Полная версия этой страницы:
Traffic's N100
Бачок для антифриза только оригинал (на нем метки есть), а то опять скоро лопнет.
Бачок для омывайки то же меняй, клеить, плавить даже не пробуй.
С помпой не шути.
Крышку бачка лучше проверить на давление 120кПа, что бы не больше, а то давление в системе будет больше, ну а меньше сам знаешь.
Бачок узяв оригінал у road;
З кришкою ще не вирішив як перевіряти, але забрав старий бачок - буде простіше

Бачок омивайки навіть і не думав клеїти. Просто до нього потрібно долізти і подивитися...
Ну а помпа нормально себе веде - ось тільки побачив що вже починає іноді підтікати...
Через 20-22 тик все одно туди лізти
Бачок тоже у Валеры брал - норма.
Бачок омывайки, лучше снять колесо и подкрылок, если есть. Не забудь выкрутить горловину

. А там или болт или шуруп не помню, вверх его приподнимешь и вытянешь.
Типа гланды через ж...у
Нет, не легче и вообще зачем крыло трогать.
traffic
21.11.2017, 13:37
ГРМ останній раз міняв на 93,2тик. Зараз маю 135,4тик.
Мастило пора міняти, а ГРМ, думаю, таки ще через 10-12тик...
137.7тик.
Шліфонув голову на 0,18мм - антифріз таки з-під головки тік

Попутно замінив ГРМ з роліками. Помпа ніби жива.
Також під заміну пішли усі фільтри, у т.ч. і обидва газові. Залишився тільки "памперс".
Мастило у двигуні також замінив (Polo 0w50).
Пластикову антифрізну трубку, що під впускним колектором, також замінив (хоч і була цілою).
Ще замінив торсіони у багажнику. Перед встановленням потрібно підігнути довший кінець, щоб кут був не 90 градусів, а дещо менший - інакше торсіони вискакують

Дійшли руки - оновив чохли ручки КПП та ручника на шкіряні, що вже давно купив.
Замінив прикурювач (з рідного все вискакувало) на якийсь з жигулів - він глибший. Тепер не вискакує, але не усі зарядки дістають до "+".
P.S. ні в кого не залишилось пластикової защіпки від правого переднього поворотнику N100? Бо рідна зламалася, а китайської не вистачило навіть на те, щоб вставити на місце
Травив газ з редуктору (а саме з фільтру).
Замінили задубівше гумове кільце - все ок.
Serega2308
9.5.2018, 13:56
Цитата(traffic @ 4.5.2018, 22:16)

Торсіони - гівно.
когда все ставят газ.упоры - ты решил поставить торсионы с прошлого века(конструкция)
Что мешало поставить газлифты ?
Цитата(Serega2308 @ 9.5.2018, 14:56)

Доки були нові - працювали кілька років нормально.
Після заміни навіть тижня не пройшло - стало гірше рідних (котрим вже 11+ років)
Замінив кулісу у зборі + оську, на якій крутиться шток, що йде у коробку.
Причина: великий люфт, через що періодично включити передачі було важко або ж неможливо.
Залишилось замінити кільце під ручкою КПП, але стало набагато краще.
Також під роздачку попав ДСА - прийшлося також замінити.
Міняти кулісу у Нексії 16кл, GLE (кондиціонер, ГУР), та ще й з газом - те ще задоволення...
Пробіг 141,8 тик., дата заміни 2018-06-03
Замінив демпферне кільце під ручкою КПП.
Що я Вам скажу: гума на кільці поїжена і м'яка, змазка - на літол схожа. А гума не маслостійка...
Цитата(Neighbor @ 7.1.2014, 10:25)

Я себе блокнот (книжечку) завёл, даже заправки по началу писал, теперь смотрю на те цены. В 2008 на 100грн было почти 20 литров, а сейчас и 10 не заправиш.
Ну, тепер вже й 4 літрів не виходить
Пробіг 144тик.
Замінив зчеплення (корзина, диск, вижимний), сальник та залізяку кругом нього, вилку, важіль та втулки до вилки (разом 3000 грн.) , а також головний циліндр зчеплення (біля 580 грн.). 1 літр гальмівної рідини (200 грн.).
Також ремкомплект газового редуктору (300 грн.) + усі 4 газові форсунки (сумарно біля 2000 грн.).
+ замінили гальмівну рідину.
За роботу узяли біля 1200 грн.
Ціни дивні, бо робив у райцентрі.
Цитата(traffic @ 9.7.2018, 21:40)

Замінив зчеплення (корзина, диск, вижимний), сальник та залізяку кругом нього, вилку, важіль та втулки до вилки (разом 3000 грн.) , а також головний циліндр зчеплення (біля 580 грн.). 1 літр гальмівної рідини (200 грн.).
Також ремкомплект газового редуктору (300 грн.) + усі 4 газові форсунки (сумарно біля 2000 грн.).
+ замінили гальмівну рідину.
За роботу узяли біля 1200 грн.
Ціни дивні, бо робив у райцентрі.
А пробег какой ?
Цитата(road @ 31.7.2016, 20:48)

Вопрос очень интересный за время эксплуатации машины на дне бака образуется многослойный налет грязи и при движении бензина по кругу начинает постепенно эти слои смывать + при любых раскладах ты бенз доливаешь и все это гоняется по кругу + когда не работают бензовые форсунки на них образуется окисление и часть этого смывается бензином и тоже гонится в бак, а потом в фильтр ну и тут возникает вопрос стает ли он грязнее или нет. И да из за такого мнения на работе на газу очень часто из-за отсутствия бензина (ну или малого количества) форсунки окислятся так что невозможно промыть и их приходится менять. Ну вот и взвесь что проще поменять рас в 10тыс поменять фильтр за 100грн или геммороиться с ремонтом топливной и попадать в эн-ую сумму денег. Ну тут каждый выбирает сам.
Я когда бак мыл то слой был де то 5 мм. какой то мути. и вот эта муть эжекторным насосом обратки как раз и тянет в сетку на дне стакана в котором насос стоит. За 12 лет в баке накопилось.
Цитата(roma @ 9.7.2018, 21:47)

А пробег какой ?
Біля 145 тик.
Це вже друга заміна зчеплення...
Всего 145т., а два раза уже менял. Валео ставил?
Цитата(Dissa @ 11.7.2018, 21:39)

Всего 145т., а два раза уже менял. Валео ставил?
Нет первый раз Сакс ставил сейчас Valeo, но от этого можешь не отталкиваться так как там жена училась ездить и с Саксом там не понятно при установке пришлось 8мм шайбы ставить между маховиком и корзиной иначе не работало. может неправильно замена дана может еще что, потому что Valeo встало без проблем. Да и он в обоих случаях ставил усиленное.
Цитата(road @ 11.7.2018, 22:36)

Нет первый раз Сакс ставил сейчас Valeo, но от этого можешь не отталкиваться так как там жена училась ездить и с Саксом там не понятно при установке пришлось 8мм шайбы ставить между маховиком и корзиной иначе не работало. может неправильно замена дана может еще что, потому что Valeo встало без проблем. Да и он в обоих случаях ставил усиленное.
Ну не 8мм, а таки 0.8мм.
Здається діло було таки у товщині самого диску...
alex-gle
11.8.2018, 22:09
120к.км валео, пока тьфу тьфу.
150,5 тик
Замінив:
1) задні аморти (тепер газомасляні SACHS), також верхні гумові шайби замінив на поліуретанові;
2) тяжки переднього стабілізатору(теж замість гуми поліуретан);
3) переставив у важілі стояночного гальма вісь, за яку тягнеться болт, що йде до тросів, блжиче (орієнтовно вдвічі) до осі обертання. Це зменшить зусилля, потрібне для затягування гальма, але збільшить кількість "клацань". Після заміни задніх барабанів на диски це стало проблемою (дружині не вистачає сил затягти ручника). Окрім того з'ясував що трос - під заміну

4) мастило у двигуні (Polo 0w50) та масляний фільтр.
Також з'ясував що задні пружини знов просіли. Передні, здається, також. Та й передні аморти вже підтікають

Ліва подушка двигуна також під заміну, мабуть треба замінити усі 3 за раз...
Окрім того потрібно готуватися до заміни передніх колодок разом з дисками.
P.S. Ніхто не продає передні праві дверцята у кольорі 74U (гнила вишня металік)? А то мої гниють...
Цитата(alex-gle @ 11.8.2018, 23:09)

120к.км валео, пока тьфу тьфу.
А ти не плутай професійного водія і мою дружину

Вона передні колодки за 20тик в "0" зтирає...
_МАКСИМ_
25.8.2018, 12:40
Цитата(traffic @ 1.7.2018, 0:07)

Замінив демпферне кільце під ручкою КПП.
Що я Вам скажу: гума на кільці поїжена і м'яка, змазка - на літол схожа. А гума не маслостійка...
Я робив такий колхоз, вирізав з велосипедної камери кільце шириною 2 - 3 см і одів зверху на кільце, поки політ нормальний, ручка кпп не бовтається.
П.С. Дешево та сердито
Цитата(_МАКСИМ_ @ 25.8.2018, 13:40)

Я робив такий колхоз, вирізав з велосипедної камери кільце шириною 2 - 3 см і одів зверху на кільце, поки політ нормальний, ручка кпп не бовтається.
П.С. Дешево та сердито

Ну, теж метод.
Зараз поліуретанове кільце біля 100 грн. коштує. І воно маслостійке
Таки вирішив зайнятися кузовом.
Погнила права передня дверка і капот.
Ні в кого немає на продаж у гарному стані, колір 74U ?
Замінив шататні передні динаміки на JVC CS-DR420.
Штатні накрилися разом з магнітолою.
Вартість біля 750 грн. (курс долару біля 27).
Знав би який буде ефект - замінив би давно
Пробіг 160тик.
Замінив усі гальмівні диски та колодки.
Передні було зношено на 4мм, задні на 3мм.
Передні колодки зовнішні були геть зношені (на одній навіть слідів накладки не залишилося), внутрішні - залишок кілька мм був.
Задні колодки могли б ще походити, але ж навіщо, особливо у світлі заміни дисків...
Спіймав 24 помилку - буду дивитись що там з датчиком швидкості...
alex-gle
21.3.2019, 23:50
Первый раз колодки за 160т.км меняншь?
Я дважды передние за 130или 140. Задние вообще не трогал...
Цитата(traffic @ 21.3.2019, 22:46)

Спіймав 24 помилку - буду дивитись що там з датчиком швидкості...
Попала влага и отгнили элементы. Покупаешь новый, и полностью герметизируешь.
Цитата(alex-gle @ 21.3.2019, 23:50)

Задние вообще не трогал...
У него ЗДТ.
Цитата(alex-gle @ 21.3.2019, 23:50)

Первый раз колодки за 160т.км меняншь?
Я дважды передние за 130или 140. Задние вообще не трогал...
Останній раз міняв колодки на 119 тик.
На передку це вже 3я заміна на цих дисках (тепер и диски замінив). А самі диски також міняв (здається двічі, а може й тричі).
Зад - друга заміна колодок і перша - дисків.
Цитата(Dissa @ 22.3.2019, 7:22)

Попала влага и отгнили элементы. Покупаешь новый, и полностью герметизируешь.
Тільки замінив восени - випадково відломали рідний (ще з заводу) при заміні куліси.
2019-06-11, пробіг 167190
Заміна мастила у двигуні та фільтрів.
Заміна ременю генератора.
Заміна накінечників рульових тяг (+ розвал).
Також заміна гумових підвісів на вихлопі (2 порвані, 1 надірваний).
Заміна гальмівної рідини з прокачкою у гальмах та зчепленні.
Заміна датчику швидкості (розламався навпіл).
Заміна радіатору кондиціонера (того що між фарами) + заправка.
Впишу сюди ж і опеля (омегу "Б")
2019-08-31, пробіг 415тик.
Заміна паливного фільтру, масляного фільтру, самого масла в двигуні, повна заміна антифрізу.
Також колодок ручника.
Є суттєвий люфт у зовнішніх гранатах і у шліцьовій кардану. Порваний пильник шліцьової кардану.
Тепер в мене ще й Jetta...
2020-03-12, пробіг 58319 миль.
Замінив:
* ремінь ГРМ + ролик
* мастило в двигуні + фільтри
* свічки
* частково - мастило в автоматі (біля 3л влізло) і фільтр.
Трохи пізніше - в/в кабелі і катушку (через пропуски запалення).
Jetta
2020-06-11, пробіг 63400 миль.
* Заміна мастила у двигуні;
* часткова (біля 2 л) заміна мастила у коробці;
* заміна фільтрів (масляний, паливний, повітряний, салонний). Фільтри в ГБО замінили трохи раніше;
* перезаправка кондиціонера фреоном (фреон був на місці, але на ХХ кондиціонер вимикається, мабуть датчик бреше);
* нова літня гума (узяв Michelin Primacy 4, 195/65 R15 91v).
Авто електрик нічого не знайшов, але він шукав до того як кондиціонерщики підтвердили що з тиском все ок.
Швидше за усе просто помилки подивився.
UPD: повторна заміна свічок 2020-06-16 на 64049 милях ніби вирішила проблему з пропусками запалювання і зі смиканням машини...
Nexia
2020-06-24, пробіг 177033 км.
* Заміна мастила у двигуні;
* заміна фільтрів (масляний, паливний, повітряний);
* заміна задньої і правої подушок двигуна на поліуретанові;
Ну все, нексію продав.
jetta
2020-09-16 пробіг 69941 миля, заміна мастила і фільтрів (масляний, повітряний, салонний, газові). Ну і чергові 2 літра в коробці.
2020-10-02 пробіг 70200 миль. Термінова заміна усіх колодок по кругу (дружина зносила в "0").
Jetta
Десь тут проґавив записати одне ТО.
2021-05-13 пробіг 80490 миль. Заміна мастила і фільтрів (масляний, повітряний, салонний). Ну і чергові 2 літра в коробці.
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста,
пройдите по ссылке.