![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 194 Регистрация: 18.4.2012 Из: Хмельницкий Пол: ![]() ![]() |
авто 1997 год кореянка, 220 тис пробіг, 8кл двигло!!
потрібно замінити масляний насос, і піддон, заодно якщо туди лізти то і ролик і ремінь грм -по насосу, незнаю брати новий чи брати з розборки і не паритись??ваші думки!!! але чи є якісь нюанси з насосами?!?! кажуть мені що на кореянку з узбечки може не встати!!! + кажуть що є якісь типу під "шліц і під шестигранник" чи що.... і все більше інфи в неті не знайшов, знайов 2 каталожних номера на екзісті, і там мені підказали шо один точно має бути а інший незнають....і все - хто що знає по цьому поводу підкажіть!!! -піддон можна взяти алюмінієвий які я так розумію ставлять на 16 клапанки, і металевий, теж варто його купляти нового, чи просто на розборці взяти ціленький?? і який саме краще?? алю чи металевий , чи встане алюмінієвий?? що зможете підказати!)!)!) -ролик незнаю який а ремінь Gates - порадьте якщо знаэте щось хороше)!)! - + треба замітяни корпус ременя грм пластиковий, можливо у когось є я б вислухав пропозиції по придбанню такої штуки))) Наперед всім дякую за допомогу))!)!) |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
Мегафлудер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Главные администраторы Сообщений: 15694 Регистрация: 6.10.2008 Из: Киев, позняки Пол: ![]() ![]() |
З приводу запчастин звернись до road у приватному повідомленні.
А навіщо міняти піддон - що з ним сталося? З приводу маслонасоса - думаю (не впевнений), що краще брати новій, бо робота по його заміні коштує дорогше самого насоса... -------------------- Связь - как воздух: пока не испортится - её не замечают
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 194 Регистрация: 18.4.2012 Из: Хмельницкий Пол: ![]() ![]() |
З приводу запчастин звернись до road у приватному повідомленні. А навіщо міняти піддон - що з ним сталося? З приводу маслонасоса - думаю (не впевнений), що краще брати новій, бо робота по його заміні коштує дорогше самого насоса... черканув добре піддоном, і мабуть він трошки змістився чи що, але почало потрошку сочитись масло,можливо це десь прокладка але він знизу вже досить помятий от я і подумав.... міняти буду з мотористом знайомим сам!! в моториста нексія і він їх вже купу беребрав(золоті руки в чувака) + заливав масло кастрол 5W-40, відїздив 5-6 тисяч, і от думаю міняти його взагалі при цій процедурі чи зляти в чисту посудину і потім назад)?)? |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Мегафлудер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Главные администраторы Сообщений: 6643 Регистрация: 15.9.2008 Из: Барышевка, Киевская область Авто:Nexia N100 16v GLE fully loaded, luxury Пол: ![]() ![]() |
Поддон дорогой новый, в районе 750-850грн. алюмин. Если у тебя железн. то и надо ставить железный. В принципе Rоаd подскажет, и по расходниках тоже, что душа желает.
-------------------- ![]() I love Harley-Davidson and girls "Делай Добро и бросай его в воду... Оно не пропадет, Добром тебе вернётся" |
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
Мегафлудер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Главные администраторы Сообщений: 15694 Регистрация: 6.10.2008 Из: Киев, позняки Пол: ![]() ![]() |
Опель рекомендував замінювати масло (синтетику) у цьому двигуні кожні 8тис.км.
Уз-деу каже що кожні 10тис.км, але якщо їздити містом, то кожні 5тис.км. Тож заливати назад те ж масло після 6тис.км. не бачу сенсу. -------------------- Связь - как воздух: пока не испортится - её не замечают
|
![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
Житель ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 194 Регистрация: 18.4.2012 Из: Хмельницкий Пол: ![]() ![]() |
всім дякую))тему можна закрити)))
|
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 16.6.2025, 0:31 |
Разработка сайта: JetBrain, 2008 |