![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 194 Регистрация: 18.4.2012 Из: Хмельницкий Пол: ![]() ![]() |
Також дійшло діло і до глушака, коротше звиду він ніби живий, але прозявлялись дірочки на зварці як на резонаторі так і на глушнику, і ще відірвалась опра глушника, - замінив, заїхав і підварив ))+ побачив що задній глушак не на хомуті а прямо в нього крючок приваренийО_о)- вистачило на тиждень)) так і сіфонить,
от почав задумуватись щоб це все міняти, подумав одразу брати все і глушник і кріпленні, прокладки і гвинти , щоб зробити все по уму. хто що скаже, чи варто взагалі прийомну трубу міняти??(і чи треба міняти прокладку металеву що муж двиглом і вихідним колектором), всі інші то само собою треба) і які всетаки глушаки брати?? звернув увагу на польські Polmostrow - чи варто брати?? чи ні?? що порадите)?)? дякую) наперед)) |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 194 Регистрация: 18.4.2012 Из: Хмельницкий Пол: ![]() ![]() |
ну то колечко треба міняти стопудів)) а до прокладки що між двиглом і колектором є смисл лізти)??)
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Українець ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 3919 Регистрация: 16.1.2011 Из: Луганськ - Івано-Франківськ Пол: ![]() ![]() |
ну то колечко треба міняти стопудів)) а до прокладки що між двиглом і колектором є смисл лізти)??) Если не сифонит, то смысла нет. Передняя труба не прогорает, разве что грохнуть ее механически... Дырка в глушителе никоим образом не влияет на звук, а вто спасает глушитель от гниения - однозначно. Я, когда весной еще на старом глушаке после покупки машины просверлил дырку, так где-то 0,5-1 л воды вылился, еле дрель успел выдернуть. Сообщение отредактировал nac67 - 18.5.2013, 17:41 |
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 29.7.2025, 16:57 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |