Сьогодні 7 років і 7 днів з того часу, як я став власником Нексії.
Вирішив і я завести собі бортжурнал. Багато ж того, що зробив, я вже тут на форумі описував і викладав фото.
Авто 2007 року 1,5 SOHC в комплектації NS18 - протитуманні фари, ЦЗ, електросклопідіймачі на 4-х вікнах, ГУР. Без кондиціонера.
Колір темно-синій 85U - "чорниця". По каталогу GM назва кольору "Dark sapphire" (X02 008 5U).
За сім років якихось серйозних проблем в експлуатації небуло, хоча машинка бігає майже кожен день. На сьогодні набігала вже 119 000 км.
Розхідні матеріали стараюсь міняти вчасно.
Масло - після Castrol, котрого мені заливали підчас гарантійного обслуговування, відчистив дросель, клапанну кришку, трубку сапуна і шланг з трубкою вентиляції клапанних газів. Нагару було просто жах. Перейшов на Neste Oil Sity Standart 5W40.
Технічні рідини і змазки використовую Liqui Moly.
Гальма - диски і барабани Otto Zimmerman , колодки - ATE
Амортизатори - зараз Sachs Super Touring масло, до них, після рідних, були Bilstein B2 - жорсткі і якось дуже швидко почали "потіти" і стукати.
Цієї весни перебрав всю ходову. Сайлентблоки оригінальні, ступичні підшипники SKF, опорні - закритого типу Lemforder, пружини Lesjöfors, рульові наконечники і шарові СТR. Передній стабілізатор від Lanos товщиною 22 мм, на задньому стабілізаторі довстановив дві резинові подушки.
Салон
Спинка заднього дивана з підлокіттям (б/у від корейської Нексії)
Центральна консоль з підлокіттям і подвійним боксом в подушці б/у від Daewoo Espero 2.0CD. В консоль підлокіття, замість кнопки регулювання фар, поставив додаткову розетку на 12V від Chevrolet Lacetti (код 96482587).
Регулювання ременів безпеки по висоті б/у з корейської Нексії.
Накладка 90186278 "Накладка панели приборов" б/у і під бардачком 96121015 " Изоляция панели приборов нижняя"
В багажнику - пластикові накладки 96166897 б/у (все з корейських Нексій)
На підрульові перемикачі встановлені пильники від Lacetti.
Окремо опишу освітлення салону:
Попереду плафон від Chevrolet Tacuma/Daewoo Rezzo з боксом для окулярів. По центру, за передніми сидіннями - центральний плафон від Lanos з діодною лампою на 8 світлодіодів. В плафон вмонтовано дімер з плавним вмиканням і виммиканням світла салону. Дімер також підключено до сигналізації і при знятті з охорони в салоні плавно загорається світло, а при постановці- плавно гасне через 10 секунд. При заведенні двигуна, світло в салоні гасне відразу плавно і без затримки.
До дімера підключена також встановлена мною підсвітка замка запалювання 96327925 Epica/Evanda і при знятті з охорони підсвітка замка плавно загорається (зелений світлодіод) і плавно гасне при заведенні двигуна.
В салоні коврики Novline. Водійський коврик, щоб не йорзав під ногами, прикріплений кріпленнями для ковриків VAG ( коди 3C0 864 523 9B9, 3D0 864 812 AB41, 3C0 864 521 9B9).
Фільтр салона саморобний з фільтруючим елементом від кухонної витяжки. Міняю кожні 2 місяці.
Встановив також модуль управління склопідйомниками на 4 вікна Tiger PWM-4
Кузов
Зняв накладку на кришці багажника. Отвори заглушив заглушками, пофарбованими в колір кузова.
Сітка чорного кольору в передньому бампері
Рамки протитуманок перетягнуті чорною плівкою.
Решітка радіатора перетягнута чорною матовою плівкою.
Встановив подіум під передній номерний знак 96600796 Aveo, замість облізлої та іржавої металічної планки.
На молдингах обдер плівку під "хром". Тепер вони чорного кольору.
Пробка заливної горловини баку з шнурком 96351800 Lacetti. На лючок бензобака встановив тримач для пробки Nissan 17255-JK000 (минулого тижня купляв нову за 10 грн)
Форсунки омивача скла Ssang Yong 7845009010 і 2 зворотні клапани Toyota 85321-26020
Емблеми на решітці радіатора і на багажнику поміняв на такзвані "Лілії" - емблеми Dewoo GM-DAT, як зараз на Daewoo Gentra. Така ж емблемка на рулі (використав ковпачок литого диска від Daewoo Nubira III).
Оптика
В передніх поворотниках видалив жовті ковпачки і замінив лампи на Philips "SilverVision". Тепер вони Прозорі і без жовтизни.
Повторювачі поворотів на крилах білі від Opel Astra G Depo 442-1403N-UE
Задній додатковий стоп в салоні від Lacetti.
В зеркала вмонтовано світлодіоди Eagle eyes і теж підключені до дімера. Вночі при знятті з охорони підсвічують простір коло дверей.
Аудіо
Магнітола Kenwood kdc-w6031 з регулюванням кута нахилу панелі. Акустика штатна.
Двигун
ВВ провода Tesla
Свічки Bosch
Безконтактний ДПДЗ
Заглушено клапан EGR
Замінено датчик тиску масла, датчик швидкості і датчик температури охолоджувальної рідини.
Ремені ГРМ і генератора Gates, ролік INA помпа Valeo
Шини
Літні Kumho Solus KH 17, зимові Kumho I'Zen KW 7400. Диски стальні рідні (поки що).
І ще - клубна наклейка, клубні рамки під номерні знаки і клубна футболка.
Valdemare
15.8.2014, 14:42
У меня тоже такая машина и того же года, и пробег почти такой, только DOCH, я второй хозяин. У меня вот вопрос возник, меняли ли Вы на своей машине масло в коробке и в заднем мосту? В интернете много мнений по поводу замены масел, кто говорит на весь срок эксплуатации, кто то меняет 20тыс, 60тыс. Еще у меня на 110тыс. пришлось заменить радиатор печки и основной радиатор, тоже интересно по этому вопросу, когда надо все патрубки менять в системе охлаждения. Ещё интересно какая компрессия у Вас при таком пробеге? У меня 8-8.5-8-8 .
у нас нет заднего моста в котором меняется масло.
Valdemare
15.8.2014, 15:00
Цитата(WILL @ 15.8.2014, 15:45)

у нас нет заднего моста в котором меняется масло.

, раньше был жигуль...
Масло в коробці міняв. Залив Liqui Moly Hochleistungs-Getriebeoil SAE 75W-90 GL 4+ і додав присадку Liqui Moly Getriebeoil-Additiv.Міняв більше двох років тому, хоча в книжці по експлуатації вказано, що масло в коробці залито на весь строк експлуатації.
А з приводу патрубків ситеми охолодження, то треба дивитись на їхній стан.
Смотрю и решил сделать, подсветку з.з. лишним не будет.
На сьогодні наїздив 120520 км
Поміняв масло Neste Oil Sity Standart 5W40 і фільтр Kneht OC 90.
На наступні вихідні буду міняти антифриз і тормозну рідину.
І трошки сумного - на одну Nexia в нашій родині стало менше. Брат проміняв на Toyota Avensis
На пам'ять залишилось тільки фото і сервісна книжка.
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Цитата(Jurek @ 18.10.2014, 22:29)

І трошки сумного - на одну Nexia в нашій родині стало менше. Брат проміняв на Toyota Avensis
Сумного, що не ти поміняв?
А так кожну річ жалко, навіть, якщо на краще замінюєш.
антон конотоп
18.10.2014, 23:26
как делал подсветку з.з?
Цитата(антон конотоп @ 19.10.2014, 0:26)

как делал подсветку з.з?
Кільце підсвітки купив готове GM код 96327925. По розміру воно якраз вміщається в отвір замка запалювання в накладці рульової колонки.
Докупив діод 12V зеленого кольору і 1 метр проводу 0,75.
Підсвітку підключав до діммера, який вже був встановлений раніше в плафоні. На дімері додаткова опція - на 30 сек. вмикається світло при знятті з охорони. Оскільки в електриці я

, то дімер і блок сингалізації з'єднав знайомий автоелектрик і вивів вже готовий проводи для підключення підсвітки.
Нарешті поміняв антифриз.
Оскільки ціна на Liqui Moly не тішила, почав шукати альтернативу і там, де беру масло, побачив Neste Superjäähdytinneste XLC концентрат за дуже привабливою ціною. Трохи покопався в інтернеті і вияснив, що цей же анитфриз це GM Longlife, Texaco XLC DexCool, Havoline XLC, Volvo Coolant VCS.
Купив промивку для радіатора Liqui Moly Kuhler Reiniger , 30 л дистильованої води і за суботу в гаражі поміняв. Оскільки раніше був залитий Liqui Moly G11, а новий G12, то спочатку злив старий антифриз, залив дистильовану воду з промивкою, а після того, як злив промивку, разів 6 промив дистильованою водою і залив антифриз 3 л., доливши до позначки МАХ в розширювальномі бачку дистильовану воду. Розширювальний бачок теж поміняв на новий. Тепер в мене антифриз красивого оранжевого кольору.
Купив також комплект зимових коліс Premiorri ViaMaggiore (Made in Ukraine).
traffic
17.11.2014, 23:18
Поздоровляю!
А чому G12 оранжевий? Він повинен бути червоним...
Багато бруду витекло за ті 6 промивок?
Есть мнение что красный антифриз не всем машинам подходит.
Цитата(DoCEnT @ 17.11.2014, 23:22)

Есть мнение что красный антифриз не всем машинам подходит.
Ну ХЗ - у меня в нексии он уже около 5 лет (по-моему таки ближе к 6 , но не берусь утверждать точно) с одной заменой года 2 назад. Именно HEPU G12
Радиаторы оба родные (основной радиатор менялся на Сырецкой по КАСКО в начале 2008г по причине аварии).
Вот после замены радиатора в конце лета и поменял антифриз т.к. в связи с очень частыми поездками на Сырецкую после ремонта пришлось-таки начать разбираться в машине самостоятельно...
У меня тоже HEPU G12 все в норме.
Цитата(traffic @ 17.11.2014, 23:18)

Поздоровляю!
А чому G12 оранжевий? Він повинен бути червоним...
Багато бруду витекло за ті 6 промивок?
Старий антифриз злив чистий, стандартного для нього синьо-зеленого кольору, а після першої промивки злилась вода з голубуватим відтінком і на дні каністри для зливу побачив пару дрібних піщинок, за другою промивкою дистильованою водою, вона вже виходила чистенька. А от коли міняв "рідний" антифриз в 2009 році, то повимивав таке "Гуано", десь тут на форумі вже викладав фото того, що вимилось.
Новий дійсно не червоного, а оранжевого ("янтарного") кольору
Нажмите для просмотра прикрепленного файла.
traffic
18.11.2014, 20:26
Може то G12+ ?
traffic
18.11.2014, 21:05
Это что-то проприетарное. Написано что удовлетворяет G12 / G12+
А почему дистилят не хочешь использовать?
XLS тобто eXtended Life Coolant - з підвищеним строком експлуатації,
На сайті ж
http://www.neste.fi і на банці в переліку специфікацій вказано VW/Audi G12/G12+
Давненько нічого не писав в БЖ і от випала не зовсім добра нагода.
Сьогодні я пішохід, сподіваюсь що ненадовго.
Вчора ввечері за містом десь за 40 км від дому машинка просто стала посеред дороги. Виявив, що згорів запобіжник F7 на паливний насос. поміняв, включив запалення - запобіжник знову згорів. Значить десь є КЗ.
Хочу ще раз подякувати таксисту на голубій N100 - старший дядько років під 50 - зупинився і притягнув на тросі до гаража.
Сьогодні весь день був зайнятий по роботі і не зміг притягнути Нексію до свого знайомого електрика.
Такі справи. Перша серйозна трабла за майже 8 років.
Можливо замкнув сам насос.
Перевірити просто: скинути клему з насосу (під заднім диваном) і подивитись чи не згорить запобіжник...
Перевіряв ще на дорозі, клеми знімав з насоса і з датчика рівня палива, запобіжник горить при ввімкненні запалення. Можливо ще на датчику тиску масла замикає клема.
Цитата(Jurek @ 7.7.2015, 12:50)

Перевіряв ще на дорозі, клеми знімав з насоса і з датчика рівня палива, запобіжник горить при ввімкненні запалення. Можливо ще на датчику тиску масла замикає клема.
Если у тебя 3-х контактный, то вполне может быть, т.к. берется с шины "15". Можешь тупо откинуть от датчика и проверить, в принципе можно ездить, только лампа масла не будет работать как нужно.
Датчик 3-х контактний в мене G15MF
Тупо сними с него клеммы и посмотри, будет перегорать или нет при вкл. зажигании. Отпишись.
З датчика тиску масла зняв клему- запобіжник згорів. Сьогодні до неї вже дивиться електрик
З вчора я вже знову автомобіліст, а не пішохід. Знайшли місце КЗ - в жгуті під бардачком на проводі від бензонасоса перетерлась ізоляція
Нажмите для просмотра прикрепленного файлаНажмите для просмотра прикрепленного файла.
Тепер вилізла ще одна проблемка - правий підрульовий перемикач - постійно горить дальнє і не працює перемикач напрямку поворотів.
Мабуть таки лівий.
Краще замінити, але можна й почистити. Він досить легко розбирається.
Аварійка працює?
Точно, лівий. Аварійка працює.
Міняти буду на новий. Минулого тижня він почав барахлити - дальнє світло вмикалось само по собі, а сьогодні перестали вмикатись повороти. Релє справне, лампи цілі.
Цитата(Jurek @ 12.7.2015, 20:33)

Точно, лівий. Аварійка працює.
Міняти буду на новий. Минулого тижня він почав барахлити - дальнє світло вмикалось само по собі, а сьогодні перестали вмикатись повороти. Релє справне, лампи цілі.
А я бы у тебя старый прикупил:)! В моем как-то сломался усик, который повороты автоматически отключает!
Дальний свет включается без включения света на левом подрулевом. Если у тебя свет разгруженый был, такого не было бы.
Цитата(Dissa @ 12.7.2015, 22:06)

Дальний свет включается без включения света на левом подрулевом. Если у тебя свет разгруженый был, такого не было бы.
Это смотря как разгрузить.
Мигание дальним включается без включения фар, а "от себя" - с включением.
Цитата(traffic @ 13.7.2015, 11:55)

Это смотря как разгрузить.
По нормальному, а как еще. Управление (на катушки реле) с подрулевого, а силовую часть через ПН на силовые контакты реле с них на лампы фар.
Видел варианты, когда мигание тупо не работало.
Так тогда только проблема в подрулевом.
Поставив новий підрульовий, точніше не новий, а б/у з розборки. Все працює, дальній не моргає, повороти вмикаються.
Тепер думаю може все таки замовити новий (460 грн і чекати 10 днів).
Дякую Валері Road за консультацію в телефонному режимі.
Цитата(Dissa @ 14.7.2015, 7:47)

Так тогда только проблема в подрулевом.
Нет, там просто схема была изменена и мимо реле фар моргалка не пахала - только с включёными фарами.
Цитата(Jurek @ 14.7.2015, 22:20)

Поставив новий підрульовий, точніше не новий, а б/у з розборки. Все працює, дальній не моргає, повороти вмикаються.
Тепер думаю може все таки замовити новий (460 грн і чекати 10 днів).
Дякую Валері Road за консультацію в телефонному режимі.
Или с проводкой напутано, или подрулевой такой. Должна работать моргалка. Проверь напряжение при выкл. габаритах и свете, на разьеме подрулевом должен присутствовать плюс 12.
Я мав на увазі, що дальнє світло самовільно не моргає, як на моєму старому перемикачі. З новим "моргалка" працює. Якщо потягнути ричаг на себе - блимну дальнім. Повороти вмикаються.
В проводку, окрім сигналізації і дотяжки на склопідіймачі, більше ніхто не ліз. Проблема була з самим перемикачем.
Цитата(Jurek @ 15.7.2015, 7:25)

Я мав на увазі, що дальнє світло самовільно не моргає, як на моєму старому перемикачі. З новим "моргалка" працює. Якщо потягнути ричаг на себе - блимну дальнім. Повороти вмикаються.
В проводку, окрім сигналізації і дотяжки на склопідіймачі, більше ніхто не ліз. Проблема була з самим перемикачем.
Значит не так поняли, двух смысловый текст.
Цитата с поста твоя "Все працює, дальній не моргає, повороти вмикаються."Мы так поняли, что не работает, а на самом деле сам не включается т.е. не моргает
сам.
Давненько нічого не писав в БЖ. Не було нічого цікавого - заправив, помив, поїздив.
Після випадку з лівим підрульовим перемикачем, знайомий електрик поставив релє на ближнє світло і тепер ближнє світить просто супер, а після заміни ламп на Philips White Vision взагалі не порівняти з тим, що було.
На сьогоднішній день пробіг 130 020 км, тому поміняв масло. Залив як завжди Neste Oil Sity Standart 5W40, фільтр маслa Knecht OC 90.
Також перебрав повністю трамбльор - замінив кришку на оригінальну (GM 10496278); датчик Холла (GM 10470197) - на страрому посипалась ізоляція; бігунок (GM 10467546), а також прокладку трамбльора (GM 01972943).
Заразом поміняв ВВ проводи на Magneti Мarelli MSQ 0021 (термоекрани взяв зі старих проводів, в комплекті не було) і свічки - на цей раз взяв попробувати NGK "Yellow" (Made in France) код7822.
На наступні вихідні запланував собі почистити дросель і вентиляцію картера.
В нексіях не трамбльорі не використовується датчик Хола
Цитата(traffic @ 21.12.2015, 9:34)

В нексіях не трамбльорі не використовується датчик Хола

Це індукційна катушка.
Тоді хай буде безконтактний датчик, як вказано в каталозі і не трамбльор, а розподільник запалювання
traffic
21.12.2015, 13:05
Цитата(Jurek @ 21.12.2015, 11:53)

Тоді хай буде безконтактний датчик, як вказано в каталозі і не трамбльор, а розподільник запалювання

Є суттєва різниця між сленгом та невірною назвою.
У нексіях використовується датчик Хола (наприклад у датчику швидкості) і називати котушку датчиком Хола буде некоректно і може ввести людей в оману.
З приходом тепла і вихідних вирішив трохи зайнятися поки що дрібним ремонтом.
Для початку відремонтував трапецію, оскільки погано витирав двірник зі сторони пасажира. І дійсно з правого боку гніздо було сильно розбито
Нажмите для просмотра прикрепленного файлаВтулки я замовив з капролону в знайомого токаря
Нажмите для просмотра прикрепленного файлаВсі рухомі частини трапеції змазав LM-50 і раз вже познімав повідки двірників, то зачистив їх та пофарбував
Нажмите для просмотра прикрепленного файла Нажмите для просмотра прикрепленного файлаТакож ще зимою придбав за дуже хорошою ціною диски INTRA GM. Диски брав під реставрацію трохи покоцані бордюрами і царапинами.
Зараз вже вони відпіскоструєні і на вихідних планую пошпаклювати і фарбувати
Нажмите для просмотра прикрепленного файла Нажмите для просмотра прикрепленного файлаА далі чекає ремонт складніший - задні арки.
Чим повідки фарбував?
Розбирав їх чи фарбував у зборі?
Да, у тебя больше вытерлась, у меня еще по-божески. С капролона конечно лучше.
Поводки дворников уже то же подкрасил матовой краской черной (освежил).
Цитата(traffic @ 13.5.2016, 23:23)

Чим повідки фарбував?
Розбирав їх чи фарбував у зборі?
Коля, я красил краской матовой с балона 200мл. Именно матовой черной, не глянцем. Выбирай на вкус любую фирму. Можно даже жаростойкой воспользоваться (в среднем баллон 50-70грн.).
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста,
пройдите по ссылке.