Проблема така:
Не показує датчик рівня топлива в баку!
Дроти звонив від бака до щитка приборів (бак 20 контакт Х5 - щиток приборів ), щиток приборів підставляв другий.
І саме основне що лампочка коли мало топлива засвічується.
Я вже просто не знаю де копати! Замінювати датчик в баку, але лампочка працює.
Підскажіть який опір повинен мати датчик цей що в баку від і до.
В ДУТ 2 разных "датчика" на лампочку и на указатель. На ДУТе куда идет на указатель стоит переменный резистор в зависимости от топлива в баке меняется сопротивление. Сопротивление среднего контакта с контактом массы должно плавно меняться от 56 до 1200 Ом при плавном перемещении поплавка. Иначе датчик под замену. Есть ДУТ на пять контактов и на три. Причина бывает в плохой массе на ДУТ. Нужно до блеска зачистить и смазать обильно литолом.
При якому рівні бензини можна знімати цей датчик, якщо врахувати що перед піднятий на естакаді?
при 10л можна знімати? Скільки приблизно бензини в баку коли загоряється лампа?
Коли загорається лампа в баці не меньше 5 літрів.
Перевірити просто: до ДУТ йде 3 проводи: масса, сигнал на лампочку та сигнал на стрілку.
Якщо замкнути провід, що йде на лампочку, на массу - то лампочка засвітиться, якщо той, що на стрілку - покаже повний бак (але не зразу - за пару хвилин "набереться" - у нас стрілка дуже повільна).
Якщо це все працює - ДУТ під заміну.
P.S. Всі замикання потрібно проводити при ввімкненому запалюванні.
Это не принципиально.
Тут стрелка не работает...
А этот терморезистор ломается ну очень редко...
Ну тут тоді все зрозуміло!
Два виводи незалежні один від одного. Просто була думка, що один поплавок, управляє тим і тим.
Тоді получається, що 100% щось з поплавком або резистором.
Вскритіє покаже!!!!
Русская версия Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)