Глючить НЕКСІЯ, Хелп, хочу сам зробити сканер.... |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Глючить НЕКСІЯ, Хелп, хочу сам зробити сканер.... |
3.6.2009, 20:10
Сообщение
#1
|
|
Участник Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: |
В мене глючить Нексія (8 кл., 2008 р., Євро 2)
Буває що все нормально працює, але деколи засвічується ДЖЕКІ ЧАН і вона глохне, після цього не можу взагалі завести. Чекаю 5 хв і заводиться.... після цього Їжджу 2...3 дня без глюків і потім знову глохне.... Помітив що глюки починаються коли попадаю в якусь яму (в Тернополі дуже погані дороги) - таке відчуття що пропадає якийсь контакт на датчику або відходить якась трубочка ( повітряна чи з паливом)... Нещодавно їздив на діагностику (заплатив 80 грн) сказали що є дві помилки - славнозвісний ДАД і друга - невідома...... Підкажіть, що крім ДАДу може таке викликати... Читав в розумній книжці що Нексія може заводитися при будь-якому несправному датчику, крім датчика (здається) положення колінвалу - він є індукційного типу.... може він бути??? Ще я хочу зробити сам K-line адаптер (для сканування) на 2 транзисторах, схема називається Ksmall-3... Підкажіть яка схема справді робоча, випробована для адптера, скажіть які є нюанси при підключені схеми і саме основне, де взяти проги DW_scan і DW_resorch.... може хтось може поділитися зі мною r_o_l_a_n_d@mail.ru |
|
|
|
|
3.6.2009, 21:05
Сообщение
#2
|
|
Почетный нексиавод Группа: Пользователи Сообщений: 1579 Регистрация: 3.3.2008 Из: Харьков Авто:Peugeot 308 Allure 1,6 THP Пол: |
В мене глючить Нексія (8 кл., 2008 р., Євро 2) Буває що все нормально працює, але деколи засвічується ДЖЕКІ ЧАН і вона глохне, після цього не можу взагалі завести. Чекаю 5 хв і заводиться.... після цього Їжджу 2...3 дня без глюків і потім знову глохне.... Помітив що глюки починаються коли попадаю в якусь яму (в Тернополі дуже погані дороги) - таке відчуття що пропадає якийсь контакт на датчику або відходить якась трубочка ( повітряна чи з паливом)... Нещодавно їздив на діагностику (заплатив 80 грн) сказали що є дві помилки - славнозвісний ДАД і друга - невідома...... Підкажіть, що крім ДАДу може таке викликати... Читав в розумній книжці що Нексія може заводитися при будь-якому несправному датчику, крім датчика (здається) положення колінвалу - він є індукційного типу.... може він бути??? Ще я хочу зробити сам K-line адаптер (для сканування) на 2 транзисторах, схема називається Ksmall-3... Підкажіть яка схема справді робоча, випробована для адптера, скажіть які є нюанси при підключені схеми і саме основне, де взяти проги DW_scan і DW_resorch.... може хтось може поділитися зі мною r_o_l_a_n_d@mail.ru У твоему випадку датчику коленвалу немае, бо в тебе 8 клапанна машина евро-2. Скажи номер другоi помилки, тодi можна вiдповiсти що це. Можна схему к-лайн адаптеру зiбрати на двох транзисторах, ала краще на мiкросхемi мс33199. В будь-якому випадку пiдтяжка к-лiнii повинна бути 5 вольт, а не 12. Програми, якi тобi потрiбнi я прикрепив до цього меседжу. Щасти. [attachment=3948:dw_scan239.zip][attachment=3949:Research_Daewoo.zip] |
|
|
|
|
3.6.2009, 21:47
Сообщение
#3
|
|
Участник Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: |
Спасибі тобі...... велике....
|
|
|
|
|
3.6.2009, 22:00
Сообщение
#4
|
|
Участник Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: |
роскажіть тонкощі підключення адаптера.....
я хочу для підключення взяти екранований кабель, живлення хочу взяти +12В із прикурювача.... Чому саме треба 5В? |
|
|
|
|
4.6.2009, 7:29
Сообщение
#5
|
|
Активист клуба Группа: Пользователи Сообщений: 4961 Регистрация: 22.1.2008 Из: Харьков Пол: |
роскажіть тонкощі підключення адаптера..... я хочу для підключення взяти екранований кабель, живлення хочу взяти +12В із прикурювача.... Чому саме треба 5В? для подтяжки К-линии нужно использовать именно 5В, иначе работать не будет, ставится маленькая микросхемка LM, которая с 12 вытягивает 5В. Все там просто, а софт, которым тебе делали диагностику не совсем совместим с твоим авто, потому и неизвестная ошибка вывалилась. -------------------- |
|
|
|
|
4.6.2009, 11:14
Сообщение
#6
|
|
Участник Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: |
LM wt здається стабілізатор напруги... а на рахунок сканування то я проходив на Діагностичному центрі для Ланосів...
|
|
|
|
|
5.6.2009, 0:33
Сообщение
#7
|
|
Почетный нексиавод Группа: Пользователи Сообщений: 1071 Регистрация: 30.11.2008 Из: Донецк Пол: |
Не парься и воспользуйся готовыми решениями
http://www.masterkit.ru/main/set.php?num=634 http://www.masterkit.ru/main/set.php?num=1168 я себе с подключением по USB купил. работает супер, со всеми программами по дэу -------------------- |
|
|
|
|
6.6.2009, 18:10
Сообщение
#8
|
|
Участник Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: |
Певно, що я буду купляти уже готовий адаптер BM9213-USB. В нас він коштує 200 грн.
Тіки незнаю як його точно підключати.... З опису пристрою я зрозумів, що він має 4 виходи (GND,K,L,+12V): K - підключається до клеми М(діагностичного розєму ЕБУ), GND - підключається до клеми А (це внас є корпус "земля") L - думаю що не підключається взагалі..... +12V - в описі пише що тре підключати на клему Н (діагностичного розєму ЕБУ), хоча я думаю що не потрібно цього робити.... Питання в тому, чи потрібно підключати клему L і клему +12 V ???? Якщо треба то на які точно клеми діагностичного розєму ??? |
|
|
|
|
7.6.2009, 17:49
Сообщение
#9
|
|
Участник Группа: Пользователи Сообщений: 54 Регистрация: 16.5.2008 Из: Винница Пол: |
А будет работать адаптер BM9213-USB с Евро-3, разъм OBD-II?
|
|
|
|
|
8.6.2009, 9:04
Сообщение
#10
|
|
Участник Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: |
На інших форумах пишуть, що працює......
|
|
|
|
|
9.6.2009, 8:11
Сообщение
#11
|
|
Почетный нексиавод Группа: Пользователи Сообщений: 1579 Регистрация: 3.3.2008 Из: Харьков Авто:Peugeot 308 Allure 1,6 THP Пол: |
|
|
|
|
|
9.6.2009, 18:00
Сообщение
#12
|
|
Участник Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: |
Я вже купив адаптер на USB - буду пробувати підключати.... але маю крім цього багато справ... коли підключу відпишу....
|
|
|
|
|
10.6.2009, 17:04
Сообщение
#13
|
|
Участник Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: |
Пробував підключити адаптер до ЮСБ - віндовс не може поставити драйвера... Де їх взяти???
|
|
|
|
|
10.6.2009, 18:43
Сообщение
#14
|
|
Участник Группа: Пользователи Сообщений: 54 Регистрация: 16.5.2008 Из: Винница Пол: |
Пробував підключити адаптер до ЮСБ - віндовс не може поставити драйвера... Де їх взяти??? http://aes.at.ua/publ/11-1-0-9 http://fanta.org.ua/?pageid=5 http://www.masterkit.ru/main/set.php?num=1168 |
|
|
|
|
10.6.2009, 19:08
Сообщение
#15
|
|
Участник Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: |
Спасибі всім за допомогу.... драйвер поставив тепер пробую запустити Деу Ресорч, але компютер повністю перезавантажується коли я запускаю цю прогу. Ще буває таке, що коли включений вінап, або запущений ворд при підєднанні адаптера компютер теж перезавантажується - таке відчуття ніби відбувається в системі конфлікт..... попробую змінити ком4 на на ком3 ... 2 .... 1...
|
|
|
|
|
11.6.2009, 7:02
Сообщение
#16
|
|
Активист клуба Группа: Пользователи Сообщений: 4961 Регистрация: 22.1.2008 Из: Харьков Пол: |
Спасибі всім за допомогу.... драйвер поставив тепер пробую запустити Деу Ресорч, але компютер повністю перезавантажується коли я запускаю цю прогу. Ще буває таке, що коли включений вінап, або запущений ворд при підєднанні адаптера компютер теж перезавантажується - таке відчуття ніби відбувається в системі конфлікт..... попробую змінити ком4 на на ком3 ... 2 .... 1... для того чтобы выставить порт, нужно для начала узнать каким портом определился у тебя адаптер, через диспетчер задач! песерч не грузит компьютер абсолютно, ищи у себя конфликтные ПО! -------------------- |
|
|
|
|
11.6.2009, 12:18
Сообщение
#17
|
|
Участник Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: |
Пробував на іншому компютері поставити інший драйвер... Все вийшло адаптер розпізнається, немає конфліктів.... Тепер буду в дома переставляти версію драйвера... і буду пробувати підключати адаптер до машини....
|
|
|
|
|
30.6.2009, 8:50
Сообщение
#18
|
|
Группа: Пользователи Сообщений: 4 Регистрация: 25.2.2009 Авто:Nexia Пол: |
для подтяжки К-линии нужно использовать именно 5В, иначе работать не будет, ставится маленькая микросхемка LM, которая с 12 вытягивает 5В. Все там просто, а софт, которым тебе делали диагностику не совсем совместим с твоим авто, потому и неизвестная ошибка вывалилась. Подскажите пожалуйста причину, пропадает тяга и бывает отключае половину катушки не работает 1 и 4 цилиндер, выдаёт 63, 64 ошибку (малое напряжение на катушку А и катушку В). У меня 16 клапанная |
|
|
|
|
24.8.2009, 22:42
Сообщение
#19
|
|
Участник Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 5.1.2009 Авто:N150 Пол: |
В мене знову виникла ця сама проблема (повторюється вже 6 раз за 8 місяців експлуатації) - машина тепер взагалі не заводиться, стартер крутить, бензонасос гудить, але іскри не має.... думаю що проблема в Трамплері (а саме катушка індуктивності(датчик), або комутатор).
Комутатор коштує 600 грн, а катушка 100 грн... Перш ніж вкладати свої грн в комутатор хочу переконатися, що саме в ньому проблема.... Підкажіть шановні форумчани, як можна перевірити справність комутатора.... В "Николаэвочи" пише, що за допомогою світодіода і опору 2 Ком підєднавши їх до одного із 4-ох виводів комутатора, а якого я не знаю.... |
|
|
|
|
25.8.2009, 7:38
Сообщение
#20
|
|
Активист клуба Группа: Пользователи Сообщений: 4961 Регистрация: 22.1.2008 Из: Харьков Пол: |
Подскажите пожалуйста причину, пропадает тяга и бывает отключае половину катушки не работает 1 и 4 цилиндер, выдаёт 63, 64 ошибку (малое напряжение на катушку А и катушку В). У меня 16 клапанная скорее всего датчик хола вышел из строя, или катушка барахлит, а может и крышка трамблера пробита ..... множество может быть причин, может вообще Ваш акумулятор выдает напряжение 9 вольт. -------------------- |
|
|
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 30.5.2024, 23:01 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |