IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

2 страниц V   1 2 >  
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Глючить НЕКСІЯ, Хелп, хочу сам зробити сканер....
ROLAND1984
сообщение 3.6.2009, 20:10
Сообщение #1


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



В мене глючить Нексія (8 кл., 2008 р., Євро 2)
Буває що все нормально працює, але деколи засвічується ДЖЕКІ ЧАН і вона глохне, після цього не можу взагалі завести. Чекаю 5 хв і заводиться.... після цього Їжджу 2...3 дня без глюків і потім знову глохне.... Помітив що глюки починаються коли попадаю в якусь яму (в Тернополі дуже погані дороги) - таке відчуття що пропадає якийсь контакт на датчику або відходить якась трубочка ( повітряна чи з паливом)... Нещодавно їздив на діагностику (заплатив 80 грн) сказали що є дві помилки - славнозвісний ДАД і друга - невідома......
Підкажіть, що крім ДАДу може таке викликати... Читав в розумній книжці що Нексія може заводитися при будь-якому несправному датчику, крім датчика (здається) положення колінвалу - він є індукційного типу.... може він бути???

Ще я хочу зробити сам K-line адаптер (для сканування) на 2 транзисторах, схема називається Ksmall-3... Підкажіть яка схема справді робоча, випробована для адптера, скажіть які є нюанси при підключені схеми і саме основне, де взяти проги DW_scan і DW_resorch.... може хтось може поділитися зі мною r_o_l_a_n_d@mail.ru

Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
AlfaNick
сообщение 3.6.2009, 21:05
Сообщение #2


Почетный нексиавод
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 1579
Регистрация: 3.3.2008
Из: Харьков
Авто:Peugeot 308 Allure 1,6 THP
Пол:



Цитата(ROLAND1984 @ 3.6.2009, 21:10) *
В мене глючить Нексія (8 кл., 2008 р., Євро 2)
Буває що все нормально працює, але деколи засвічується ДЖЕКІ ЧАН і вона глохне, після цього не можу взагалі завести. Чекаю 5 хв і заводиться.... після цього Їжджу 2...3 дня без глюків і потім знову глохне.... Помітив що глюки починаються коли попадаю в якусь яму (в Тернополі дуже погані дороги) - таке відчуття що пропадає якийсь контакт на датчику або відходить якась трубочка ( повітряна чи з паливом)... Нещодавно їздив на діагностику (заплатив 80 грн) сказали що є дві помилки - славнозвісний ДАД і друга - невідома......
Підкажіть, що крім ДАДу може таке викликати... Читав в розумній книжці що Нексія може заводитися при будь-якому несправному датчику, крім датчика (здається) положення колінвалу - він є індукційного типу.... може він бути???

Ще я хочу зробити сам K-line адаптер (для сканування) на 2 транзисторах, схема називається Ksmall-3... Підкажіть яка схема справді робоча, випробована для адптера, скажіть які є нюанси при підключені схеми і саме основне, де взяти проги DW_scan і DW_resorch.... може хтось може поділитися зі мною r_o_l_a_n_d@mail.ru

У твоему випадку датчику коленвалу немае, бо в тебе 8 клапанна машина евро-2. Скажи номер другоi помилки, тодi можна вiдповiсти що це.
Можна схему к-лайн адаптеру зiбрати на двох транзисторах, ала краще на мiкросхемi мс33199. В будь-якому випадку пiдтяжка к-лiнii повинна бути 5 вольт, а не 12.
Програми, якi тобi потрiбнi я прикрепив до цього меседжу. Щасти.
[attachment=3948:dw_scan239.zip][attachment=3949:Research_Daewoo.zip]
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 3.6.2009, 21:47
Сообщение #3


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



Спасибі тобі...... велике....
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 3.6.2009, 22:00
Сообщение #4


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



роскажіть тонкощі підключення адаптера.....
я хочу для підключення взяти екранований кабель, живлення хочу взяти +12В із прикурювача.... Чому саме треба 5В?
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
intel
сообщение 4.6.2009, 7:29
Сообщение #5


Активист клуба
*******

Группа: Пользователи
Сообщений: 4961
Регистрация: 22.1.2008
Из: Харьков
Пол:



Цитата(ROLAND1984 @ 3.6.2009, 23:00) *
роскажіть тонкощі підключення адаптера.....
я хочу для підключення взяти екранований кабель, живлення хочу взяти +12В із прикурювача.... Чому саме треба 5В?

для подтяжки К-линии нужно использовать именно 5В, иначе работать не будет, ставится маленькая микросхемка LM, которая с 12 вытягивает 5В.
Все там просто, а софт, которым тебе делали диагностику не совсем совместим с твоим авто, потому и неизвестная ошибка вывалилась.


--------------------
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 4.6.2009, 11:14
Сообщение #6


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



LM wt здається стабілізатор напруги... а на рахунок сканування то я проходив на Діагностичному центрі для Ланосів...
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
Sergik
сообщение 5.6.2009, 0:33
Сообщение #7


Почетный нексиавод
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 1071
Регистрация: 30.11.2008
Из: Донецк
Пол:



Не парься и воспользуйся готовыми решениями
http://www.masterkit.ru/main/set.php?num=634
http://www.masterkit.ru/main/set.php?num=1168

я себе с подключением по USB купил. работает супер, со всеми программами по дэу


--------------------

Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 6.6.2009, 18:10
Сообщение #8


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



Певно, що я буду купляти уже готовий адаптер BM9213-USB. В нас він коштує 200 грн.
Тіки незнаю як його точно підключати.... З опису пристрою я зрозумів, що він має 4 виходи (GND,K,L,+12V):
K - підключається до клеми М(діагностичного розєму ЕБУ),
GND - підключається до клеми А (це внас є корпус "земля")
L - думаю що не підключається взагалі.....
+12V - в описі пише що тре підключати на клему Н (діагностичного розєму ЕБУ), хоча я думаю що не потрібно цього робити....
Питання в тому, чи потрібно підключати клему L і клему +12 V ???? Якщо треба то на які точно клеми діагностичного розєму ???
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
Firebird
сообщение 7.6.2009, 17:49
Сообщение #9


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 54
Регистрация: 16.5.2008
Из: Винница
Пол:



А будет работать адаптер BM9213-USB с Евро-3, разъм OBD-II?
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 8.6.2009, 9:04
Сообщение #10


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



На інших форумах пишуть, що працює......
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
AlfaNick
сообщение 9.6.2009, 8:11
Сообщение #11


Почетный нексиавод
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 1579
Регистрация: 3.3.2008
Из: Харьков
Авто:Peugeot 308 Allure 1,6 THP
Пол:



Цитата(ROLAND1984 @ 6.6.2009, 19:10) *
Питання в тому, чи потрібно підключати клему L і клему +12 V ???? Якщо треба то на які точно клеми діагностичного розєму ???

Клемму L подключать не надо. +12В и GND подключать надо, можно к прикуривателю
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 9.6.2009, 18:00
Сообщение #12


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



Я вже купив адаптер на USB - буду пробувати підключати.... але маю крім цього багато справ... коли підключу відпишу....
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 10.6.2009, 17:04
Сообщение #13


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



Пробував підключити адаптер до ЮСБ - віндовс не може поставити драйвера... Де їх взяти???
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
Firebird
сообщение 10.6.2009, 18:43
Сообщение #14


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 54
Регистрация: 16.5.2008
Из: Винница
Пол:



Цитата(ROLAND1984 @ 10.6.2009, 18:04) *
Пробував підключити адаптер до ЮСБ - віндовс не може поставити драйвера... Де їх взяти???


http://aes.at.ua/publ/11-1-0-9
http://fanta.org.ua/?pageid=5
http://www.masterkit.ru/main/set.php?num=1168
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 10.6.2009, 19:08
Сообщение #15


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



Спасибі всім за допомогу.... драйвер поставив тепер пробую запустити Деу Ресорч, але компютер повністю перезавантажується коли я запускаю цю прогу. Ще буває таке, що коли включений вінап, або запущений ворд при підєднанні адаптера компютер теж перезавантажується - таке відчуття ніби відбувається в системі конфлікт..... попробую змінити ком4 на на ком3 ... 2 .... 1...
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
intel
сообщение 11.6.2009, 7:02
Сообщение #16


Активист клуба
*******

Группа: Пользователи
Сообщений: 4961
Регистрация: 22.1.2008
Из: Харьков
Пол:



Цитата(ROLAND1984 @ 10.6.2009, 20:08) *
Спасибі всім за допомогу.... драйвер поставив тепер пробую запустити Деу Ресорч, але компютер повністю перезавантажується коли я запускаю цю прогу. Ще буває таке, що коли включений вінап, або запущений ворд при підєднанні адаптера компютер теж перезавантажується - таке відчуття ніби відбувається в системі конфлікт..... попробую змінити ком4 на на ком3 ... 2 .... 1...

для того чтобы выставить порт, нужно для начала узнать каким портом определился у тебя адаптер, через диспетчер задач!
песерч не грузит компьютер абсолютно, ищи у себя конфликтные ПО!


--------------------
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 11.6.2009, 12:18
Сообщение #17


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



Пробував на іншому компютері поставити інший драйвер... Все вийшло адаптер розпізнається, немає конфліктів.... Тепер буду в дома переставляти версію драйвера... і буду пробувати підключати адаптер до машини....
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
Л. Виталий
сообщение 30.6.2009, 8:50
Сообщение #18





Группа: Пользователи
Сообщений: 4
Регистрация: 25.2.2009
Авто:Nexia
Пол:



Цитата(intel @ 4.6.2009, 8:29) *
для подтяжки К-линии нужно использовать именно 5В, иначе работать не будет, ставится маленькая микросхемка LM, которая с 12 вытягивает 5В.
Все там просто, а софт, которым тебе делали диагностику не совсем совместим с твоим авто, потому и неизвестная ошибка вывалилась.

Подскажите пожалуйста причину, пропадает тяга и бывает отключае половину катушки не работает 1 и 4 цилиндер, выдаёт 63, 64 ошибку (малое напряжение на катушку А и катушку В). У меня 16 клапанная
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
ROLAND1984
сообщение 24.8.2009, 22:42
Сообщение #19


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 71
Регистрация: 5.1.2009
Авто:N150
Пол:



В мене знову виникла ця сама проблема (повторюється вже 6 раз за 8 місяців експлуатації) - машина тепер взагалі не заводиться, стартер крутить, бензонасос гудить, але іскри не має.... думаю що проблема в Трамплері (а саме катушка індуктивності(датчик), або комутатор).
Комутатор коштує 600 грн, а катушка 100 грн... Перш ніж вкладати свої грн в комутатор хочу переконатися, що саме в ньому проблема....
Підкажіть шановні форумчани, як можна перевірити справність комутатора.... В "Николаэвочи" пише, що за допомогою світодіода і опору 2 Ком підєднавши їх до одного із 4-ох виводів комутатора, а якого я не знаю....
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение
intel
сообщение 25.8.2009, 7:38
Сообщение #20


Активист клуба
*******

Группа: Пользователи
Сообщений: 4961
Регистрация: 22.1.2008
Из: Харьков
Пол:



Цитата(Л. Виталий @ 30.6.2009, 9:50) *
Подскажите пожалуйста причину, пропадает тяга и бывает отключае половину катушки не работает 1 и 4 цилиндер, выдаёт 63, 64 ошибку (малое напряжение на катушку А и катушку В). У меня 16 клапанная

скорее всего датчик хола вышел из строя, или катушка барахлит, а может и крышка трамблера пробита ..... множество может быть причин, может вообще Ваш акумулятор выдает напряжение 9 вольт.


--------------------
Перейти в начало страницы
Вставить ник
+Цитировать сообщение

2 страниц V   1 2 >
Ответить в данную темуНачать новую тему
2 чел. читают эту тему (гостей: 2, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 



Текстовая версия Сейчас: 30.5.2024, 23:01
Разработка сайта: JetBrain, 2008