Полная версия этой страницы:
Дергается=(((
Добрий день друзі. Значить проблема не з приємних...
Вчора після роботи спішив додому, і на затяжному підйомі вирішив обігнати фуру, включив третю передачу і обійшов фуру по другому ряді на 110 в 4.5 тис оборотів двигуна. КОли обгін закінчив то відчув різкий запах паленого(як палена резина) в салоні=( Пілся чого машина почала дьоргатись в усьому діапазоні і то так ніби від нажаття педалі газу вона просто давиться. Було темно тому після зупинки не оприділив іточник запаху під капотом(ніби все ціле). Хто стикався, допоможіть будь-ласка. Мені через три дні на море їхати.
Дуже дякую за відповіді.
Посмотри на ремень ГРМ. В каком состоянии (как давно менялся вместе с роликами). Может на один зуб провернуло.
В мене подібне було коли була дірка в штанах (труба, що йде від випускного колектора до каталізатора).
Як раз там є чому й воняти (прокладка).
В Вас який двигун та рік віпуску?
volander
14.7.2013, 11:46
Якщо 16кл. двигун то можливо масло з під клапаної кришки на штани попало ( запах таким чином зявився) і в свічні отвори могло залити свічки по самі вуха від чого і почала дёргатись, такого в мене не було але знаю що буває і високі оберти к.в. цьому сприяють.
Больше всего то что в баке было мало топлива, и когда шел на обгон дернул машину(особенно на подъем...), после чего просто пошел воздух в движок, или бензонасос навернеться скоро....
Цитата(volander @ 14.7.2013, 12:46)

Якщо 16кл. двигун то можливо масло з під клапаної кришки на штани попало ( запах таким чином зявився) і в свічні отвори могло залити свічки по самі вуха від чого і почала дёргатись, такого в мене не було але знаю що буває і високі оберти к.в. цьому сприяють.
І таке в мене було, але стояли нормальні ВВ провода - тому ніяких спецефектів не було (крім масла на ковпачках ВВ проводів).
З рідними проводами такі фокуси не проходять
Рік випуску 08, кузов 100. Найбільше схиляюсь до версії з ремнен. Міняв тисяч 20 назад, аале робили мотор і може погано поставили ремінь. Основне питання в тому, чи мав зявитись запах паленої резини і зявитись смикання при нажатті на газ... І як це лікувати?! Дякую
Запах паленої резини міг з’явитися і від звичайного ремня (котрий до генератора/ГУР іде), якщо він не натянутий.
Бензонасос перевіряється на СТО досить просто - манометром.
До речі: а клапан EGR заглушений? Може це йому погано стало від обертів під навантаженням?
chiefest
15.7.2013, 11:51
При таких оборотах двигателя и появившимся запахом, склонен полагать что проблема кроется в системе зажигания. Сгорела катушка или что-то с ней связанное...
Тут так пишут, что 5т.об. как 12тыр. Для нее это не критические обороты. Я часто обхожу не 3 передаче, если нужно быстро обогнать. 100 - на третьей по любому. никаких проблем и не должно быть.
traffic - ЕГР тут не причем. Его работа только открывать с вып. к впускному газы. Если к нему разряжение подается и он работает (не заклинивший).
Оно -то да, но мог прогореть от повышенного давления выхлопа (если уже на грани был).
А по поводу крутить - сам периодически до 4-5тыс кручу на обгонах - всё ок.
Больше 4,5тыс крутить особо смысла нет т.к. ревёт, но не едет...
chiefest
15.7.2013, 13:13
Обороты не критические, но мог быть плохой контакт с батареей, например, повлекший за собой перегрузку и выход из строя регулятор напряжения (тока) и далее систему зажигания... Интересно узнать истинную причину? Надеюсь автор отпишется...
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста,
пройдите по ссылке.