
Міряли при вимкненому запалюванні ? Чи ввімкненому, коли мотор не крутився ? Чи були відкриті двері салона, тобто чи горіла хоча б одна лампочка ? Чи були ввімкнені чи вимкнені габаритні вогні ? Чи не був випадково ввімкнений підігрів заднього шкла ?
Без цієї додаткової інформації пошук несправності некоректний. А краще було би поміряти при всіх перерахованих варіантах, щоб результатом було не одне число, а таблиця.
І ще одне. Якщо міряли при вимкненому запалюванні, ні одна лампочка не світилась, ні один споживач не був підключений, і кудись ділось півтора вольта, то машина, я так розумію, навіть не думає заводитись.
При заведенном моторе. Все потребители выключены.
+ провод без предохранителя и уходит прямо на стартер и от стартера тонкий провод на генератор.
Сама клемма на аккумуляторе хорошая контакт 100%.
12 лет машинке проводку никто не трогал все родное.
Контактная группа родная клеммы не подгорели не оплавились.