Цитата(MaximuZ @ 27.7.2009, 17:40)

Аналогічна ситуація була в мене.
При швидкості більше 120 км відчувалась сильна вібрація по кузову, навіть переднє пасажирське сидіння трясло.
Вилікував просто - на вихідних зняв задні колеса і почистив диски. Вигріб десь біля півкіло засохшого бруду з правого і
трохи менше з лівого дисків.
Провірив на трасі - вібрація пропала. Набирав до 160 км/год - жодної вібрації.
поки не знайшов нормальну майстерню по балансуванню - весь час була вібрація на кермі більше 110 км\год. зараз на стоковій резині - ідеально. навіть при тому, що маю ковпаки. тому, у кого балансування не знімає проблеми - раджу бути присутнім при балансуванні і подивитись на обриси резини при її крутінні. якщо контур скаче - висота нерівна, буде биття. тоді треба міняти резину. на крайняк - вибрати рівнішу і поставити наперед. не забуваючи, що биття псує підвіску, задню також.