Питання до більш досвідчених одноклубників. Почну спочатку. В наявності маю Нексію 150 , з двигуном A15MF. Тобто 1,5 16-ти клапанна. В даний час знято КАТАЛІЗАТОР , заглушено клапан ЕГР , сапун випущено в атмосферу а дирочка на патрубку заглушена. Також встановлено прошивку Р9. Катаюсь на прошивці ЕКОНОМ. Машинка їде добре, але на добрій дорозі (яких дуже мало ), при швидкості 80-90 км/год і мінімальному газі , загорається чек. Також загорається , якщо натиснути тапком газ і трохи потримати. Тобто при різкому наборі швидкості , або обгоні. Самодіагностика показує помилку 44. Згідно таблиці , це - бідна суміш. Хоча судячи по кольору свічок та БК суміш не є бідною. Коли чек не світить , то розхід при 80 км/год 5,7 . А коли засвічується то 6,6 л/100.
Хто підкаже як бути в такому випадку ? Де шукати проблему ?
Попробуй перейти на спорт режим и потестировать. При спорте, лямбда отключается. Если причина в ней, или что связано с смесью, то чек не будет беспокоить. Какое напряжение бортсети?
Від завтра перейду на режим СПОРТ. Цікаво буде порівняти розхід. Борт.напруга нормальна. Вольтметр показує від 13,8 до 14,3 В , залежно від нагрузки.
Там где у тебя показывало 5.7 при спокойной езде на скорости 90, то в таком же режиме езды в спорте будет 6.5-6.7.
Лямда то отключена,но и жор заложен изначально в програме.На то он и спорт режим.Ну а ошибка 44 .Когда ЭБУ 99 раз зафиксирует минимальное напряжении 0.313в.на лямде фиксируется ошибка 44.Получается она вылазит не именно когда там типа газонул или едеш с постоянной скоростью и тут вдруг чек загорается,а циклы собираются и когда их колличество 99 вот и получаем ошибку по бедной смеси.Выход обнулить мозги и проверить топливную систему.
Значить коли засвічується чек , мозги переходять в режим без лямбди.
показники БК
Цитата(vadka @ 14.4.2016, 22:54)

Лямда то отключена,но и жор заложен изначально в програме.На то он и спорт режим.Ну а ошибка 44 .Когда ЭБУ 99 раз зафиксирует минимальное напряжении 0.313в.на лямде фиксируется ошибка 44.Получается она вылазит не именно когда там типа газонул или едеш с постоянной скоростью и тут вдруг чек загорается,а циклы собираются и когда их колличество 99 вот и получаем ошибку по бедной смеси.Выход обнулить мозги и проверить топливную систему.
Мозги обнуляв , це нічого не змінило. А по розходу та свічках , не можу говорити про реально бідну суміш.
Цитата(myron @ 14.4.2016, 23:00)

Значить коли засвічується чек , мозги переходять в режим без лямбди.
показники БК
Никуда мозги не переходят.Как работала лямда так и будет работать.Когда загорается чек он просто указывает где искать неисправность и ошибка сохраняется в памяти ЭБУ.Чек потухнет а ошибка останется.Следующий запуск у нас все номально,чек не горит(но в памяти то он седит)мы едем и как температура ОЖ станет 80* снова загорится чек(напомнит что надо чтото решать )Снова заглущил,завел чек не горит.И так до бесконечности.
Цитата(myron @ 14.4.2016, 23:05)

Мозги обнуляв , це нічого не змінило. А по розходу та свічках , не можу говорити про реально бідну суміш.
Бедная смесь не всегда а в определенных ситуациях.
Когда последнй раз менял памперс и бензиновый фильтр. Подсоса воздуха нигде нет, все потрубки целы? А зачем сапун в отмосферу выпустил? И где и как именно? Может стоит обратно все сделать и проблема может уйти.
Цитата(Dissa @ 14.4.2016, 23:22)

Когда последнй раз менял памперс и бензиновый фильтр. Подсоса воздуха нигде нет, все потрубки целы? А зачем сапун в отмосферу выпустил? И где и как именно? Может стоит обратно все сделать и проблема может уйти.
Повітряний замінив у січні , а бензиновий в березні.Патрубки цілі. Підсосу скоріше за все нема , бо не троїть і їде добре. А патрубок сапуна випустив , бо в січні погнало ємульсію і пропав холостий . Прийшлось чистити клапан ХХ.
На якомусь форумі читав , що помилка 44 показує вже недовгий вік лямбді. Вона вже не встигає реагувати на вихлоп.
Бензиновый фильтр (памперс)в баке менял?Давление топлива проверить надо.А еще подсос бывает из-за не герметичности прокладки выпускного коллектора и трубой,или сам ДК плохо закручен.
Обнулив мозги та перевів у режим СПОРТ. Поки що чек не засвічувався.
Цитата(myron @ 14.4.2016, 22:02)

...заглушено клапан ЕГР ... ... встановлено прошивку Р9...
Якщо заглушено клапан ЕГР, то в впускний колектор подається чисте повітря замість тієї частини вихлопних газів які раніш подавались через клапан ЕГР. Відповідно і буде більше кисню на ту порцію топлива яку розраховує ЕБУ. Ця прошивка, мабуть, не передбачає таку ситуацію.
Я вже давно заглушив ЕГР і прошивку не міняв і вискакує помилка регулярно на 110 км/год, вона мені не мішає а я її не чіпаю.
Цитата(Anatoliy @ 17.4.2016, 7:35)

Якщо заглушено клапан ЕГР, то в впускний колектор подається чисте повітря замість тієї частини вихлопних газів які раніш подавались через клапан ЕГР. Відповідно і буде більше кисню на ту порцію топлива яку розраховує ЕБУ. Ця прошивка, мабуть, не передбачає таку ситуацію.
Я вже давно заглушив ЕГР і прошивку не міняв і вискакує помилка регулярно на 110 км/год, вона мені не мішає а я її не чіпаю.

А уменя с точностью наоборот, ошибка выскакивает когда резко оттормаживаешся на скорости и левая нога запаздывает с нажатием на сцепление, т.е. задавливаешь двигло.
из описания прошивки Р9.................Еще стоит отметить, что в лямбдовом варианте изменен алгоритм регулировки по лямбде ( использованны плавающие от нагрузки уровни отслеживания и плавающий шаг изменения впрыска). Т.е. в режимах малой или большой нагрузки (до наступления мощносного режима) в установившехся режимах за счет смещения уровней смесь не поддерживается стехиометрической. При большой нагрузке смесь слегка богаче, при низкой - слегка беднее. Примерно так это реализованно в системах с РЦО. Что и видно наблюдая сигнал лямбды диагностическими программами. Ожидаемой "синусоиды" в R9 уже не будет. И это не ошибка. За счет адаптируемого шага, синал с лямбды может и не переключаться, или надолго замирать или слегка плавать, не выходя за пределы. Что иногда и наблюдается на длительных холостых. Ошибкой лямбды это также не является.
Также изменеы условия появления 32 ошибки ( на стоке это ЕГР). При глушении ЕГР она теперь не возникает, а если и загорается - свидетельствует о сильном отклонении смеси (сигнала с лямбды) и требует углубленной диагностики системы топливоподачи специалистом.
Anatoliy
17.4.2016, 17:38
Цитата(vadka @ 17.4.2016, 10:31)

из описания прошивки Р9
Цитата
...изменеы условия появления 32 ошибки ( на стоке это ЕГР). При глушении ЕГР она теперь не возникает, а если и загорается - свидетельствует о сильном отклонении смеси (сигнала с лямбды) и требует углубленной диагностики системы топливоподачи специалистом....
Тоді:
1. слабий тиск в рампі, зламаний регулятор тиску;
2. забитий паливний фільтр тонкого очищення;
3. забитий паливний фільтр попереднього очищення (памперс);
4. слабо качає паливний насос;
5. підсмоктування повітря в впускний колектор;
6. РХХ не працює;
7. не працюють датчики ДТЖ, ДТВ, ДПДЗ, ДАД.
Неправильно визначається кількість повітря яке подається у камери згоряння або система подачі палива не доливає, за встановлений проміжок часу, до розрахункового об'єму.
Сьогодні вдалося протестувати авто в режимі СПОРТ. Проїхав трохи більше 200 км з 4-ма пасажирами. Так от ситуація слідуюча. Авто їде трошки краще ніж в режимі ЄКОНОМ. Обгони проходили без проблем. Тяга нормальна. Помилки 44 більше нема. Але приблизно через 60 км. вискочила помилка 13. Яка показує відключення ДК. З цього можу зробити висновок, що з тиском топлива все добре. Підсосів нема. РХХ працює. Залишається замінити ДК (лямбду) , та знову протестувати. В мене підозра , що ДК доживає останні дні.
Проверь и почисть разем лямды.Может обойдется без замены.И как оно ошибку выдало если лямда на спорте отключена.А стоковая прошивка есть в блоке? Может на ней попробывать еще.
Незнаю. Трохи дивно , але зараз показує 13. Стокова є, але раніше на стоковій показувало помилку 36. Незалежно чи ЕГР прцював , чи був заблокований.
Цитата(vadka @ 17.4.2016, 19:04)

Проверь и почисть разем лямды.Может обойдется без замены.И как оно ошибку выдало если лямда на спорте отключена.А стоковая прошивка есть в блоке? Может на ней попробывать еще.
приветствую разве лямбда отключена в режиме СПОРТ? он работает только не в режиме бедная-богатая, а нечто среднее ну покрайней мере когда делал диагностику программой при переходе с эконом на спорт график вместо хаотичного становился ровным но всеже изменялся с течением времени.
И к стате когда у меня был старый датчик то в движении что на спорте что на экономе загорался чек, а потом сам гас в движении поэтому код ошибки не знаю, но когда он отвалился все стало ясно, после замены тьфу тьфу тьфу чек больше не загорался.
В різних режимах показало різні помилки. Сток - 36
Економ-44
Спорт-13
Буду міняти ДК.
Anatoliy
21.4.2016, 19:02
Цитата(myron @ 18.4.2016, 7:59)

В різних режимах показало різні помилки. Сток - 36
Економ-44
Спорт-13
Буду міняти ДК.
Зазвичай ДК рекомендують міняти через 75 тик.
Викрутив ДК , щоб подивитись. На вигляд все добре . Нагару нема . Закрутив назад. Після проїхав десь 150 км. , чек поки що не загорявся. Помилки не показує. Міняти рекомендують ДК до 100 тис. В мене 98 тис.
Цитата(myron @ 22.4.2016, 20:22)

Міняти рекомендують ДК до 100 тис. В мене 98 тис.
У меня пробег почти 228т. еще родной стоит. Все зависит чем (качество) заправляетесь.
Сьогодні переключив із режиму СПОРТ на ЕКОНОМ. Через якийсь час загорівся чек і знову показало 44. В режимі СПОРТ було все добре.
Ну от - виходить таки лямбда...
А є можливість подивитися на графік напруги з лямбди? Якщо є стокова прошивка - на ній краще видно, але не принципово.
Кілька днів тому замінив : ГБЦ , свічки, ВВ провода, ДК (лямбду). Після заводки цокотят гідрики. Коли прогрівається цокіт зменьшується , але повністю не пропадає. Чек не засвічується, але на ХХ трохи троїть.
В смысле ГБЦ менял? Головка блока цилиндров.
Головку поставив спиляну на 1мм. Купив голову б\у , помив, перебрав, замінив сальники і притер клапана.Також віддав на шліфовку і зняв 1 мм.
А гідрики звідки?
Може вони й раніше цокотіли...
Взагалі справні гідрики цокотіть можуть при низькому тиску мастила...
Гідрики майже нові. Всі розбирав , промивав , заливав иаслом і прокачував. Але після зборки голова простояла майже два місяці поки знайшов час на заміну. Якщо десь через 200 км не перестануть цокати , то зніму кришку та провірю який не прокачається. Але мене більше хвилює чого троїть на ХХ коли прогрітий мотор? Заводиться з першого оберта , прогрівається нормально. А коли набирає робочу температуру , починаються пропуски. Раніше на ХХ бортовий К. показував 0,9 - 1 л/год , а тепер 1,1-1,2 л/год. Якщо переключити в режим СПОРТ то ХХ більш стабільний , але розхід вже 1,2-1,4 л/год.
Цитата(myron @ 7.5.2016, 19:19)

...Але мене більше хвилює чого троїть на ХХ коли прогрітий мотор?
Викручуй свічку, мокра - нема іскри, суха - нема топлива.
Свічки викручував. Всі чисті та сухі. Думаю , що поганий бензин, бо багато білого диму навіть на холостих. Виїду залишок бензину і думаю залити 98-й. Тоді побачу чи є зміни.
Цитата(myron @ 8.5.2016, 18:24)

Свічки викручував. Всі чисті та сухі. Думаю , що поганий бензин, бо багато білого диму навіть на холостих. Виїду залишок бензину і думаю залити 98-й. Тоді побачу чи є зміни.
Я знаю випадки коли перебирали ввесь двигун і тільки потім заміняли бензин і о чудо, машина нарешті заводилась.
Цитата(myron @ 8.5.2016, 18:24)

бо багато білого диму навіть на холостих.
Белый дым или пар? Когда холодная погода или погода с повышенной влажностью и похолоданием. Уровень охлаждающей жидкости в бачке не падает? Если погода теплая и прогретый двигатель, а с выхлопной идет белый дым, то ОЖ попадает в систему ШПГ, т.е. влага полностью испарится не может и испаряется после глушителя. Оттуда и густой белый дым.
Всім привіт. Після проведених маніпуляцій з двигуном , проїхав біля 200 км. Відразу можу сказати , що після заміни ДК ніякі помилки більше не турбують. Спиляна голова теж дала позитивний результат. КПД двигуна піднялось десь на 10%. Авто набагато краще набирає розгін. Після швидкості 40 км/год включаю 4-ту , а після 60 км/год - 5ту. Розхід тепер просто порадував. По більш-менш нормальні дорозі , при швидкості 70-80 км/год. БК показав 5,1 л/100 км. Гідрики цокотіти перестали. Можуть трішки потаракати після довгого простою , але це в межах норми. Після заливки кращого бензину ХХ став стабільніший. Рівень ОЖ та масла - в нормі.
Всім дякую за підказки !
Не нужно насиловать двигатель, нагрузку давать на низких оборотах, это же не дизель. Переключатся нужно на оборотах 3000.
Воно-то так, але ж по рівній дорозі я також на підвищені передачи переходжу. Оберти, буває, і до 1500 падають, але ні про який розгін чи рух під гірку у такому режимі мова не йде.
Цитата(traffic @ 13.5.2016, 23:28)

Воно-то так, але ж по рівній дорозі я також на підвищені передачи переходжу. Оберти, буває, і до 1500 падають,
Я заметил, что при скорости 80км/ч на 4-й расход ниже, чем при той же скорости на 5-й. Так что делайте выводы. Все равно двигателю тяжелее, даже поддерживать скорость.
Цитата(Dissa @ 13.5.2016, 23:55)

Я заметил, что при скорости 80км/ч на 4-й расход ниже, чем при той же скорости на 5-й. Так что делайте выводы. Все равно двигателю тяжелее, даже поддерживать скорость.
Для себя я уяснил что 16 кл любит обороты а 8кл хороша на низах. У меня 8 кл и даже с ГБО я езжу как на дизеле. Привычка выработана с годами на подсознательном уровне и с этим уже ничего не поделаешь.
Цитата(Anatoliy @ 14.5.2016, 8:34)

Для себя я уяснил что 16 кл любит обороты а 8кл хороша на низах. У меня 8 кл и даже с ГБО я езжу как на дизеле. Привычка выработана с годами на подсознательном уровне и с этим уже ничего не поделаешь.

Воно так і є. У 8 клапанки СЖ 9,2 а у 16 кл.- 8,3. Тепер коли я зробив у свої 16 кл. СЖ -9,2 то на низах двигун почав тягнути набагото краще. Але ж само собою я його не насилую , при нагрузці відразу переключаю на нижчу передачу.
Anatoliy
14.5.2016, 10:06
Цитата(myron @ 14.5.2016, 9:01)

Воно так і є. У 8 клапанки СЖ 9,2 а у 16 кл.- 8,3. Тепер коли я зробив у свої 16 кл. СЖ -9,2 то на низах двигун почав тягнути набагото краще. Але ж само собою я його не насилую , при нагрузці відразу переключаю на нижчу передачу.
G15MF - степінь стиснення 8,6
A15MF - степінь стиснення 9,2
Підрізана головка збільшує степінь стиснення, мабуть заливаєш 98 бензин?
Цитата(Anatoliy @ 14.5.2016, 11:06)

G15MF - степінь стиснення 8,6
A15MF - степінь стиснення 9,2
Извини, но на оборот.
Даже на A15MF узбеки дефорсировали до СЖ 8.3, а G15MF - 8.6. На кореянках СЖ была до 9.2.
Anatoliy
14.5.2016, 12:42
Цитата(Dissa @ 14.5.2016, 12:30)

Извини, но на оборот.
Даже на A15MF узбеки дефорсировали до СЖ 8.3, а G15MF - 8.6. На кореянках СЖ была до 9.2.
Нашел в одном из руководств:
G15MF - 8.6
A15SMS - 8.6
A15MF - 8.3
F16MF - 9.5
В мене Узбечка з двигуном А15MF . СЖ -8,3. Згідно найдених в ГУГЛІ розрахунків спиляна голова на 1мм. зменьшила камеру згорання на 4,6 см3. А це відповідно збільшило СЖ приблизно на 0,9. Тепер в мене СЖ- 9,2. Заливаю звичайний 95й. Ніякої детонації нема.
Цитата(myron @ 29.4.2016, 19:19)

Сьогодні переключив із режиму СПОРТ на ЕКОНОМ. Через якийсь час загорівся чек і знову показало 44. В режимі СПОРТ було все добре.
Аналогичная ситуация и у меня. Я просто кнопкой кондиционера переключаю на спорт режим и сбрасываю ошибку на БК Multitronics.
Цитата(Garagh @ 14.5.2016, 17:41)

Аналогичная ситуация и у меня. Я просто кнопкой кондиционера переключаю на спорт режим и сбрасываю ошибку на БК Multitronics.
Так у тебя на газу бедная смесь,а у myron на бензине.
Цитата(Anatoliy @ 14.5.2016, 8:34)

Для себя я уяснил что 16 кл любит обороты а 8кл хороша на низах. У меня 8 кл и даже с ГБО я езжу как на дизеле. Привычка выработана с годами на подсознательном уровне и с этим уже ничего не поделаешь.

В мене після перешивки на R9 така ж звичка з'явилася. На стоці крутив не нижче 2000.
Ніякої різниці між газом і бензином не знайшов, окрім того що на газу машина не така "дьоргана"...
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста,
пройдите по ссылке.