Полная версия этой страницы:
Электрик
sborshik
21.3.2019, 17:17
Привет. У кого есть контакты хорошего автоэлектрика, Голосеевский район желательно, конкретно - Теремки-2? Только нормального, без особых тараканов, пусть он и берет дороже, но без приколов. Проблема в проводке к стартеру (или от стартера) - включаешь зажигание все гаснет. Стартер новый поменяли, но заводится только если провод от стартера на массу кинуть. Заранее благодарю.
А яке має відношення запалення до стартеру?
Може просто "маса" між акумулятором і двигуном відгнила?
Вот именно.
контактную группу смотрел?
sborshik
28.3.2019, 23:04
Цитата(traffic @ 22.3.2019, 0:04)

А яке має відношення запалення до стартеру?
Може просто "маса" між акумулятором і двигуном відгнила?
маса відгнила, так, як би це було проблемою, я б не писав
Уточнение, писал пост со слов мастера.. - заводится если провод управления от стартера кинуть на +. Между массой и движком перемычку пришлось сделать, но проблема не только в ней.
Какая точно проблема??? А то все гаснет, то провод кидать, то еще что то. Конкретно, при включении зажигания лампочки в приборке загораются? При положении ключа стартер, что происходит? Клеммы на АКБ проверь, что бы контакт идеальным был, там при включении стартер, токи большие, от того и тухнуть все будет, если чуть контакт слабый.
sborshik
29.3.2019, 18:58
Цитата(Dissa @ 29.3.2019, 1:31)

Какая точно проблема??? А то все гаснет, то провод кидать, то еще что то. Конкретно, при включении зажигания лампочки в приборке загораются? При положении ключа стартер, что происходит? Клеммы на АКБ проверь, что бы контакт идеальным был, там при включении стартер, токи большие, от того и тухнуть все будет, если чуть контакт слабый.
При включении зажигания лампочки горят. При положении стартер лампочки тухнут, запуска стартера не происходит, если вернуть ключ назад с положения стартера лампочки загораются. Клеммы на АКБ зачищаются регулярно.
Цитата(sborshik @ 29.3.2019, 18:58)

При включении зажигания лампочки горят. При положении стартер лампочки тухнут, запуска стартера не происходит, если вернуть ключ назад с положения стартера лампочки загораются. Клеммы на АКБ зачищаются регулярно.
зачисть контакти АКб-кузов, та кузов-двигун.В мене таке було ще 10 років тому на шістці.Цілий день мучився.Три рази стартер знімав
sborshik
31.3.2019, 19:32
Цитата(myron @ 29.3.2019, 23:14)

зачисть контакти АКб-кузов, та кузов-двигун.В мене таке було ще 10 років тому на шістці.Цілий день мучився.Три рази стартер знімав
кузов-двигун кинули перемичку, бо по-иньшому не заводилось, але все одно стартер вмикається тільки якщо напряму на АКБ + замкнути
Купил NEXIA
1.4.2019, 9:12
Я так бачу, що вам не потрібен хороший електрик. Вам треба будь-який електрик з тестером. Занадто примітивна у вас проблема.

Електрик міряє при ввімкненому стартері напругу AB, потім BC, потім CD, а потім каже, де саме нема контакту.
Цитата(Купил NEXIA @ 1.4.2019, 10:12)

Я так бачу, що вам не потрібен хороший електрик. Вам треба будь-який електрик з тестером. Занадто примітивна у вас проблема.

Електрик міряє при ввімкненому стартері напругу AB, потім BC, потім CD, а потім каже, де саме нема контакту.
Мені потрібен "вменяємий" електрік з ямою чи підйомником, бо я так я не уявляю як до стартера дістатися
Проблема в Киеве яму или подъемник найти?
Цитата(Dissa @ 1.4.2019, 21:49)

Проблема в Киеве яму или подъемник найти?
Ясно же написал, найти вменяемого электрика
Купил NEXIA
2.4.2019, 8:28
А не забагато бажань ? Яма, освітлення, підйомник (підйомник сертифікований в 2019 році) і тверезий електрик. Ця "поломка" занадто проста для таких вимог.
Цитата(Купил NEXIA @ 2.4.2019, 9:28)

А не забагато бажань ? Яма, освітлення, підйомник (підйомник сертифікований в 2019 році) і тверезий електрик. Ця "поломка" занадто проста для таких вимог.
В мене одне бажання, - знайти нормального електрика. Про що я писав в самому першому постi.
Купил NEXIA
3.4.2019, 12:33
Знайшли чи не знайшли ? У мене рекомендація: знайдіть БУДЬ-ЯКОГО електрика, але скажіть йому найважливіші симптоми: при ввімкненні стартера гаснуть ввімкнені (перед тим) габаритні вогні і не крутить стартер, і ця проблема зникає, якщо кинути додатковий дріт ВІД ПЛЮСА на стартер. Електрик каже: ну, тепер зрозуміло.
Думаю, що проблема не в самій плюсовій клемі акумулятора, а в переході від клеми до товстого плюсового дроту, там досить міцний обжим, і здається, що там проблеми не може бути.
Цитата(Купил NEXIA @ 3.4.2019, 13:33)

Знайшли чи не знайшли ? У мене рекомендація: знайдіть БУДЬ-ЯКОГО електрика, але скажіть йому найважливіші симптоми: при ввімкненні стартера гаснуть ввімкнені (перед тим) габаритні вогні і не крутить стартер, і ця проблема зникає, якщо кинути додатковий дріт ВІД ПЛЮСА на стартер. Електрик каже: ну, тепер зрозуміло.
Думаю, що проблема не в самій плюсовій клемі акумулятора, а в переході від клеми до товстого плюсового дроту, там досить міцний обжим, і здається, що там проблеми не може бути.
Добре, я в пошуку, но за Нексію мало хто хоче братися "Мы Порше в основном занимаемся", ну ви зрозуміли)
Нашел электрика, решил проблему. Дело оказалось в сгоревшей контактной группе стартера. Спалил скорее всего когда застрял в снегах. Вообще электрик посоветовал ничего на прикуриватель не вешать, особенно компрессор.
Купил NEXIA
6.4.2019, 18:48
Добре, що проблему вирішили, лише дозволю собі коментар.
Ось ваші слова:
"...включаешь зажигание все гаснет. Стартер новый поменяли....
...заводится если провод управления от стартера кинуть на +...."
Не маю заперечень, симптоми популярні.
Але ось слова електрика:
"Дело оказалось в сгоревшей контактной группе стартера", я так розумію, в пусковому реле, хоча можливо, що на щітках стартера.
А навіщо я все це пишу ?
При такій поломці не буде "все гаснет", просто стартер не буде крутити. Значить, електрик, танцюючи навколо стартера і роблячи профілактику всіх контактів, які побачив, ліквідував неконтакт від "+", який у вас був. Якщо вам пощастило, то багато років буде крутити нормально. Якщо не пощастило, то взимку чи вже восени знайомі вам симптоми знову проявляться.
А в кінці - для розваги: "Вообще электрик посоветовал ничего на прикуриватель не вешать, особенно компрессор" - що тут скажеш ? Справді знання електрика невеликі.
Цитата(Купил NEXIA @ 6.4.2019, 19:48)

При такій поломці не буде "все гаснет", просто стартер не буде крутити. Значить, електрик, танцюючи навколо стартера і роблячи профілактику всіх контактів, які побачив, ліквідував неконтакт від "+", який у вас був. Якщо вам пощастило, то багато років буде крутити нормально. Якщо не пощастило, то взимку чи вже восени знайомі вам симптоми знову проявляться.
А в кінці - для розваги: "Вообще электрик посоветовал ничего на прикуриватель не вешать, особенно компрессор" - що тут скажеш ? Справді знання електрика невеликі.
Я так зрозумів що вийшла з ладу КГ замку запалення.
Через неї ж працює й прикурювач - можливо цим електрик аргументував свою пораду.
Краще розвантажити КГ кількома реле і проблеми підуть.
Наприклад ближнє світло їсть біля 110Вт + габарити ще трохи за 100Вт. Тож компресор зі своїми 120Вт при вимкнених фарах нічого непоправного не зробить.
Цитата(Купил NEXIA @ 6.4.2019, 19:48)

Добре, що проблему вирішили, лише дозволю собі коментар.
Ось ваші слова:
"...включаешь зажигание все гаснет. Стартер новый поменяли....
...заводится если провод управления от стартера кинуть на +...."
Не маю заперечень, симптоми популярні.
Але ось слова електрика:
"Дело оказалось в сгоревшей контактной группе стартера", я так розумію, в пусковому реле, хоча можливо, що на щітках стартера.
А навіщо я все це пишу ?
При такій поломці не буде "все гаснет", просто стартер не буде крутити. Значить, електрик, танцюючи навколо стартера і роблячи профілактику всіх контактів, які побачив, ліквідував неконтакт від "+", який у вас був. Якщо вам пощастило, то багато років буде крутити нормально. Якщо не пощастило, то взимку чи вже восени знайомі вам симптоми знову проявляться.
А в кінці - для розваги: "Вообще электрик посоветовал ничего на прикуриватель не вешать, особенно компрессор" - що тут скажеш ? Справді знання електрика невеликі.
Контактна група замка запалення. Останне ваше речення, не зовсів зрозумів. За разгрузку цього ланцюжка багато хто говорить.
Цитата(traffic @ 9.4.2019, 16:47)

Я так зрозумів що вийшла з ладу КГ замку запалення.
Через неї ж працює й прикурювач - можливо цим електрик аргументував свою пораду.
Краще розвантажити КГ кількома реле і проблеми підуть.
Наприклад ближнє світло їсть біля 110Вт + габарити ще трохи за 100Вт. Тож компресор зі своїми 120Вт при вимкнених фарах нічого непоправного не зробить.
Є ще магнітола, склоочисники, обігрів скла..
Цитата(sborshik @ 10.4.2019, 10:10)

Контактна група замка запалення. Останне ваше речення, не зовсів зрозумів. За разгрузку цього ланцюжка багато хто говорить.
Є ще магнітола, склоочисники, обігрів скла..
И не просто говорит, а многие делают! И пока разгрузка не сделана, КГ будет плавиться нафиг! Ну или некоторые приобретают КГ от Кадета. Там внутри контакты в разы мощнее. А так, поставить разгрузочные реле это час времени, если пьяный, под бутиратом и ночью. Все давно расписано, даже с картинками есть.
Купил NEXIA
11.4.2019, 14:35
Цитата(sborshik @ 10.4.2019, 10:10)

Контактна група замка запалення. Останне ваше речення, не зовсів зрозумів. За разгрузку цього ланцюжка багато хто говорить.
Дуже просто. Не буде гаснути світло в машині при несправній контактній групі в замку запалювання. Ця контактна група може бути несправною, або відсутньою, але до освітлення вона - ніяким боком.
Цитата(sborshik @ 10.4.2019, 10:10)

Є ще магнітола, склоочисники, обігрів скла..
Силова лінія магнітоли не йде через КГ. Як і силова лінія на обігрів скла.
По схемі згоден, так воно і є. А як насправді, ніхто не розбирався. Могли і перекинути на 15 шину узбеки.
Тоді б КГ горіла кожну зиму...
100Вт обігрів, 110/120Вт світло (у N150 взагалі 230Вт). З приводу світла, до речі, у схемі лажа: воно таки від 15ї шинир йде.
Ще 100+Вт пічка.
Бензонасос, купа усього біла двигуна...
Виходить більше 400Вт, а це 30+А...
Цитата(traffic @ 26.4.2019, 17:36)

З приводу світла, до речі, у схемі лажа: воно таки від 15ї шинир йде.
Так от ож.

Собі кондиціонер підключав, так багато не стиковок зі схемою було.
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста,
пройдите по ссылке.