Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Traffic's N100
Ukrainian NEXIA CLUB (Украинский Нексия Клуб) > Тюнинг > Клубный гараж
Страницы: 1, 2, 3, 4
Dissa
Бачок для антифриза только оригинал (на нем метки есть), а то опять скоро лопнет.
Бачок для омывайки то же меняй, клеить, плавить даже не пробуй.
С помпой не шути.
Крышку бачка лучше проверить на давление 120кПа, что бы не больше, а то давление в системе будет больше, ну а меньше сам знаешь.
traffic
Бачок узяв оригінал у road;
З кришкою ще не вирішив як перевіряти, але забрав старий бачок - буде простіше wink.gif
Бачок омивайки навіть і не думав клеїти. Просто до нього потрібно долізти і подивитися...
Ну а помпа нормально себе веде - ось тільки побачив що вже починає іноді підтікати...
Через 20-22 тик все одно туди лізти
Dissa
Бачок тоже у Валеры брал - норма.
Бачок омывайки, лучше снять колесо и подкрылок, если есть. Не забудь выкрутить горловину ag.gif . А там или болт или шуруп не помню, вверх его приподнимешь и вытянешь.
traffic
А крило не легче зняти?
Dissa
Типа гланды через ж...у ag.gif
Нет, не легче и вообще зачем крыло трогать.
traffic
ГРМ останній раз міняв на 93,2тик. Зараз маю 135,4тик.
Мастило пора міняти, а ГРМ, думаю, таки ще через 10-12тик...
traffic
137.7тик.
Шліфонув голову на 0,18мм - антифріз таки з-під головки тік sad.gif
Попутно замінив ГРМ з роліками. Помпа ніби жива.
Також під заміну пішли усі фільтри, у т.ч. і обидва газові. Залишився тільки "памперс".
Мастило у двигуні також замінив (Polo 0w50).
Пластикову антифрізну трубку, що під впускним колектором, також замінив (хоч і була цілою).
Ще замінив торсіони у багажнику. Перед встановленням потрібно підігнути довший кінець, щоб кут був не 90 градусів, а дещо менший - інакше торсіони вискакують sad.gif
Дійшли руки - оновив чохли ручки КПП та ручника на шкіряні, що вже давно купив.
Замінив прикурювач (з рідного все вискакувало) на якийсь з жигулів - він глибший. Тепер не вискакує, але не усі зарядки дістають до "+".

P.S. ні в кого не залишилось пластикової защіпки від правого переднього поворотнику N100? Бо рідна зламалася, а китайської не вистачило навіть на те, щоб вставити на місце sad.gif
traffic
Торсіони - гівно.
traffic
Травив газ з редуктору (а саме з фільтру).
Замінили задубівше гумове кільце - все ок.
Serega2308
Цитата(traffic @ 4.5.2018, 22:16) *
Торсіони - гівно.


ag.gif ag.gif ag.gif ag.gif

когда все ставят газ.упоры - ты решил поставить торсионы с прошлого века(конструкция)
Что мешало поставить газлифты ?

traffic
Цитата(Serega2308 @ 9.5.2018, 14:56) *
ag.gif ag.gif ag.gif ag.gif

когда все ставят газ.упоры - ты решил поставить торсионы с прошлого века(конструкция)
Что мешало поставить газлифты ?

Доки були нові - працювали кілька років нормально.
Після заміни навіть тижня не пройшло - стало гірше рідних (котрим вже 11+ років)
traffic
Замінив кулісу у зборі + оську, на якій крутиться шток, що йде у коробку.
Причина: великий люфт, через що періодично включити передачі було важко або ж неможливо.
Залишилось замінити кільце під ручкою КПП, але стало набагато краще.
Також під роздачку попав ДСА - прийшлося також замінити.
Міняти кулісу у Нексії 16кл, GLE (кондиціонер, ГУР), та ще й з газом - те ще задоволення...
Пробіг 141,8 тик., дата заміни 2018-06-03
traffic
Замінив демпферне кільце під ручкою КПП.
Що я Вам скажу: гума на кільці поїжена і м'яка, змазка - на літол схожа. А гума не маслостійка...
traffic
Цитата(Neighbor @ 7.1.2014, 10:25) *
plus.gif
Я себе блокнот (книжечку) завёл, даже заправки по началу писал, теперь смотрю на те цены. В 2008 на 100грн было почти 20 литров, а сейчас и 10 не заправиш.

Ну, тепер вже й 4 літрів не виходить sad.gif
traffic
Пробіг 144тик.
Замінив зчеплення (корзина, диск, вижимний), сальник та залізяку кругом нього, вилку, важіль та втулки до вилки (разом 3000 грн.) , а також головний циліндр зчеплення (біля 580 грн.). 1 літр гальмівної рідини (200 грн.).
Також ремкомплект газового редуктору (300 грн.) + усі 4 газові форсунки (сумарно біля 2000 грн.).
+ замінили гальмівну рідину.
За роботу узяли біля 1200 грн.

Ціни дивні, бо робив у райцентрі.
roma
Цитата(traffic @ 9.7.2018, 21:40) *
Замінив зчеплення (корзина, диск, вижимний), сальник та залізяку кругом нього, вилку, важіль та втулки до вилки (разом 3000 грн.) , а також головний циліндр зчеплення (біля 580 грн.). 1 літр гальмівної рідини (200 грн.).
Також ремкомплект газового редуктору (300 грн.) + усі 4 газові форсунки (сумарно біля 2000 грн.).
+ замінили гальмівну рідину.
За роботу узяли біля 1200 грн.

Ціни дивні, бо робив у райцентрі.

А пробег какой ?
imagem
Цитата(road @ 31.7.2016, 20:48) *
Вопрос очень интересный за время эксплуатации машины на дне бака образуется многослойный налет грязи и при движении бензина по кругу начинает постепенно эти слои смывать + при любых раскладах ты бенз доливаешь и все это гоняется по кругу + когда не работают бензовые форсунки на них образуется окисление и часть этого смывается бензином и тоже гонится в бак, а потом в фильтр ну и тут возникает вопрос стает ли он грязнее или нет. И да из за такого мнения на работе на газу очень часто из-за отсутствия бензина (ну или малого количества) форсунки окислятся так что невозможно промыть и их приходится менять. Ну вот и взвесь что проще поменять рас в 10тыс поменять фильтр за 100грн или геммороиться с ремонтом топливной и попадать в эн-ую сумму денег. Ну тут каждый выбирает сам.

Я когда бак мыл то слой был де то 5 мм. какой то мути. и вот эта муть эжекторным насосом обратки как раз и тянет в сетку на дне стакана в котором насос стоит. За 12 лет в баке накопилось.
traffic
Цитата(roma @ 9.7.2018, 21:47) *
А пробег какой ?

Біля 145 тик.
Це вже друга заміна зчеплення...
Dissa
Всего 145т., а два раза уже менял. Валео ставил?
road
Цитата(Dissa @ 11.7.2018, 21:39) *
Всего 145т., а два раза уже менял. Валео ставил?

Нет первый раз Сакс ставил сейчас Valeo, но от этого можешь не отталкиваться так как там жена училась ездить и с Саксом там не понятно при установке пришлось 8мм шайбы ставить между маховиком и корзиной иначе не работало. может неправильно замена дана может еще что, потому что Valeo встало без проблем. Да и он в обоих случаях ставил усиленное.
traffic
Цитата(road @ 11.7.2018, 22:36) *
Нет первый раз Сакс ставил сейчас Valeo, но от этого можешь не отталкиваться так как там жена училась ездить и с Саксом там не понятно при установке пришлось 8мм шайбы ставить между маховиком и корзиной иначе не работало. может неправильно замена дана может еще что, потому что Valeo встало без проблем. Да и он в обоих случаях ставил усиленное.

Ну не 8мм, а таки 0.8мм.
Здається діло було таки у товщині самого диску...
alex-gle
120к.км валео, пока тьфу тьфу.
traffic
150,5 тик
Замінив:
1) задні аморти (тепер газомасляні SACHS), також верхні гумові шайби замінив на поліуретанові;
2) тяжки переднього стабілізатору(теж замість гуми поліуретан);
3) переставив у важілі стояночного гальма вісь, за яку тягнеться болт, що йде до тросів, блжиче (орієнтовно вдвічі) до осі обертання. Це зменшить зусилля, потрібне для затягування гальма, але збільшить кількість "клацань". Після заміни задніх барабанів на диски це стало проблемою (дружині не вистачає сил затягти ручника). Окрім того з'ясував що трос - під заміну sad.gif
4) мастило у двигуні (Polo 0w50) та масляний фільтр.

Також з'ясував що задні пружини знов просіли. Передні, здається, також. Та й передні аморти вже підтікають sad.gif
Ліва подушка двигуна також під заміну, мабуть треба замінити усі 3 за раз...
Окрім того потрібно готуватися до заміни передніх колодок разом з дисками.

P.S. Ніхто не продає передні праві дверцята у кольорі 74U (гнила вишня металік)? А то мої гниють...

Цитата(alex-gle @ 11.8.2018, 23:09) *
120к.км валео, пока тьфу тьфу.

А ти не плутай професійного водія і мою дружину wink.gif
Вона передні колодки за 20тик в "0" зтирає...
_МАКСИМ_
Цитата(traffic @ 1.7.2018, 0:07) *
Замінив демпферне кільце під ручкою КПП.
Що я Вам скажу: гума на кільці поїжена і м'яка, змазка - на літол схожа. А гума не маслостійка...

Я робив такий колхоз, вирізав з велосипедної камери кільце шириною 2 - 3 см і одів зверху на кільце, поки політ нормальний, ручка кпп не бовтається.
П.С. Дешево та сердито smile.gif
traffic
Цитата(_МАКСИМ_ @ 25.8.2018, 13:40) *
Я робив такий колхоз, вирізав з велосипедної камери кільце шириною 2 - 3 см і одів зверху на кільце, поки політ нормальний, ручка кпп не бовтається.
П.С. Дешево та сердито smile.gif

Ну, теж метод.
Зараз поліуретанове кільце біля 100 грн. коштує. І воно маслостійке wink.gif
traffic
Таки вирішив зайнятися кузовом.
Погнила права передня дверка і капот.
Ні в кого немає на продаж у гарному стані, колір 74U ?
traffic
Замінив шататні передні динаміки на JVC CS-DR420.
Штатні накрилися разом з магнітолою.
Вартість біля 750 грн. (курс долару біля 27).
Знав би який буде ефект - замінив би давно wink.gif
traffic
Пробіг 160тик.
Замінив усі гальмівні диски та колодки.
Передні було зношено на 4мм, задні на 3мм.
Передні колодки зовнішні були геть зношені (на одній навіть слідів накладки не залишилося), внутрішні - залишок кілька мм був.
Задні колодки могли б ще походити, але ж навіщо, особливо у світлі заміни дисків...

Спіймав 24 помилку - буду дивитись що там з датчиком швидкості...
alex-gle
Первый раз колодки за 160т.км меняншь?

Я дважды передние за 130или 140. Задние вообще не трогал...
Dissa
Цитата(traffic @ 21.3.2019, 22:46) *
Спіймав 24 помилку - буду дивитись що там з датчиком швидкості...

Попала влага и отгнили элементы. Покупаешь новый, и полностью герметизируешь.

Цитата(alex-gle @ 21.3.2019, 23:50) *
Задние вообще не трогал...

У него ЗДТ.
traffic
Цитата(alex-gle @ 21.3.2019, 23:50) *
Первый раз колодки за 160т.км меняншь?

Я дважды передние за 130или 140. Задние вообще не трогал...

Останній раз міняв колодки на 119 тик.
На передку це вже 3я заміна на цих дисках (тепер и диски замінив). А самі диски також міняв (здається двічі, а може й тричі).

Зад - друга заміна колодок і перша - дисків.

Цитата(Dissa @ 22.3.2019, 7:22) *
Попала влага и отгнили элементы. Покупаешь новый, и полностью герметизируешь.

Тільки замінив восени - випадково відломали рідний (ще з заводу) при заміні куліси.
traffic
2019-06-11, пробіг 167190
Заміна мастила у двигуні та фільтрів.
Заміна ременю генератора.
Заміна накінечників рульових тяг (+ розвал).
Також заміна гумових підвісів на вихлопі (2 порвані, 1 надірваний).
Заміна гальмівної рідини з прокачкою у гальмах та зчепленні.
Заміна датчику швидкості (розламався навпіл).
Заміна радіатору кондиціонера (того що між фарами) + заправка.
traffic
Впишу сюди ж і опеля (омегу "Б")
2019-08-31, пробіг 415тик.
Заміна паливного фільтру, масляного фільтру, самого масла в двигуні, повна заміна антифрізу.
Також колодок ручника.

Є суттєвий люфт у зовнішніх гранатах і у шліцьовій кардану. Порваний пильник шліцьової кардану.
traffic
Тепер в мене ще й Jetta...

2020-03-12, пробіг 58319 миль.
Замінив:
* ремінь ГРМ + ролик
* мастило в двигуні + фільтри
* свічки
* частково - мастило в автоматі (біля 3л влізло) і фільтр.

Трохи пізніше - в/в кабелі і катушку (через пропуски запалення).
traffic
Jetta
2020-06-11, пробіг 63400 миль.
* Заміна мастила у двигуні;
* часткова (біля 2 л) заміна мастила у коробці;
* заміна фільтрів (масляний, паливний, повітряний, салонний). Фільтри в ГБО замінили трохи раніше;
* перезаправка кондиціонера фреоном (фреон був на місці, але на ХХ кондиціонер вимикається, мабуть датчик бреше);
* нова літня гума (узяв Michelin Primacy 4, 195/65 R15 91v).

Авто електрик нічого не знайшов, але він шукав до того як кондиціонерщики підтвердили що з тиском все ок.
Швидше за усе просто помилки подивився.

UPD: повторна заміна свічок 2020-06-16 на 64049 милях ніби вирішила проблему з пропусками запалювання і зі смиканням машини...
traffic
Nexia
2020-06-24, пробіг 177033 км.

* Заміна мастила у двигуні;
* заміна фільтрів (масляний, паливний, повітряний);
* заміна задньої і правої подушок двигуна на поліуретанові;
traffic
Ну все, нексію продав.

jetta
2020-09-16 пробіг 69941 миля, заміна мастила і фільтрів (масляний, повітряний, салонний, газові). Ну і чергові 2 літра в коробці.

2020-10-02 пробіг 70200 миль. Термінова заміна усіх колодок по кругу (дружина зносила в "0").
traffic
Jetta

Десь тут проґавив записати одне ТО.

2021-05-13 пробіг 80490 миль. Заміна мастила і фільтрів (масляний, повітряний, салонний). Ну і чергові 2 літра в коробці.
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2025 IPS, Inc.