![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Днепропетровская БРАТВА ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 610 Регистрация: 30.3.2011 Из: Днепропетровск Авто:Lancer Sport Пол: ![]() ![]() |
Перестала работать 4-я скорость у печки. Что сломано? При переключении на 4-ю вентилятор перестают дуть и слышен щелчок.
-------------------- Мое авто на DRIVE2.RU: http://www.drive2.ru/cars/daewoo/nexia/nexia/godzilla86/
|
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 232 Регистрация: 26.10.2012 Из: Киев Авто:Nexia SOHC N150 Пол: ![]() ![]() |
Тимыч, не пробуйте обманути електроніку. Через обмежуючий резистор у вас крутиться, а без обмежуючого резистора, при "прямому підключенні", не крутиться.
Якщо у вас є чим поміряти напругу, і є бажання поміряти напругу, то треба поміряти між самим клемами моторчика, при ввімкненні максимальної швидкості. Без теоретичного "напруга доходить до моторчика", а реальна присутність напруги між клемами моторчика. Я розумію, що тестер "туди не пролізає". Тимчасово прикріпіть до вихідних клем моторчика два досить довгі дроти, всі роз'єми з'єднайте по робочій схемі, міряти будете на протилежних кінцях тих самих дротів, і вмикаєте на різних швидкостях. Моторчик буде крутитись на повільних швидкостях, і напруга (зменшена) буде. На максимальній швидкості крутитись не буде, але й напруги не буде. -------------------- |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 15.6.2025, 20:50 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |