![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 194 Регистрация: 18.4.2012 Из: Хмельницкий Пол: ![]() ![]() |
Також дійшло діло і до глушака, коротше звиду він ніби живий, але прозявлялись дірочки на зварці як на резонаторі так і на глушнику, і ще відірвалась опра глушника, - замінив, заїхав і підварив ))+ побачив що задній глушак не на хомуті а прямо в нього крючок приваренийО_о)- вистачило на тиждень)) так і сіфонить,
от почав задумуватись щоб це все міняти, подумав одразу брати все і глушник і кріпленні, прокладки і гвинти , щоб зробити все по уму. хто що скаже, чи варто взагалі прийомну трубу міняти??(і чи треба міняти прокладку металеву що муж двиглом і вихідним колектором), всі інші то само собою треба) і які всетаки глушаки брати?? звернув увагу на польські Polmostrow - чи варто брати?? чи ні?? що порадите)?)? дякую) наперед)) |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Мегафлудер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Главные администраторы Сообщений: 15694 Регистрация: 6.10.2008 Из: Киев, позняки Пол: ![]() ![]() |
Сам провтикав.
Тоді придивіться на місце, де з’єднується пройомна труба з випускним колектором. Там є хитра сферична шайба в якої досить малий ресурс (в її кріпленні приймають учать 2 підпужинених гвинта) -------------------- Связь - как воздух: пока не испортится - её не замечают
|
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 29.7.2025, 17:11 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |